O1 spojka v háji + výměna za jednohmotu ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám možnost porovnat v práci nové dvouhmoty SACHS i LUK a SACHS má menší vůli v krutu než LUK,taky LUK se prohýbá,když na něj zatlačím shora,kdež to SACHS vůbec..Tak ted jsem v pasti s výběremNOVON píše:No tak mi došla s jednohmotou Valeo trpělivost a chci tam dát zpět dvouhmotu.A teď otázka,co je lepší LUK nebo SACHS? O cenu až tak nejde,rozdíly jsou minimální.Puvodne tam byla 220 mm LUK.
Díky za odpovědi.

VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5078
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ono taky když jsou dvouhmoty ko, tak LUK obvykle mlátí doraz/doraz a Sachs se zasekne úplně a je z toho neodpružená spojka.NOVON píše:Mám možnost porovnat v práci nové dvouhmoty SACHS i LUK a SACHS má menší vůli v krutu než LUK,taky LUK se prohýbá,když na něj zatlačím shora,kdež to SACHS vůbec..Tak ted jsem v pasti s výběremNOVON píše:No tak mi došla s jednohmotou Valeo trpělivost a chci tam dát zpět dvouhmotu.A teď otázka,co je lepší LUK nebo SACHS? O cenu až tak nejde,rozdíly jsou minimální.Puvodne tam byla 220 mm LUK.
Díky za odpovědi.
Já bych už volil LUK, mám tam teď SACHS a nic moc, vlastně spíš nic, než moc.Od nova spojka klouzala, po několika tisících km se to jakes takes spravilo.Ale rozjíždění stojí za starou belu, když se rozjíždím od volnoběhu a pomalu pouštím spojku, tak se auto začne třepat, musím vždy přidat plyn, ať má motor větší otáčky a vibrace jsou tak menší. Když sednu do jiné Octy s origo dvouhmotou, tak je to neuvěřitelný rozdíl, ten samý styl rozjezdu, ale chování jako u automatu, vůbec žádné chvění.
Jako origo jsem měl LUK, měl jsem ho tam dát zase, má chyba.
Mám na té spojce najeto cca 40 000km a občas při plném plynu na 4ku a 5ku zase proklouzne.Ještě chvilku mě bude štvát a dám tam LUK.
Jako origo jsem měl LUK, měl jsem ho tam dát zase, má chyba.
Mám na té spojce najeto cca 40 000km a občas při plném plynu na 4ku a 5ku zase proklouzne.Ještě chvilku mě bude štvát a dám tam LUK.
Nafta patří do TDi!
Mas vykon serii?
Divny, ze to klouze.
6 aut se sachsem vcetne setrvaku, vsechno s chipem, 228 i 240mm a nebyl problem.
Divny, ze to klouze.
6 aut se sachsem vcetne setrvaku, vsechno s chipem, 228 i 240mm a nebyl problem.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
To vypada, jako kdybys tam mel jednohmotu.Toledak píše:Já bych už volil LUK, mám tam teď SACHS a nic moc, vlastně spíš nic, než moc.Od nova spojka klouzala, po několika tisících km se to jakes takes spravilo.Ale rozjíždění stojí za starou belu, když se rozjíždím od volnoběhu a pomalu pouštím spojku, tak se auto začne třepat, musím vždy přidat plyn, ať má motor větší otáčky a vibrace jsou tak menší. Když sednu do jiné Octy s origo dvouhmotou, tak je to neuvěřitelný rozdíl, ten samý styl rozjezdu, ale chování jako u automatu, vůbec žádné chvění.
Jako origo jsem měl LUK, měl jsem ho tam dát zase, má chyba.
Mám na té spojce najeto cca 40 000km a občas při plném plynu na 4ku a 5ku zase proklouzne.Ještě chvilku mě bude štvát a dám tam LUK.
O2