FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

pter píše:to Huml přijed s tim k nám na kopce Carboniacup nebo Triolacup
brzy tam bude G2 s PD-čkem
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Jakej je průměr v místě tvého napojení na původní vedení? 60? to je míň ne?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj 60mm
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

To pter:s čím jezdiš p.Pišty nebo u p.Andrleho?
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Huml píše:jj 60mm
Koukal jsi už na změnu teplot vůči sériovému IC :?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ještě jsem neměl čas, snad do pátku, mám jeden kopec a se sériovkou na plnej kotel to lezlo v tomdle počasí až k 70°C
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Huml píše:ještě jsem neměl čas, snad do pátku, mám jeden kopec a se sériovkou na plnej kotel to lezlo v tomdle počasí až k 70°C
Wov to je jak na kafe nebo na čaj (crazy)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jipi píše:huml: pekné

ale nebol to jeho nápad to takto spravit
moc nerozumím co jsi tím myslel, od tebe to nemám ;) a ani od TDIfuna, jestli to máš na mysli, kdyby si tam nedal ten odkaz, ani bych nevěděl, že to tak má, Kolumbus taky nebyl jedinej kdo objevil Ameriku (noteeth)
Naposledy upravil(a) Huml dne 13 úno 2008, 00:17, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

len to že nápad si okopíroval. peace
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zbytečná debata, ale neokopíroval a basta 8) a taky peace ;), napadlo to totiž kolegu a ten nevím odkud by to okopíroval, když nemá ani internet (LOL), navíc nebylo nic světobornýho na to přijít
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Nevim jestli to Mr. Huml nekde okopiroval,ale ja to okopiruji od nej.Je to hezke a jednoduche tak to snad zvladnu sam.Pri nejhorsim mi snad pomuze Rybizek
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

dyk píše:Nevim jestli to Mr. Huml nekde okopiroval,ale ja to okopiruji od nej.Je to hezke a jednoduche tak to snad zvladnu sam.Pri nejhorsim mi snad pomuze Rybizek
Pozdě už se kopíruje (rofl) sice s malejma upravama ale...jo


Aneb:

Proč ztrácet čas a vymýšlet vymyšlené! (hm)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:zbytečná debata, ale neokopíroval a basta 8) a taky peace ;), napadlo to totiž kolegu a ten nevím odkud by to okopíroval, když nemá ani internet (LOL), navíc nebylo nic světobornýho na to přijít
Tak ono to zpetne vedeni napadne snad kazdyho, me stacilo, kdyz jsem meril jak velkej ic tam mam dat a hned jsem sahal do vyztuhy, jestli by slo v ni protahnot trubku.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

To miš:Pak sem ty male upravicky nafot.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Huml- napadlo to totiž kolegu a ten nevím odkud by to okopíroval, když nemá ani internet (LOL)

kolega ,,Vaca´´ ? (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“