Ja jazdím vo firme na AUDI A4 2004 2.0 TDI 140 PS a toľko peazí čo to auto zožralo si nevieš pradstaviť a nielen tento motor napríklad aj staršie 2.5 TDI u AUDI su úplne o ničom takže nie len VW ale i AUDI za moc nestojíMiso.S. píše:Vieš ono niečo na tom je, že Audi je Audi. Ono môže sa hovoriť, že je to všetko Volkswagen. Ale audináci si na to dohliadajú. Ja osobne som pracoval vo Volkswagene v Bratislave a Audinaci nás chodili učiť a podla mňa to boli ešte lepší odborníci ako Porscháci aj s tými som robil. A ešte jeden príklad. Ja mám Seata tiež je to v koncerne Volkswagen a na Volkswagena sa to nechytá. Mal som aj VW. Myslím kvalitou.jojo píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.
motor 2.0TDI od VW váš názor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Možná by nebylo od věci k tomu napsat nájezdy km a kdo a jak s tím jezdíjuro píše:Ja jazdím vo firme na AUDI A4 2004 2.0 TDI 140 PS a toľko peazí čo to auto zožralo si nevieš pradstaviť a nielen tento motor napríklad aj staršie 2.5 TDI u AUDI su úplne o ničom takže nie len VW ale i AUDI za moc nestojí

Máme Supa, který jezdil Praha (Brno) - Brusel cca 250 tkm a naprosto v pohodě (samozřejmě PAN řidič), teď se na tom střídají dva rotmistři a už se to pěkně s.re, jak jsem tak vypozoroval, tak "okresní soutěžáci" milující "studené výtěry"... takže asi tak.
Je jasné, že 2.0 jsou podstatně náchylnější na slušné zacházení než 1.9 TDI

GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Právě proto, Passat je ikona ve střední třídě, Sup je první vlaštovka od Škodovky a Passatu co se týče prodeje nemůže konkurovat, proto píšu že je to ujetý.Kornout píše:Ujetý ? To je fakt. A proč to neporovnat, když je to originál vs. kopie ? Nepovedený světla podle A6ky, prodloužená karoserie, zadní lampy že se nelíbí ani většině škodovkářůmbobo píše:Kornout píše:[quote="bobo]
no omezili,ale proto, že Superb se neprodával a byl to propadák, kdežto Passat je pojem, jeden z nejúspěšnějších aut VW, prodalo se jich mraky a Superb je jen kopie.
To je trochu ujetý, to je jako by jsi porovnával prodeje Golfa a ToledaTak porovnat oba v max.výbavě můžu, Superb má jen víc místa vzadu, ale auto působí pořád jako laciná dvojka s tím nic nenadělám.. I šéfové Škody přiznávají, že S1 byl propadák, prostě luxusní auto a škodovka ještě nejde nějak dohromady, jako manažerský jsou oba určeny. Ujetý je oba rozdělovat je na rodinný a businness, když jsou skoro stejnýho založení.
Jinak pokd si myslíš že rozdíl je jen v místě vzadu, tak jsi na omylu, se zastav, já tě posadím do obou a můžeš porovnávat.
Passat a Sup nejsou stejně založený auta, Sup byl od začátku propagován jako auto pro šéfy a managery, taky proto je to jen limuzína a né kombi, o tomto faktu vypovídaj i prvky výbavy, které Passat nikdy neměl.
Sklápěcí sedačky jsou u supa podle výbavy, ty nejlevněší je maj pevný, resp. měly pořád.
A6 má kratší rozvor jak Superb, ten má tuším 2800mm, právě kvůli tomu místu vzadu, pro pupkáče.
Naprd je, že když děti vzadu zloběj, tak na ně člověk připoutanej vpředu nedosáhne
Jinak já si nemůžu stěžovat, cestování s rodinou je v tom super, je to pohodlný, rozdíl oproti Passatu je znát.
Ale že je to tu pěkně[/quote]
dobrý, do Passatu se nedávaly prvky výbavy, které má Superb ? myslíš asi 4x4, kterou má Superb a Passat ne ? Docela podstatný prvek

