Suflik píše:V ten daný moment ked som prerábal auto mi to prišlo ako najjednoduchšie riešenie prerobiť na podtlak, vzhľadom nato že som nepoznal človeka ktorý by mi poradil.Teraz by som to riešil ináč.
No, uprimne receno, s ohledem na predchozi signaturu (kdy jako prvni toto turbo ladil TDIfun) a vedomim, ze TDIfun zpatecnicky razi a obhajuje predelavani na podtlak (o zmene tohoto pristupu nemam zpravy) tak mam svuj subjektivni nazor.
Abych byl uprimny, prohlaseni, ze jsi neznal cloveka je trochu alibisticke. Na foru jsi registrovany od roku 2015 a tehdy uz to bylo naprosto beznou praxi a ne jenom vysadou "vyvolenych". Navic,
zde bylo jiz temer detailne tematika rozebrana. Paklize jsi nehledal nebo nenasel, stacilo se proste jenom zeptat. Lidi se tu ptaji opakovane na veci, ktere tu jsou stokrat detailne popsane a presto se jim dostane odpovedi, neverim, ze by jsi byl odmitnut a nedostalo se ti prinejhorsim doporuceni na nekoho, kdyz uz by jsi rovnou na daneho cloveka nenarazil.
@Level33: Ano, da se to dostatek i bez portingu (za soucasneho setupu), ale bez vacky ne - na to jsem byl upozornen, resp. bylo mi to potvrzeno. Zajiste ti Brano vypravel i o svem projektu, kdy toto turbo zdimal na maximum ... ale s jinym setupem, ktery k tomu ma vetsi predpoklady.
Mereni mi nehraje do karet, mereni pouze potvrdilo moje tvrzeni. Ostatne, jak spravne zminujes, dokazu posoudit rozdil mezi parsekundovym merenim na brzde bez zatizeni a chlazeni, ktere nema s podminkami v realnem provozu, a merenim, v ramci ktereho jsou podminky co nejvice priblizeny realite (pozn. vsichni vime, ze na tunel, kterym disponuji napr. automobilky to nema ale rozdil mezi tunelem a Branovou brzdou neni tak propastny jako mezi Branovou brzdou a tou "brzdou"). Takze ano, vim a to bylo jednim z podnetu abych vysledek mereni zpochybnil ... coz se ukazalo jako pravdive.
Nikde jsem nerekl ani nenapsal, ze by se mel snad nekdo za vysledek mereni u Brana stydet. Naopak a opakovane jsem vyjadril nad vysledkem svoji uctu.
Paklize to nedokazuje vinu mereni, pak asi ty nevnimas rozdil mezi jednotlivymi zpusoby mereni. Mimochodem, nechci "byt pes", ale jak jsi sam rekl, ze podminky jste prijali (a vime, ze 323 koni nebylo dosazeno) pak marne hledam duvod proc stale nebylo zahajeno nejake "rizeni" s predchozimi. Pokud byste nesouhlasili s podminkami a hovorili o tom, ze tam musi byt minimalne 315 koni, dalo se o tom hovorit a v ten moment bych s tvrzenim, ze tam je 315 koni nemel problem.
Co se tveho tvrzeni "Forest, jeho pravda a jeho ego" tyce, rad bych, abys mi to vysvetlil. Jaka moje pravda? Kone jsou jenom kone a s "konema" to ma spolecneho pouze to, ze jsou za ne klamave vydavany. A co se meho ega tyce, to nemas sanci hodnotit. Jak jsem napsal jiz na zacatku, vzdy to pro me bude vitezstvi - at uz se ukaze, ze jsem mel pravdu nebo ne. Kdybych byl egoista, mel bych problem se omluvit. Nicmene, ja jsem predem napsal, ze s tim nemam problem. Protoze i kdybych nemel pravdu, bylo by to pro me vitezstvi (duvod jsou zmineny, pozorny ctenar vi).
Souhlasim, ze jste ukazali nove technicke hranice (resp. pripomneli): ze kdyz nejdou nejde dosahnout koni, daji se za ne vydavat "kone". Ale co se motoru a komponent a jejich vysledku nasledkem soucinnosti tyce tak jste jim neukazali nic. Nedosahli jste 330 koni bez vacky na tomto turbu na tomto intercooleru - dosahli jste pouze 330 "koni". Nic vic, nic min.
A problem, ktery spatruji je, ze se obavam, aby se opravdovi egoisti nemeli tendence na zaklade zde nechtene uvedeneho "navodu" uchylovat po neuspesnem pokusu o dosazeni urcite urovne koni k zajistovani si podpory sveho ega ve forme dosazeni pozadovane urovne ve forme "koni".
Mimochodem, mereni u Brana nezpochybnujte - neni jeho nebo moji vinou, ze jste se dostavili s autem, jehoz stav neumoznil regulerni zmereni v ramci prvniho pokusu - to je jenom vase vina a nezkousejte si takto nejak alibisticky vytvaret vymluvy - je to nedustojne a vas dehonestujici.
Jestli to nekdo prestal cist kvuli tomu, ze se o tom diskutuje tak je alibista. Pokud ho to zajima, necht se zajima komplexne a nevaha se (napriklad jako Source) zeptat. Navic, nemeli jste se uchylovat ke smazani podpisu ale naopak, paklize vam jde o informovanost ctenare, meli jste cely setup nebo dokonce i samotnou stavbu popsat. Namisto toho jsme to z vas museli "pacit".
Za uznani dekuji, vazim si toho ale nejsem zase takovy profesional a nebojim se to priznat. Napriklad mi nevim, co si predstavit pod oznacenim "trysky ve vstrikovacich bez restriktoru" a budu ti vdecny za vysvetleni. Mam nejakou predstavu, co by se dalo timto opisem popsat ale radeji nebudu podsouvat a pockam si na vysvetleni za ktere ti predem dekuji.
Nemas zac, kazda takova stavba si zaslouzi pozornost a zajem a reklama se hodi vzdy. Pred par dny te znalo par lidi, dnes uz jsi "proflaknuty" a to ani nevime kdo jsi, co vlastne delas, jake projekty a Netopierem zminene realizace za tebou stoji.
PS: Je paradoxem, ze soude dle prispevku jediny, kdo to chape a je schopen vyjadrit se je clovek, se kterym se vetsinou neshodujeme a preme.
PSS: Paklize nekdo schvaluje vysledky puvodniho mereni, sam odsuzuje budoucnost, resp. objektivitu ceskeho "tuningu". Co se asi tak muze stat v moment, kdy budou prezentovany "kone" a budou zesmesnovani kone? Cim se zacnou zabyvat seriozni upravci a provozovatele kvalitnich brzd? Ne tim, aby dosahovali koni v hodnotach "koni" ale budou motivovani ke stejnym praktikam. A tak dojde k cemu? Na to si odpovezte sami, ale kriticky.
PSSS: V ramci prednasek marketingu na VS jsem mel to stesti, ze jsem mel cloveka s velkou praxi, ktery nebyl studovanym pedagogem ale v ramci sveho vyucovani "pouze" predaval svoje zkusenosti a poznatky. Tehdy nam jednou rekl, ze zakaznik vyzaduje byt klaman. Ne, ze to snasi, toleruje, ale vyzaduje ... ale rekl to s povzdechem a urcitym zklamanim a porovnal to s dobou davno minulou, kdy v reklame neslo o to ziskat zakaznika za kazdou cenu ale jenom v ramci legalnich a objektivnich moznosti. No, ja jsem se s tim nikdy nedokazal ztotoznit.