Stránka 4 z 7

Napsal: 02 úno 2012, 20:09
od Tomas.cz
Taky proto by měl být VIF při dávkování pokojovou teplotu :)

Napsal: 02 úno 2012, 20:13
od najmis
Je tady nějakej chemik s VŠ Kterej by to objasnil.....?

Napsal: 02 úno 2012, 21:03
od nebulus
Je to jednoduché, tak ako Vif stuhne samotný, stuhne potom aj tá nafta :x
Stačila nejaká blbá konštelácia a pri -15 zamrzla napriek zimnému Vifu a úplne novému paliváku. Odvtedy ako ako prostriedok proti zamrznutiu u mňa skončil.

Napsal: 02 úno 2012, 21:27
od Fahrer
Nejspíš to bude proto, že funguje až společně s naftou, ne sám. To, že je vláčný při nalévání je jeho fyzikální vlastnost, ale ne chemická. Je to stejné, jako když se dříve nalévala nemrzka. Taky se musela naředit vodou.

Napsal: 02 úno 2012, 21:51
od cosby
No já jinak myslím,že VIF není přímo určený k nezamrzání nafty ale jako Aditivum

Napsal: 02 úno 2012, 22:28
od kodyijak
Samotný zimní VIF zamrzne (proto by se neměl nechávat v autě :) ), funguje až když se promíchá s naftou.. A jinak zvyšuje cetanové číslo, což pomáhá při studeném startu a obsahuje depresant, který snižuje bot tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách.. Používám ho a zatím jsem neměl problém ;)

Napsal: 03 úno 2012, 00:04
od alfik
mám aj VIF aj Diesel súper aditiv a oboje zamrznute. Teplota -22 tak som tankoval bez toho.

Napsal: 03 úno 2012, 03:44
od Richi
Neleju nic. Filtr měním preventivně před každou druhou zimou po cca. 100k km.
O nic víc se nestarám, jen tankuju. Na Benzině nebo Shellce. :)

Napsal: 03 úno 2012, 08:46
od bean69
alfik píše:mám aj VIF aj Diesel súper aditiv a oboje zamrznute. Teplota -22 tak som tankoval bez toho.
co a kde jsi tankoval? a kolik jsi s tou naftou už najezdil?
můj táta taky zamrzl, ale tankoval u noname pumpy. Palivový vedení polil horkou vodou a dotankoval nádrž s VIFem a jezdí doteď :)
ja tankuju u všech značkovejch pump ale všude leju VIF. nikdy žádnej problém a to mám i zkušenost s naftovodou: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
zrovna včera jsem staroval při -29 a motor naskočil "na brnk", jasně ten brnk byl pomalejší a startér udělal o jednu otáčku více, ale i tak.

Napsal: 06 úno 2012, 23:57
od Čert
V pátek jsem natankoval u LUKOILu na Bohdalci 70L nafty, do toho 70ml zimního VIFu, a dnes ráno po 1km v -15°C mi zdechnul motor. Tak kde je chyba? :-(
:-(

Napsal: 07 úno 2012, 00:09
od šulda
Asi v naftě, ty aditiva to zas až tolik v mrazech neřeší.

Napsal: 07 úno 2012, 00:21
od Fulltank
davam VIF, pokud se mi to teda v tehlech mrazech dari :D a taky sem zamrznul :( Dneska sem pro jistotu dal na plnou nadrz 6L benzinu, tak rano uvidime :)

Napsal: 07 úno 2012, 00:38
od Čert
Loni jsem dával Castrol TDA a v pohodě, letos jsem tak trochu podlehl davové psychóze s VIFem a ještě ke všemu se zimním.

:-(

Napsal: 07 úno 2012, 08:09
od luke.bean
...tak to tady vypadá,že zatím zamrzají lidi jen s VIFem (LOL) (LOL)

Napsal: 07 úno 2012, 08:24
od Čert
Hlavně že jsem si toho koupil 5L kanystr!
Škoda že už nikoho neznám ve výzkumáku paliv a maziv ve Strašnicích, šel bych se zeptat, jak je to popravdě, kdo kolik zaplatil za příznivé výsledky testů.
Tak teď 5L benzínu do nádrže a pojedeme!

:scooter: :scooter: :scooter: :scooter: