
Aditiva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Samotný zimní VIF zamrzne (proto by se neměl nechávat v autě
), funguje až když se promíchá s naftou.. A jinak zvyšuje cetanové číslo, což pomáhá při studeném startu a obsahuje depresant, který snižuje bot tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách.. Používám ho a zatím jsem neměl problém 


co a kde jsi tankoval? a kolik jsi s tou naftou už najezdil?alfik píše:mám aj VIF aj Diesel súper aditiv a oboje zamrznute. Teplota -22 tak som tankoval bez toho.
můj táta taky zamrzl, ale tankoval u noname pumpy. Palivový vedení polil horkou vodou a dotankoval nádrž s VIFem a jezdí doteď

ja tankuju u všech značkovejch pump ale všude leju VIF. nikdy žádnej problém a to mám i zkušenost s naftovodou: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
zrovna včera jsem staroval při -29 a motor naskočil "na brnk", jasně ten brnk byl pomalejší a startér udělal o jednu otáčku více, ale i tak.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km