Stránka 4 z 4

Napsal: 22 dub 2010, 20:28
od Filas
Ne, to ti moc nepůjde, to ja na auta koncernu VAG, kup radši Lexii/PP2000.

Napsal: 23 dub 2010, 17:33
od argo
Urcite nebude, naviac 805.1 je uz stara verzia, nechodia na nej nove octavie, passaty atd (UDS/ODX), ja by som to nekupoval, myslim si, ze to nepojde upgrejdnut (neoriginaly upgrade zabije) (aktualna 908.2 CZ)
Ak potrebujes koncern VW a tiez peugeot, tak SupegVAG, ten je dobry, prave skusam novu verziu 2010/1 pre PSA. Alebo nejaku multiznacku, no to bude drahsie...

Napsal: 16 zář 2010, 15:47
od fabiátor
VCDS(drive VAGCOM) umi krome koncernovych vozidel zakladni diagnostiku vozidel, ktere jsou kompatibilni s OBD. Pokud tedy Peugeot 607 2.2 HDi rok vyr. 2002 ma OBD diagnosticky konektor, melo by jit minimalne precist pamet zavad a zakladni data v ramci OBD.

Napsal: 26 zář 2010, 19:25
od origoš
melo by jit minimalne precist pamet zavad a zakladni data v ramci OBD.
Ano mělo. Otázka je, jak se k tomu který výrobce postaví. Třeba BMW M5 OBD protokol vůbec nepodporuje. Včera jsem to jen tak pro zajímavost zkoušel.

Napsal: 02 říj 2010, 20:19
od Dexter
chlapi, já jsem si kdysi kupoval kábel pro Bmw ediabas a funguje mi na něm na mé překvapení i vag. nevím přesně do které verze ale dělal jsem s ním koncerny kolem roku 2000. golfa 98, TT 99 a leona 01. Nevíte, jestli by tenhle komunikoval s peugeotem? a se softem peugeot planet?

Napsal: 03 říj 2010, 10:08
od Filas
To ti s Planetem určitě fungovat nebude.

Napsal: 20 kvě 2011, 18:48
od argo
origoš píše:
melo by jit minimalne precist pamet zavad a zakladni data v ramci OBD.
Ano mělo. Otázka je, jak se k tomu který výrobce postaví. Třeba BMW M5 OBD protokol vůbec nepodporuje. Včera jsem to jen tak pro zajímavost zkoušel.
zaujimave, to som teda zvedavy, ako taketo auto u nas prejde cez STK, ked benziny od r.v.2005 sa povinne meraju cez OBD (readnees code, teplota a otacky) ??? a od 2012 sa budu aj dieselove.

Pri takejto diagnostike aj tak neprecitas celu pamat zavad, len jej cast.

Napsal: 01 zář 2011, 11:55
od Michal.B

Napsal: 01 zář 2011, 12:39
od jericho-3
Jo, já bohužel jsem o tom jen četl, ale vyřešilo by to servisní syndrom pro auta do opravy... :)
Je to bezva věc..

obd II na 307ke ---ktorý je ktorý PIN

Napsal: 01 čer 2012, 21:28
od branislav koren
riešim zapojenie volo chipu....nie som si istý, ktorý je ktorý PIN v OBDII....skúste poradiť...mám 307ku HDI 66kw, r.v. 2004

obsadené sú PINy 1, 4, 5, 7, 11, 12, 16...ide zrejme o nejakú variantu ISO protokolu

4 a 16 sú jasné, mínus a plus
5 by malo byť mínus pre signál z ECU
7 je K-link z ECU
12 je ABS a servo riadenie

ale neviem,, čo je 1 a 11

taketo obsadenie zasuvky som nikde nenasiel, pisal som vyrobcovi volo chipu, poradili mi dať klasicky : biely 7, cerveny 16, cierny 4 a ale zeleny namiesto 5 alebo 15 do jednotky...avsak bez blizsieho vysvetlenia......zda sa ze chip funguje ..ale aj tak by som chcel vediet ako je vlastne zapojeny
.....totiz, niekde na nete som nasiel ze zeleny by mal byt na minuse pre signal...cize v 5ke, ale tam ked bol, chip sa neaktivoval.

s pozdravom bk