Stránka 4 z 6
Napsal: 11 říj 2018, 10:35
od HonzaXM
Jo, autorizák to vyřeší na záruku, ale fakt mě dojímají. Když to během 50 km udělá třikrát, tak minimálně výstupní kontrola musela někde selhat. Celkově když jsem měl T5 a T6 na zdviži, jsou vidět rozdíly v kvalitě. Motory průser, v přístrojovkách něco chrastí, start stop funguje náhodně, nápravnice zeslabené (už na T5 hnily, některé dokonce skrz), přední tlumiče asi od roku 2013 sice snadněji vyměnitelné, ale po 100 tis. tekly atd.atd. Ale stejně mám ty svině rád, jen bych je nechtěl mít doma.
Napsal: 11 říj 2018, 10:44
od HonzaXM
Jo, autorizák to vyřeší na záruku, ale fakt mě dojímají. Když to během 50 km udělá třikrát, tak minimálně výstupní kontrola musela někde selhat. Celkově když jsem měl T5 a T6 na zdviži, jsou vidět rozdíly v kvalitě. Motory průser, v přístrojovkách něco chrastí, start stop funguje náhodně, nápravnice zeslabené (už na T5 hnily, některé dokonce skrz), přední tlumiče asi od roku 2013 sice snadněji vyměnitelné, ale po 100 tis. tekly atd.atd. Ale stejně mám ty svině rád, jen bych je nechtěl mít doma.
Napsal: 11 říj 2018, 12:02
od jericho-3

To je jako s Citroenem DS , krásné auto , které předběhlo dobu o velký kus, ale domu ne..
Napsal: 11 říj 2018, 13:06
od rudy5
No poobzeram sa este po tom mercedese viano s tym ma niekto skusenosti?
Napsal: 11 říj 2018, 14:03
od Octava
VIANO BEST...to ma prave majitel po tom multivanovi, 3,0CDi V6 150KW automat, ted ma 280tkm a na motoru se delaly akorat jednou zhavici svicky, predni pero prasklo a byly problemy s klimou, jednou klima chadic, podruhe jedna trubka a potreti druha trubka. jinak nic bezna udrzba, bezny servis. za me vyborny auto

Napsal: 11 říj 2018, 15:13
od fekálek
Můj kamarád (skoro miliardář) si koupil NOVÉ C klase coupé benzín, dělo jak hovado, přivezl to z prodejny a už to nenastartoval, odtah do autorizáku, odešla fuel pumpa, takže ne jen VW, je to napříč automobilovým průmyslem to šizení a ojebávání.
Napsal: 11 říj 2018, 15:26
od ROMEK
fekálek píše:Můj kamarád (skoro miliardář) si koupil NOVÉ C klase coupé benzín, dělo jak hovado, přivezl to z prodejny a už to nenastartoval, odtah do autorizáku, odešla fuel pumpa, takže ne jen VW, je to napříč automobilovým průmyslem to šizení a ojebávání.
Automobilky už spolu nesúperia kdo vyrobí lepšie auto ale ktorá zarobí najviac miliard

Napsal: 11 říj 2018, 18:28
od rudy5
Ale vw je v ojebavani a v kvalite na cele sa mi vidi.
Napsal: 11 říj 2018, 19:25
od Domecek
to jsi neviděl ty ostatní sráče, mám spoustu informací ze kterých bych blil a koncern to není
Napsal: 11 říj 2018, 20:58
od rudy5
Napriklad?
Napsal: 11 říj 2018, 21:35
od geo
Octava píše:VIANO BEST...to ma prave majitel po tom multivanovi, 3,0CDi V6 150KW automat, ted ma 280tkm a na motoru se delaly akorat jednou zhavici svicky, predni pero prasklo a byly problemy s klimou, jednou klima chadic, podruhe jedna trubka a potreti druha trubka. jinak nic bezna udrzba, bezny servis. za me vyborny auto

No zrovna 3.0 V6 s 300 tis na zádech bych nevolil.Lehce se z toho stane kasička ty motory jsou dobrý ale na tehle km to chce větší investice.
Napsal: 11 říj 2018, 21:38
od rudy5
Vraj ten motor 2.2cdi je nejlepsi aj v automate co citam recenzie
Napsal: 12 říj 2018, 04:22
od Tomas6
Joo. Tady řešíme vita s nájezdem 700 tis a víc a na motor nikdo nesáhl. Jo dávaly se třeba trysky nebo egr,ale na železo nikdo nesahal.
Napsal: 12 říj 2018, 05:14
od Jarda S.
rudy5 píše:Ale vw je v ojebavani a v kvalite na cele sa mi vidi.
to bych neřekl, prostě je jich nejvíce tak jsou ty chcyby nejvíce vidět
Napsal: 12 říj 2018, 06:05
od Felipe
Jak to tu čtu, tak mě napadá, kdyby někdo ještě chtěl hezkou T5 Multivan Business, tak svou prodávám – originál top stav cca 112 tkm. Tak když tak s.z.