EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

To můžeš skusit,rospoj konektor u toho ventilu je u té klapky.
Strašne se motor zaklepe komprese ho ješte kopne do revers otáčky,a chrochtne v převodovce.
Kvůli tomu nedám sací svody s 96KW,JE TO KALAMITA,teda podle mě.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Něco podobného jsem čekal. Takže tam zůstane. Díky moc. ;)
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

mám AGR bez zdechací klapky(nikdy tam nebyla), jenom se zaslepenym EGR ventilem a motor se zastavuje v pohodě, žádný drama co psal toby66kw
CFHC
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak to zkusím, jen pro zajímavost. Pak dám vědět. ;)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Kdyš to nemáš s čím srovnat,ale kdyš ju máš pak ju odstavíš... (wallbash)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

tak sem dneska na 1.9 81kw taky zaslepil EGR. nacpal jem do toho ventilu 5 ti korunu (noteeth) mám zaslepit i tu hadičku od podtlaku? je to zbytečný ne? ať si klidně otvírá když je zaslepenej (rofl)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tu hadičku rychle zaslep nebo ti to toho bůra sežere (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
xcidx
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 26 bře 2008, 00:46
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Melnik

Příspěvek od xcidx »

Mam tu jednu pripominku proc kdyz sem zaslepil egr ventil tak semi zvedla spotreba?Mam to auto mesic a nedostal sem se dlouhodobou spotrebou nad 5.1 ato auto honim a po zaslepeni mam najednou dlouhodobou spotrebu na 5.6?Staci jen vytahnout podtlakovou hadiku od egra a zaslepit ji ale nechapu proc tam davat nejaky plechy,protoze kdyz nebude hadicka napojena tak se prece neotevre ten ventilek uvnitr a nepusti nic do sani kdyz je zavrenej.Jeto tak?Nebo jeto jinak?
volkswagen passat B6 1.9TDI r.v2006
xcidx
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 26 bře 2008, 00:46
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Melnik

Příspěvek od xcidx »

mam audi a3 1.9tdi r.v98 motor 66kw AGR
volkswagen passat B6 1.9TDI r.v2006
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

mne po odpojeni EGR prestalo auto pri radeni z nizsieho stupna na vyssy kopat...take divne cuknutie jak pribrzdenie...skratka ako autoskola jak ked nevies plynule pustit spojku z 2 na 3 stupen a aj 1-2 2-3 skratka z dola hore stale ...teraz to uz nerobi...je to super...
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

jak někdo může napsat e po zaslepení EGR déle trvá ohřátí auta když v příručce je napsáno že je regulace aktivní až když má motor více jak 50C. jak to teda je? (hm)
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

SupermanXXX píše:jak někdo může napsat e po zaslepení EGR déle trvá ohřátí auta když v příručce je napsáno že je regulace aktivní až když má motor více jak 50C. jak to teda je? (hm)
to je úplně jedno, prostě to zacpi a dál to neřeš. (LOL)
xcidx
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 26 bře 2008, 00:46
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Melnik

Příspěvek od xcidx »

to se nikomu nezvysila spotreba?
volkswagen passat B6 1.9TDI r.v2006
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

xcidx píše:to se nikomu nezvysila spotreba?
bylo to asi jen o pocitu, po 300km bylo opět vše v cajku.. Teď říkám jasně zaslepit-neřešit :D
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

xcidx píše:to se nikomu nezvysila spotreba?
před zaslepením: 6,36l/100km?
po zaslepení: 6,06l/100km... (rofl) jahahaha
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“