Jednohmota pro 240mm spojku!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale ta spojka od SPECu odpruženou lamelu má ;) , tak včil mudruj
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Ja len doplnim Humla Obrázek
Obrázek
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
variant
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2008, 00:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od variant »

Tak ja uz vratil zpet dvojhmotu a je klid, jezdit s jednohmotou po Praze se nedalo mam ted dvojhmotu a spojkovou sadu Sachs-race-engineering a je to super
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A neni možný že by to ty pružiny nezvládly vyrovnávat?Že by byly moc tvrdý nebo naopak ...?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

k tomu sa priklaname spolu s Humlom ze to bude pravdepodobne tym
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Ano, opravdu je tam ta dvojhmota kvuli tomu, aby se zklidnil chod motoru. Odpruzena lamela je spis kvuli komfortnim rozjezdum, kdezto dvoujhmota primo vyrovnava nerovnomerny chod motoru, ktery se pak prenasi do "chrastitka" prevodovky :)
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Brejk píše:Ano, opravdu je tam ta dvojhmota kvuli tomu, aby se zklidnil chod motoru. Odpruzena lamela je spis kvuli komfortnim rozjezdum, kdezto dvoujhmota primo vyrovnava nerovnomerny chod motoru, ktery se pak prenasi do "chrastitka" prevodovky :)
povedal by som ze hlavny rozdiel medzi dvojhmotou a jednohmotou je v tom ze ked sa motor podtaca 1400ot a nizsie tak je pocut take dunenie co povazujem za normalne...u dvojhmoty sa toto dunenie odstranilo...ale na seriovych jednohmotach ziadne taketo chrastenie nerobi takze chyba bude niekde inde...nehadam sa ze jednohmota je hlucnejsia ako dvojhmota ale toto chrastenie ma podla viacerych pricinu prave v lamele...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

poprosim nerobit z toho science-fiction - PDčko ma daleko vyssie spalovacie tlaky ako stare VE takze ma aj vyssie tlaky na loziska a kluku......

Na jedne strane mate zotrvak lamelu a pritlacak a prevodovku takze tam je dostatok hmoty na tlmenie torznych kmitov kluky......ak ste na volnobehu tak tam si svoju robotu musi urobit tlmic torznych kmitov na kluke - je to ta akoze remenica ktora ma filtrovat tieto kmity.........kedze utlmove medium je v tomto pripade elastomer tak seriove vyladenie vibracii uz nedokaze pokryt - nizke kmity neodfiultruje.......preto ked dvihnes otacky na cca 1200 tak to stichne lebo jej spodna pracovna frekvencia je nedostatocna........netreba okolo toho basnit ja to mam vyriesene len momentalne je cena 1000usd za custom vibracny tlmic na PDčka takze sa snazim dat dokopy slusnu objednavku aby ta cena bola rozumna......teda niekde okolo 400usd
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

pre tych co maju radsej obrazky tak tu je priklad co sa tam deje.......kluka lieta v hore dole takze to v prevodovke rachoti ako ozivot lebo to kmita medzi zubami prevodovky.....

http://www.hassewrede.de/frameset_templ ... uage_id=45

treba si prepnut s tlmicom a bez tlmica.......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Obrázek
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

ja z toho nerobim sci-fi ale nasere ma ked kupim spojku za 32 000Sk a potom to robi taketo rachoty jak nejaka spojka za 5 korun...ozaj sa mi nechce davat dalsich 10 tacov za to aby to bolo tiche na volnobehu...ked to potom zratam tak je to spojka zo zlata a ja z toho nejdem robit zavodny special aby spojka vysla aj s robotou 45 000sk...myslel som si ze za priplatok mozem ocakavat kvalitu ale jaksi to nevyslo...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

