Plný rejd s plynem = křupání v nápravě-Vyřešeno ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Původně jsem tam měl kosti tyhle https://www.motora.cz/topran/108-137.html?KTypNr=8456
a nyní tam mám tyto https://www.motora.cz/gsp/510068.html?KTypNr=8456 ale bohužel jejich hlava šroubu bouchá v plném rejdu do šroubu brzdové hadice.
Snížení je tuším 30 nebo 35 mm teď si nejsem jist. Ale dokud jsem nedal nový řízení tak žádný problémy nebyly.
Ještě zkusím ověřít zda ze středové polohy mám stejný počet otáček volantem do plného rejdu vlevo i v pravo.
Tady by taky mohl být zakopaný pes, když mi to drhne jen na jedné straně.
a nyní tam mám tyto https://www.motora.cz/gsp/510068.html?KTypNr=8456 ale bohužel jejich hlava šroubu bouchá v plném rejdu do šroubu brzdové hadice.
Snížení je tuším 30 nebo 35 mm teď si nejsem jist. Ale dokud jsem nedal nový řízení tak žádný problémy nebyly.
Ještě zkusím ověřít zda ze středové polohy mám stejný počet otáček volantem do plného rejdu vlevo i v pravo.
Tady by taky mohl být zakopaný pes, když mi to drhne jen na jedné straně.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Něco je křivě,jak to mám napsat. Volant není střed zeměkoule,...
Řízení je vlastě o kus přesazené doleva,doprava je větší rejd,levý brzdič naráží do stabíku a pravý venkovní homokyneťák se již nemůže více zlomit a chroupe.
To je celý problém.
Řízení je vlastě o kus přesazené doleva,doprava je větší rejd,levý brzdič naráží do stabíku a pravý venkovní homokyneťák se již nemůže více zlomit a chroupe.
To je celý problém.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Brzdiče jsou originál, ale jejich držáky jsou z octávie RS, tedy 288 předěláno na 312mm, ale jak jsem psal, dokud jsem nedal nové řízení tak jsem žádný problém neměl.
Budu se na to muset pořádně podívat, škoda jen že když auto zvednu, tak nemám jak nasimulovat zatížení předních kol abych dostal brzdič do kontaktu s kostí stabilizátoru, abych pořádně viděl co se tam děje a proč. A když mám auto na zemi, tak se zase nedostanu pod něj.
Možná to risknu a sundám kolo a auto postavím na špalek podepřený pod ramenem, to je asi jediný způsob který mě napadá jak zatížit rameno a zároveň vidět co se tam děje.
Martine chápu jak to myslíš, ale teď jde oto zjistit co a proč.
Budu se na to muset pořádně podívat, škoda jen že když auto zvednu, tak nemám jak nasimulovat zatížení předních kol abych dostal brzdič do kontaktu s kostí stabilizátoru, abych pořádně viděl co se tam děje a proč. A když mám auto na zemi, tak se zase nedostanu pod něj.
Možná to risknu a sundám kolo a auto postavím na špalek podepřený pod ramenem, to je asi jediný způsob který mě napadá jak zatížit rameno a zároveň vidět co se tam děje.
Martine chápu jak to myslíš, ale teď jde oto zjistit co a proč.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
a to je problem spocitat pocet otoceni vokantu od kednej po druhu krajnu polohu vydelit dvoma a tak natpcit na stred hrebenu a hned budes vidiet...nakoniec bude mat pravdu martinsidlo ja by som preistotu odpojil capy riadrnia aby bola istota ze hreben isiel do krajnych poloh
Naposledy upravil(a) hiero dne 03 dub 2021, 08:52, celkem upraveno 1 x.
Tdi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Přeměř si vyložení hřebenu řízení,nebudeš ho mít stejný.
Pokud sis nedělal geo sám,možná,že jsi v tom nevině. Při plném rejdu doleva i doprava si osahej vzdálenost třmenu od stabíku,nebude o hodně stejná.
Řešení : Na levé spojovačce zašroubovat o 3 závity a na pravé o 3 závity povolit. Případně opakovat o menší počet závitů,až to bude přibližně stejně. Na polohu volantu prozatím nekoukej,ten se pak přesadí na tyči.
Pokud sis nedělal geo sám,možná,že jsi v tom nevině. Při plném rejdu doleva i doprava si osahej vzdálenost třmenu od stabíku,nebude o hodně stejná.
