Stránka 4 z 4
Napsal: 11 led 2017, 21:11
od marena tdi
majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat

. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie

.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .
Napsal: 11 led 2017, 21:41
od Fantik
Mám taky BXE s jednohmotou, ale výkon kolem 150Ps, jediné podle čeho poznám že tam je jednohmota tak je lehké trhnutí při prudší akceleraci nebo deceleraci jinak je spojka absolutně tichá.
Napsal: 11 led 2017, 22:35
od zero1724
víc než jednohmoty u BXE bych se bál vykukující ojnice

Napsal: 12 led 2017, 16:08
od Fantik
To už mám vyměněné tak snad už se nic nepo....

Napsal: 14 led 2017, 15:26
od F4ever!
macan371538 píše:Zdravím ve spolek pánové, mám Golf iv ATDčko motor (74kw 5q) s 2hm a HDS57 na lamele a spojka zatím drží a neklepe s 200hp 400nm, máte někdo zkušenost s výměnou za 1hm na tomto motoru??? Prosím jen reálný zkušenosti ne "kámoš kámoše co má kámoše povídal".. Díky

mam fabiu 1.9tdi ATD 190k 400nm 5kvalt 1hmot. a uplne v pohode drzi
Napsal: 14 led 2017, 16:48
od F4ever!
zero1724 píše:víc než jednohmoty u BXE bych se bál vykukující ojnice

este stale si sa mi neozval aky mas vykon a tak isto aky plniaci tlak v turbe ...
Napsal: 14 led 2017, 16:59
od Dejv212
Hosi te jednohmoty se nebojte.Ted se na comonrailech VW, Skoda predelava 2hm na 1hm + uprava SW
Sam mam O1 66kw ALH chip na 103KW 1hm a ok
Napsal: 20 led 2017, 09:51
od johnyM128
je to úplne jednoduché
5q - jednohmota ok
6q - dvojhmota jednoznačne...
tak či tak by som si priplatil a dal to čo tam od výroby bolo, preobložil lamelu a no problemo....
V sharanovi /nie môj/ 6q jednohmota - išla po cca 500km von...
Napsal: 20 led 2017, 15:30
od Martin.D
marena tdi píše:majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat

. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie

.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .
Nechcem rýpať , bože chráň ale ak je na BXE jednohmota fajn , prečo ju vy / ty nemáš v aute ?
Pýtam sa , len , nerýpem , v živote som nešiel v BXE s jednohmotou a ja sa odhodlávam na tento krok už pol roka
Napsal: 20 led 2017, 18:38
od techi
johnyM128: No nevím. Mnoho, mnoho lidí neakceptuje jednohmotu ani na rotačce 5q.
Jako funguje to, ale pohodlí se (očividně) zmenší. Už je na každém, jestli to je ochoten akceptovat. Je to prostě dáno konstrukcí. Dvojhmoty se používají pořád, i dnes. Všechny "lepší" auta je mají.
Napsal: 21 led 2017, 08:13
od marena tdi
Martin.D píše:marena tdi píše:majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat

. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie

.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .
Nechcem rýpať , bože chráň ale ak je na BXE jednohmota fajn , prečo ju vy / ty nemáš v aute ?
Pýtam sa , len , nerýpem , v živote som nešiel v BXE s jednohmotou a ja sa odhodlávam na tento krok už pol roka
Ano na svem voze mam stale seriovou Sachs spojku 228 mm ( dvojhmotu ) s prenosem krouticiho momentu ma problem a lehce zavrni . Ja nechci ale investovat do jednohmoty s jednoho prosteho duvodu. Ta prevodovka je hrozne kratka a po dalnici se clovek musi krotit jinak ten motor toci nesmysl. Proto moje budouci investice bude prestavba na 6q ze Superba. I kdyz cena prestavby neni zrovna mala . Pro mne samotneho se tato investice oplati s duvodu ze to auto nemam v planu prodavat dalsich 5 let .
Napsal: 25 led 2017, 14:06
od johnyM128
techi píše:johnyM128: No nevím. Mnoho, mnoho lidí neakceptuje jednohmotu ani na rotačce 5q.
Jako funguje to, ale pohodlí se (očividně) zmenší. Už je na každém, jestli to je ochoten akceptovat. Je to prostě dáno konstrukcí. Dvojhmoty se používají pořád, i dnes. Všechny "lepší" auta je mají.
Tak úplne presne - je to ako tak použiteľné a dá sa s tým žiť
na 6q hrôza
J
Napsal: 09 kvě 2017, 12:53
od milda100
MatusSebo píše:To já neviem známi mi to dáva tam robiť ale spýtam sa ho
Uz jsi neco zjistil? Diky
Napsal: 09 kvě 2017, 18:18
od VagiTDi
Proč investovat do 2hmoty když ji ten výkon s krouťákem zase odrovná? A co stím má společného lamela? Jde přece o ty pružiny vevnitř, ne? Že to začne mlátit, lamela se přeobloží aby neklouzala.
Co je lepší? Dělat furt 2hmotu co se šprajcne nebo tam dat 1hmotu a pořád dělat převodovku (když tak aji haldex když to bude 4x4) ??