Stránka 4 z 6
Napsal: 17 zář 2020, 13:01
od martas.belka
A prosim kolik je utahovaci moment trysky.
Napsal: 17 zář 2020, 13:07
od morningstar1989
Huml píše:spousta lidí málo dotahuje vstřiky nebo nemění šrouby, o to dřív se to taky pak vyjebe
tak to je cisty amaterizmus potom
mne sa nejako nezda aby ta oprava nevydrzala aspon polovicu toho co vydrzi hlinik
Napsal: 17 zář 2020, 15:29
od Tomas.cz
martas.belka píše:A prosim kolik je utahovaci moment trysky.
Vstřikovač do hlavy, použít nový o.e. šroub a utáhnout 3Nm. + 270st.
Napsal: 17 zář 2020, 15:39
od chosepm
Huml píše:spousta lidí málo dotahuje vstřiky nebo nemění šrouby, o to dřív se to taky pak vyjebe
Přesně...ten šroub tam dáš 2x a po třetí můžeš dělat závitovou vložku...

Napsal: 18 zář 2020, 13:54
od zizalak
K tomu Pejškovi, já jsem tedy spokojen. Teď mi tam dělají hlavu na Ducato. Příjemný jednání, všechno přeměřili, novou vačku sehnali za dobrou cenu. Řekl bych, že není co vytknout.
Napsal: 18 zář 2020, 14:06
od favo
V minulosti tu pár členů ukazovalo svoje pokusy s uchycením vstřikovače v hlavě tak, aby se nehybal a v budoucnu ani hýbat nemohl.
Jeden člen tu dokonce nepoužíval originál šrouby, ale použil štefty a matice z nějaké motorky, s tím že je to mnohem odolnější při silovém dotahování.
Jiný zase vkládal klínek mezi vstřik a stěnu hlavy.
Dokonce ty štefty nevycházely o nic dráž než originál šrouby.
Myslím, že až se mi vrátí hlava z opravy, tak si s tím zkusím v práci pohrát.
Jinak ano, přiznávám, že je vždy lepší jednou vidět než stokrát slyšet.
Já mám starý vstřikovače v garáži, takže k nim nemám hned přístup, takže své resume bych sem napsal, až bych se přesvědčil na vlastní oči.
Napsal: 18 zář 2020, 15:09
od anydraj
Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.
Napsal: 18 zář 2020, 16:06
od Pája 19
Buď rád, na Jerichovo vlákno je to překvapivě hodnotný. 😀
Napsal: 18 zář 2020, 17:40
od jericho-3
anydraj píše:Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.
Koukám, že jsi spíš na komiksy nebo omalovánky..Mám fotku z telefonu ale je na ní vidět prd, mechán vyfotil jen jeden válec..Ale každý ví, jak vypadá vytlučená šachta. Jinak po opravě u pejska to bylo 1 A , vstřik tam šel uplně přesně a samozřejmě s novými gumičkami a novými šrouby přesně utaženými dle foršriftu to byla pěkná práce..Ale člověka vždy naštve, že výrobci nacpou auta kravinami, ale aby závit na šoub ke vstřiku byl ocelový zapuštěný v hliníku, to je nenapadne, ať je to MB nebo koncern. Samozřejmě u takhle velké hlavy s mnoha přesnými vůlemi , které po srovnání hlavy po prohnutí opustí své tolerance už to není jako nové, ale pořád jako staré, ale omezeně použitelné. Vždy to ukáže chod motoru, jak je to"neohraničený lomoz" , je to v podstatě oprava STS Chvojkovice brod..

Napsal: 18 zář 2020, 17:41
od jericho-3
anydraj píše:Presne jak rikas.4 stranky kydu o nicem.
Zadna fotka.
Koukám, že jsi spíš na komiksy nebo omalovánky..Mám fotku z telefonu ale je na ní vidět prd, mechán vyfotil jen jeden válec..Ale každý ví, jak vypadá vytlučená šachta. Jinak po opravě u pejska to bylo 1 A , vstřik tam šel uplně přesně a samozřejmě s novými gumičkami a novými šrouby přesně utaženými dle foršriftu to byla pěkná práce..Ale člověka vždy naštve, že výrobci nacpou auta kravinami, ale aby závit na šoub ke vstřiku byl ocelový zapuštěný v hliníku, to je nenapadne, ať je to MB nebo koncern. Samozřejmě u takhle velké hlavy s mnoha přesnými vůlemi , které po srovnání hlavy po prohnutí opustí své tolerance už to není jako nové, ale pořád jako staré, ale omezeně použitelné. Vždy to ukáže chod motoru, jak je to"neohraničený lomoz" , je to v podstatě oprava STS Chvojkovice brod..

Napsal: 18 zář 2020, 18:05
od uiqjirka
To je celý Jericho, zmatenec a sype vsude ze sebe snuzku nesmyslu, polopravd nebo nekdy i lzi.
Nepozna ani rostrihanou octavii od hasicu od nehody. Nechtej po nem poznat kvalitni opravu a co probehlo nebo neprobehlo.
Napsal: 18 zář 2020, 18:33
od rudy5
Jericho ja len nechápem prečo si synovcovi to auto nepozrel ty keď si mechanik ale posielal si ho do druhého servisu ,vtedy by si hneď vedel čo s tým je keď si poznal pôvod auta .
Napsal: 18 zář 2020, 20:30
od Huml
na T5 5vál. PD jsem videl, že nějaká firma dělá takovej jakoby rám na vstřikovače, kterej na něj tlačí z obou stran, aby se eliminoval ten klopnej moment, zkusím to pohledat, jestli nenajdu foto
Napsal: 18 zář 2020, 21:04
od chosepm
Huml píše:na T5 5vál. PD jsem videl, že nějaká firma dělá takovej jakoby rám na vstřikovače, kterej na něj tlačí z obou stran, aby se eliminoval ten klopnej moment, zkusím to pohledat, jestli nenajdu foto
Myslíš toto?
https://www.pumpe-duese-abhilfe.de/deut ... ungsweise/
Na 2.5 je víc místa...Němci dělaj i spesl klínek, kterej vložíš proti, než to dotahneš. To ale frezujou i vstřik.
https://www.pdekeile.com/pdekeilebeschreibung
Napadá tě jak funguje toto?
https://www.pumpe-duese-abhilfe.de//app ... 2fd5b62842
Jo už to vidím. To se bude asi vrtet i s tím vstřikem tohle na 1.9l.
Pomoci by to mohlo
Napsal: 18 zář 2020, 21:29
od Huml
jj, to je ono