Řešení : Na levé spojovačce zašroubovat o 3 závity a na pravé o 3 závity povolit. Případně opakovat o menší počet závitů,až to bude přibližně stejně. Na polohu volantu prozatím nekoukej,ten se pak přesadí na tyči.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Bohužel nikoho s jámou neznám a ta co mám v garáži u rodičů je tak malá, že se do ní pořádně nevlezu a jámu kterou jsem měl v práci už k dispoizici nemám, protože jsme se přestěhovali do jiné haly. Prostě pech, protože ta byla luxusní, včetně dlažby, světel a odsávání.
Mám už jen kamaráda se zvedákem, ale ten mi moc nepomůže protože je za hranicemi (okresu
). Servisy co znám mají taky jen zvedáky a tam mě nyní stejně nikdo nepustí (nesmějí).
Navíc mám v garáži tak málo místa, že když chci něco dělat pod autem tak musím mít otevřený vrata abych mohl mít nohy venku a to je v zimě nereálny. Byl jsem teď dva dny v garáží a chvíli pršelo, chvíli sněžilo, pořád foukal studený vítr, prostě počasí za trest. Když je člověk v práci tak venku je 24,5 °C, ale jakmile má prodloužený víkend který chce ztrávit v garáži, tak se počasí posere.
Martine jakmile se oteplí tak to celý přeměřím a doladím. Mám v plánu si vyrobit i speciální šrouby, abych si mohl nechat tyhle kosti a nehrozilo, že se to ještě někdy potká, ale i tak to řízení musím dořešit než tam dám ty nový poloosy, abych si nekurvil nový klouby.
Momentálně aspoň netočím do plného rejdu a při výjezdu z parkoviště si raději na několikrát najíždím, jak ženská co neví kam točit volantem.
Mám už jen kamaráda se zvedákem, ale ten mi moc nepomůže protože je za hranicemi (okresu
Navíc mám v garáži tak málo místa, že když chci něco dělat pod autem tak musím mít otevřený vrata abych mohl mít nohy venku a to je v zimě nereálny. Byl jsem teď dva dny v garáží a chvíli pršelo, chvíli sněžilo, pořád foukal studený vítr, prostě počasí za trest. Když je člověk v práci tak venku je 24,5 °C, ale jakmile má prodloužený víkend který chce ztrávit v garáži, tak se počasí posere.
Martine jakmile se oteplí tak to celý přeměřím a doladím. Mám v plánu si vyrobit i speciální šrouby, abych si mohl nechat tyhle kosti a nehrozilo, že se to ještě někdy potká, ale i tak to řízení musím dořešit než tam dám ty nový poloosy, abych si nekurvil nový klouby.
Momentálně aspoň netočím do plného rejdu a při výjezdu z parkoviště si raději na několikrát najíždím, jak ženská co neví kam točit volantem.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak jsem si dal hurá akci a posunul jsem hřeben řízení, přesněji čepy řízení a to o dvě otáčky. Tak uvidímě zda to pomůže.
Jen jsem to udělal obráceně, ta strana co mi drhla o stabík (pravá) jsem čep řízení zašrouboval a ten druhý zase vyšrouboval.
Jen jsem to udělal obráceně, ta strana co mi drhla o stabík (pravá) jsem čep řízení zašrouboval a ten druhý zase vyšrouboval.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Takže bych to asi celé uzavřel s tím, že jsem si ještě o půl otáčky spojovavcích tyčí doladil řízení a nyní už se zdá že je vše jak má. V plným rejdu nic nekřupe, průtokový šroub třmenu už do kosti stabilizátoru nenaráží ani na jedné straně, takže už mi ani brzdový pedál nepropadá.
Jediný co ještě musím udělat je přesadit volant, ale to mohu až v gáráži, kde mám potřebné nářadí.
No a nakonec ještě udělám pro jistotu nový šrouby do kostí stabilizátoru s vnitřním šestihranem, místo vnějším, abych měl 100% jistotu, že už ke kontaktu s průtokovým šroubem brzdového třmenu nikdy nedojde.
Všem díky za tipy a rady.
Jediný co ještě musím udělat je přesadit volant, ale to mohu až v gáráži, kde mám potřebné nářadí.
No a nakonec ještě udělám pro jistotu nový šrouby do kostí stabilizátoru s vnitřním šestihranem, místo vnějším, abych měl 100% jistotu, že už ke kontaktu s průtokovým šroubem brzdového třmenu nikdy nedojde.
Všem díky za tipy a rady.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5