Nafta s vyšším cetanovým číslem

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jericho, ještě štěstí že PD motory mívají problémy s vačkama, protože na co by jsi potom pořád upozorňoval.
Třeba u mého PD jsem si ověřil, že problém s vačkama mají jen motoy u kterých se nemění olej včas a nebo se tam dává jiný než tam patří.
Takový zapečený olej v mazacích kanálech napáchá hodně škod i když olej potom měníš pravidelně a dřív než je potřeba.
Taková Alfa Romeo taky nesežere kde co, všichni vědí že aby motor šlapal jak má tak musíš kupovat oleje Selenia, ale stejně se najdou chytráci co tam nalejí cokoliv jiného, hlavně že je to levný.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

třeba taková Toyota nemá problém s ničím. A proto se tady o ní nemluví (LOL)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Proč si nepřiznáme, což udělal sám koncern, že PD byla slepá cesta? Copak je tady toho málo, co ten motor provází? A copak do Fiata - ARomeo diesel někdo leje Selenii? Mimochodem je mi to sympatické i proto, nařídit používat Selenii , že je to národní výrobce. Copak by koncern nařídil používat jen Mogul? Wobe, máš pravdu, Toyota je prostě jednička, ať si říká, kdo chce co chce..
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

WOB píše:třeba taková Toyota nemá problém s ničím. A proto se tady o ní nemluví (LOL)
O motoroch d cat by sa tu dalo popísať a ze v naftakoch vstreky a dvojhmota niekedy nevydrží ani 150tis km každá automobilka ma čosi niektorá viacej niektorá menej
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

ano na dCatech odchází piezo vstřiky u verze 130kW po 200.000km. Co tam máš dál ?
Za tu dobu máš u VW vyměněnj celej motor včetně truba. (LOL)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

No ja ti neviem mal som dva passaty avf každý cez 330tis, ani na jednom som nemenil vstreky ani, turbo,ani vačku proste nič na motore a vždy som bol druhý majiteľ auto kupované pri cca 160tis km do cca330 tis žiadny problém na motore, není motor ako motor
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“