Dilema o PD po opravě u pejska.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				martas.belka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
- 
				morningstar1989
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Přesně...ten šroub tam dáš 2x a po třetí můžeš dělat závitovou vložku...Huml píše:spousta lidí málo dotahuje vstřiky nebo nemění šrouby, o to dřív se to taky pak vyjebe

					Naposledy upravil(a) chosepm dne 18 zář 2020, 14:11, celkem upraveno 1 x.
									
			
									***VAG,PSA,Renault***
						V minulosti tu pár členů ukazovalo svoje pokusy s uchycením vstřikovače v hlavě tak, aby se nehybal a v budoucnu ani hýbat nemohl.
Jeden člen tu dokonce nepoužíval originál šrouby, ale použil štefty a matice z nějaké motorky, s tím že je to mnohem odolnější při silovém dotahování.
Jiný zase vkládal klínek mezi vstřik a stěnu hlavy.
Dokonce ty štefty nevycházely o nic dráž než originál šrouby.
Myslím, že až se mi vrátí hlava z opravy, tak si s tím zkusím v práci pohrát.
Jinak ano, přiznávám, že je vždy lepší jednou vidět než stokrát slyšet.
Já mám starý vstřikovače v garáži, takže k nim nemám hned přístup, takže své resume bych sem napsal, až bych se přesvědčil na vlastní oči.
			
			
									
									Jeden člen tu dokonce nepoužíval originál šrouby, ale použil štefty a matice z nějaké motorky, s tím že je to mnohem odolnější při silovém dotahování.
Jiný zase vkládal klínek mezi vstřik a stěnu hlavy.
Dokonce ty štefty nevycházely o nic dráž než originál šrouby.
Myslím, že až se mi vrátí hlava z opravy, tak si s tím zkusím v práci pohrát.
Jinak ano, přiznávám, že je vždy lepší jednou vidět než stokrát slyšet.
Já mám starý vstřikovače v garáži, takže k nim nemám hned přístup, takže své resume bych sem napsal, až bych se přesvědčil na vlastní oči.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion 
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
						Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Koukám, že jsi spíš na komiksy nebo omalovánky..Mám fotku z telefonu ale je na ní vidět prd, mechán vyfotil jen jeden válec..Ale každý ví, jak vypadá vytlučená šachta. Jinak po opravě u pejska to bylo 1 A , vstřik tam šel uplně přesně a samozřejmě s novými gumičkami a novými šrouby přesně utaženými dle foršriftu to byla pěkná práce..Ale člověka vždy naštve, že výrobci nacpou auta kravinami, ale aby závit na šoub ke vstřiku byl ocelový zapuštěný v hliníku, to je nenapadne, ať je to MB nebo koncern. Samozřejmě u takhle velké hlavy s mnoha přesnými vůlemi , které po srovnání hlavy po prohnutí opustí své tolerance už to není jako nové, ale pořád jako staré, ale omezeně použitelné. Vždy to ukáže chod motoru, jak je to"neohraničený lomoz" , je to v podstatě oprava STS Chvojkovice brod..anydraj píše:Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.

nepropadat panice...
						Koukám, že jsi spíš na komiksy nebo omalovánky..Mám fotku z telefonu ale je na ní vidět prd, mechán vyfotil jen jeden válec..Ale každý ví, jak vypadá vytlučená šachta. Jinak po opravě u pejska to bylo 1 A , vstřik tam šel uplně přesně a samozřejmě s novými gumičkami a novými šrouby přesně utaženými dle foršriftu to byla pěkná práce..Ale člověka vždy naštve, že výrobci nacpou auta kravinami, ale aby závit na šoub ke vstřiku byl ocelový zapuštěný v hliníku, to je nenapadne, ať je to MB nebo koncern. Samozřejmě u takhle velké hlavy s mnoha přesnými vůlemi , které po srovnání hlavy po prohnutí opustí své tolerance už to není jako nové, ale pořád jako staré, ale omezeně použitelné. Vždy to ukáže chod motoru, jak je to"neohraničený lomoz" , je to v podstatě oprava STS Chvojkovice brod..anydraj píše:Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.

nepropadat panice...
						- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Huml píše:na T5 5vál. PD jsem videl, že nějaká firma dělá takovej jakoby rám na vstřikovače, kterej na něj tlačí z obou stran, aby se eliminoval ten klopnej moment, zkusím to pohledat, jestli nenajdu foto
Myslíš toto? https://www.pumpe-duese-abhilfe.de/deut ... ungsweise/
Na 2.5 je víc místa...Němci dělaj i spesl klínek, kterej vložíš proti, než to dotahneš. To ale frezujou i vstřik.
https://www.pdekeile.com/pdekeilebeschreibung
Napadá tě jak funguje toto? https://www.pumpe-duese-abhilfe.de//app ... 2fd5b62842
Jo už to vidím. To se bude asi vrtet i s tím vstřikem tohle na 1.9l.
Pomoci by to mohlo
					Naposledy upravil(a) chosepm dne 18 zář 2020, 21:58, celkem upraveno 3 x.
									
			
									***VAG,PSA,Renault***
						