to je vsetko pekne ale zase hadam si nemyslite ze 1000Nm spojka bude navlas rovnaka ako spojka na bezne jazdenie........takisto nepoznam ani jedneho cloveka co si po 100.000km vymeni tlmic torznych kmitov na kluke..........vsetci jexu nato.........a chcu 120% kvalitu......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Sifon píše:ja z toho nerobim sci-fi ale nasere ma ked kupim spojku za 32 000Sk a potom to robi taketo rachoty jak nejaka spojka za 5 korun...ozaj sa mi nechce davat dalsich 10 tacov za to aby to bolo tiche na volnobehu...ked to potom zratam tak je to spojka zo zlata a ja z toho nejdem robit zavodny special aby spojka vysla aj s robotou 45 000sk...myslel som si ze za priplatok mozem ocakavat kvalitu ale jaksi to nevyslo...
To neni o kvalite, nebo nekvalite, ale proste o fyzice. Nemuzes cekat, ze prechcijes fyzikalni zakony. Bohuzel mas smulu v tom, ze jsi ji vyzkousel jako prvni...
Spis bych se podival po dvojhmote ze silnejsiho motoru, ja to resil komplet original setrvakem, lamelou a pritlacakem urcenym pro Oct. 85kW, 4x4 - prumer 240 - drzi a funguje na sto procent i po chipu...
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Stingray píše:to je vsetko pekne ale zase hadam si nemyslite ze 1000Nm spojka bude navlas rovnaka ako spojka na bezne jazdenie........takisto nepoznam ani jedneho cloveka co si po 100.000km vymeni tlmic torznych kmitov na kluke..........vsetci jexu nato.........a chcu 120% kvalitu......
sorry tu sa ale nebavime o tom ze ta spojka bude mat na vlas rovnake vlastnosti co sa tyka komfortu :roll: ale ked som ju objednaval bolo mi povedane ze to bude trosku hlucnejsie kvoli tomu ze zotrvacnik je jednohmotovy...je mi jasne a ratal som s tym ze to bude hlucnejsie a ze budem citit vibracie pri podtacani motora(jak u ostatnych s jednohmotou) ale nie ze to bude robit rachot...na vyber som mal medzi stage 2+ , 3 a 3+...s tym ze 2+ mala byt vhodna pre jazdenie v premavke...lenze ked spravis len 100km v meste tak pochopis ze sa to na kazdodenne jazdenie moc nehodi(aspon podla mna)...
Kolotoč TUNING
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Brejk píše:
Sifon píše:ja z toho nerobim sci-fi ale nasere ma ked kupim spojku za 32 000Sk a potom to robi taketo rachoty jak nejaka spojka za 5 korun...ozaj sa mi nechce davat dalsich 10 tacov za to aby to bolo tiche na volnobehu...ked to potom zratam tak je to spojka zo zlata a ja z toho nejdem robit zavodny special aby spojka vysla aj s robotou 45 000sk...myslel som si ze za priplatok mozem ocakavat kvalitu ale jaksi to nevyslo...
To neni o kvalite, nebo nekvalite, ale proste o fyzice. Nemuzes cekat, ze prechcijes fyzikalni zakony. Bohuzel mas smulu v tom, ze jsi ji vyzkousel jako prvni...
Spis bych se podival po dvojhmote ze silnejsiho motoru, ja to resil komplet original setrvakem, lamelou a pritlacakem urcenym pro Oct. 85kW, 4x4 - prumer 240 - drzi a funguje na sto procent i po chipu...
ja ani neratam s tym ze precuram fyzikalne zakony...len mam mierne nervy na to ze ja som pokusny kralik hoci ma na to nikto neupozornil a kupoval som to v dobrej viere ze je to vsetko OK...predtym nez sa to uviedlo do predaja sa to malo vyskusat a upozornit na negativa pri predaji ale toto uz nie je vec ktoru ja mozem ovplyvnit...pre mna ako studenta ktory nema staly prijem to totiz na vyskusanie nie je lacny spas...bohuzial mam 5kvalt a na 240mm spojku by som potreboval inu prevodovku a to su zas dalsie prachy ktore by som do toho musel vrazit...takze najblizsie mam v plane vymenit lamelu za lamelu z 1Z ktora bude preoblozena a snad ten rachot pominie
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“