Dilema o PD po opravě u pejska.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

A prosim kolik je utahovaci moment trysky.
morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Mala Ida

Příspěvek od morningstar1989 »

Huml píše:spousta lidí málo dotahuje vstřiky nebo nemění šrouby, o to dřív se to taky pak vyjebe
tak to je cisty amaterizmus potom
mne sa nejako nezda aby ta oprava nevydrzala aspon polovicu toho co vydrzi hlinik
neviem cuvat s vozikom
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

martas.belka píše:A prosim kolik je utahovaci moment trysky.
Vstřikovač do hlavy, použít nový o.e. šroub a utáhnout 3Nm. + 270st.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Huml píše:spousta lidí málo dotahuje vstřiky nebo nemění šrouby, o to dřív se to taky pak vyjebe
Přesně...ten šroub tam dáš 2x a po třetí můžeš dělat závitovou vložku... :roll:
Naposledy upravil(a) chosepm dne 18 zář 2020, 14:11, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

K tomu Pejškovi, já jsem tedy spokojen. Teď mi tam dělají hlavu na Ducato. Příjemný jednání, všechno přeměřili, novou vačku sehnali za dobrou cenu. Řekl bych, že není co vytknout.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

V minulosti tu pár členů ukazovalo svoje pokusy s uchycením vstřikovače v hlavě tak, aby se nehybal a v budoucnu ani hýbat nemohl.
Jeden člen tu dokonce nepoužíval originál šrouby, ale použil štefty a matice z nějaké motorky, s tím že je to mnohem odolnější při silovém dotahování.
Jiný zase vkládal klínek mezi vstřik a stěnu hlavy.
Dokonce ty štefty nevycházely o nic dráž než originál šrouby.
Myslím, že až se mi vrátí hlava z opravy, tak si s tím zkusím v práci pohrát.

Jinak ano, přiznávám, že je vždy lepší jednou vidět než stokrát slyšet.
Já mám starý vstřikovače v garáži, takže k nim nemám hned přístup, takže své resume bych sem napsal, až bych se přesvědčil na vlastní oči.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3717
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Buď rád, na Jerichovo vlákno je to překvapivě hodnotný. 😀
Oct asv 2000, DieselPower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

anydraj píše:Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.
Koukám, že jsi spíš na komiksy nebo omalovánky..Mám fotku z telefonu ale je na ní vidět prd, mechán vyfotil jen jeden válec..Ale každý ví, jak vypadá vytlučená šachta. Jinak po opravě u pejska to bylo 1 A , vstřik tam šel uplně přesně a samozřejmě s novými gumičkami a novými šrouby přesně utaženými dle foršriftu to byla pěkná práce..Ale člověka vždy naštve, že výrobci nacpou auta kravinami, ale aby závit na šoub ke vstřiku byl ocelový zapuštěný v hliníku, to je nenapadne, ať je to MB nebo koncern. Samozřejmě u takhle velké hlavy s mnoha přesnými vůlemi , které po srovnání hlavy po prohnutí opustí své tolerance už to není jako nové, ale pořád jako staré, ale omezeně použitelné. Vždy to ukáže chod motoru, jak je to"neohraničený lomoz" , je to v podstatě oprava STS Chvojkovice brod.. :)
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

anydraj píše:Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.
Koukám, že jsi spíš na komiksy nebo omalovánky..Mám fotku z telefonu ale je na ní vidět prd, mechán vyfotil jen jeden válec..Ale každý ví, jak vypadá vytlučená šachta. Jinak po opravě u pejska to bylo 1 A , vstřik tam šel uplně přesně a samozřejmě s novými gumičkami a novými šrouby přesně utaženými dle foršriftu to byla pěkná práce..Ale člověka vždy naštve, že výrobci nacpou auta kravinami, ale aby závit na šoub ke vstřiku byl ocelový zapuštěný v hliníku, to je nenapadne, ať je to MB nebo koncern. Samozřejmě u takhle velké hlavy s mnoha přesnými vůlemi , které po srovnání hlavy po prohnutí opustí své tolerance už to není jako nové, ale pořád jako staré, ale omezeně použitelné. Vždy to ukáže chod motoru, jak je to"neohraničený lomoz" , je to v podstatě oprava STS Chvojkovice brod.. :)
nepropadat panice...
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

To je celý Jericho, zmatenec a sype vsude ze sebe snuzku nesmyslu, polopravd nebo nekdy i lzi.
Nepozna ani rostrihanou octavii od hasicu od nehody. Nechtej po nem poznat kvalitni opravu a co probehlo nebo neprobehlo.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Jericho ja len nechápem prečo si synovcovi to auto nepozrel ty keď si mechanik ale posielal si ho do druhého servisu ,vtedy by si hneď vedel čo s tým je keď si poznal pôvod auta .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na T5 5vál. PD jsem videl, že nějaká firma dělá takovej jakoby rám na vstřikovače, kterej na něj tlačí z obou stran, aby se eliminoval ten klopnej moment, zkusím to pohledat, jestli nenajdu foto
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Huml píše:na T5 5vál. PD jsem videl, že nějaká firma dělá takovej jakoby rám na vstřikovače, kterej na něj tlačí z obou stran, aby se eliminoval ten klopnej moment, zkusím to pohledat, jestli nenajdu foto

Myslíš toto? https://www.pumpe-duese-abhilfe.de/deut ... ungsweise/

Na 2.5 je víc místa...Němci dělaj i spesl klínek, kterej vložíš proti, než to dotahneš. To ale frezujou i vstřik.

https://www.pdekeile.com/pdekeilebeschreibung

Napadá tě jak funguje toto? https://www.pumpe-duese-abhilfe.de//app ... 2fd5b62842
Jo už to vidím. To se bude asi vrtet i s tím vstřikem tohle na 1.9l.
Pomoci by to mohlo
Naposledy upravil(a) chosepm dne 18 zář 2020, 21:58, celkem upraveno 3 x.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, to je ono
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“