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
tak si kup Kiujuro píše:Ja jazdím vo firme na AUDI A4 2004 2.0 TDI 140 PS a toľko peazí čo to auto zožralo si nevieš pradstaviť a nielen tento motor napríklad aj staršie 2.5 TDI u AUDI su úplne o ničom takže nie len VW ale i AUDI za moc nestojíMiso.S. píše:Vieš ono niečo na tom je, že Audi je Audi. Ono môže sa hovoriť, že je to všetko Volkswagen. Ale audináci si na to dohliadajú. Ja osobne som pracoval vo Volkswagene v Bratislave a Audinaci nás chodili učiť a podla mňa to boli ešte lepší odborníci ako Porscháci aj s tými som robil. A ešte jeden príklad. Ja mám Seata tiež je to v koncerne Volkswagen a na Volkswagena sa to nechytá. Mal som aj VW. Myslím kvalitou.jojo píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 19 říj 2007, 16:21
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
No bud na tom nejazdis sam, alebo jednoducho nevies jazdit s dieselom. Prosim ake neklady moze mat to auto okrem vymeny oleja a filtrov? Ale podla vsetkeho ste vo firme vsetci pretekarske typy...juro píše:Ja jazdím vo firme na AUDI A4 2004 2.0 TDI 140 PS a toľko peazí čo to auto zožralo si nevieš pradstaviť a nielen tento motor napríklad aj staršie 2.5 TDI u AUDI su úplne o ničom takže nie len VW ale i AUDI za moc nestojíMiso.S. píše:Vieš ono niečo na tom je, že Audi je Audi. Ono môže sa hovoriť, že je to všetko Volkswagen. Ale audináci si na to dohliadajú. Ja osobne som pracoval vo Volkswagene v Bratislave a Audinaci nás chodili učiť a podla mňa to boli ešte lepší odborníci ako Porscháci aj s tými som robil. A ešte jeden príklad. Ja mám Seata tiež je to v koncerne Volkswagen a na Volkswagena sa to nechytá. Mal som aj VW. Myslím kvalitou.jojo píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To Bobo: Jezdil jsi v obou autech, třeba projžďka nějakejch 300km? já nevím, ale pašík je tvrdej, v Supu na dovču to je paráda.
Nevím jak vybavený auta jsi viděl, ale v Passatu jsem vzadu výhřev sedaček neviděl, střešní okno s dochlazováním taky ne, záměrně nezmiňuju "děravou" sedačku. To jestli je 6ti kvalt proti 5ti kvaltu zrovna u tohoto auta výhodou, nevím, spíš ne.
Nevím já Supa doma mám, passatama jsem taky jezdil a mám jednoho zbořenýho skoro v plný, hádej co půjde první z domu???
Jo a co je kopie A6, nebo Passat?????
Prdím na to, je to stejně o ničem, si ty auta kup, jezdi s nima a pak povídej. Jestli chceš zvodit, tak oboje je k ničemu.
Nevím jak vybavený auta jsi viděl, ale v Passatu jsem vzadu výhřev sedaček neviděl, střešní okno s dochlazováním taky ne, záměrně nezmiňuju "děravou" sedačku. To jestli je 6ti kvalt proti 5ti kvaltu zrovna u tohoto auta výhodou, nevím, spíš ne.
Nevím já Supa doma mám, passatama jsem taky jezdil a mám jednoho zbořenýho skoro v plný, hádej co půjde první z domu???
Jo a co je kopie A6, nebo Passat?????
Prdím na to, je to stejně o ničem, si ty auta kup, jezdi s nima a pak povídej. Jestli chceš zvodit, tak oboje je k ničemu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
se Superbem jsem najezdil tisíce a tisíce km, dlouhý trasy Německo a nemůžu si stěžovat, ale jízda v Passatu je pro mě zábavnější a auto na mě působí lepším "duchem". Mám v Passatu vyhřívané sedačky vzadu a znám kluky co mají i ten solár.šíbr v Passatu, oboje auta B5 Facelift. Doma mám dva Passaty a v práci jezdím služebním Supem, auta znám..Kornout píše:To Bobo: Jezdil jsi v obou autech, třeba projžďka nějakejch 300km? já nevím, ale pašík je tvrdej, v Supu na dovču to je paráda.
Nevím jak vybavený auta jsi viděl, ale v Passatu jsem vzadu výhřev sedaček neviděl, střešní okno s dochlazováním taky ne, záměrně nezmiňuju "děravou" sedačku. To jestli je 6ti kvalt proti 5ti kvaltu zrovna u tohoto auta výhodou, nevím, spíš ne.
Nevím já Supa doma mám, passatama jsem taky jezdil a mám jednoho zbořenýho skoro v plný, hádej co půjde první z domu???
Jo a co je kopie A6, nebo Passat?????
Prdím na to, je to stejně o ničem, si ty auta kup, jezdi s nima a pak povídej. Jestli chceš zvodit, tak oboje je k ničemu.
Z mého pohledu je superb o fous pohodlnější. Problémem Superba je, že nesmí být vyráběn v těch modifikacích, které by mohly konkurovat pašíkovi. Co se týká kvality byla na tom škodovka tak dobře, že to vzbuzovalo značnou nevoli.
Já mám golfa z Bratislavy, 100%ně nebouraný a je to dílo, pravý hrnek - špatně usazený, levé zadní taky, zpracování oproti německé výrobě nic moc není to tragédie, ale rozdíl to je.
Já mám golfa z Bratislavy, 100%ně nebouraný a je to dílo, pravý hrnek - špatně usazený, levé zadní taky, zpracování oproti německé výrobě nic moc není to tragédie, ale rozdíl to je.
G3 Variant synchro
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 19 říj 2007, 16:21
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
asi nejaka ozrata smena ti to davala dokopy...bobG3 píše:Z mého pohledu je superb o fous pohodlnější. Problémem Superba je, že nesmí být vyráběn v těch modifikacích, které by mohly konkurovat pašíkovi. Co se týká kvality byla na tom škodovka tak dobře, že to vzbuzovalo značnou nevoli.
Já mám golfa z Bratislavy, 100%ně nebouraný a je to dílo, pravý hrnek - špatně usazený, levé zadní taky, zpracování oproti německé výrobě nic moc není to tragédie, ale rozdíl to je.

Tak to som sklamaný a ja som si myslel aké sú audi dobré autá. Ale viem, že staré audiny boli jednotkové autá napr. Audi 80. Ale aj tak by som asi do Audiny išiel ale nie do motoru 2.5TDI. Radšej ten 2.0TDI aj keď je taký kazovy. Lepšie sa mi jazdilo na tom 2.0TDI. Páčil sa mi ten turbo efekt.juro píše:Ja jazdím vo firme na AUDI A4 2004 2.0 TDI 140 PS a toľko peazí čo to auto zožralo si nevieš pradstaviť a nielen tento motor napríklad aj staršie 2.5 TDI u AUDI su úplne o ničom takže nie len VW ale i AUDI za moc nestojíMiso.S. píše:Vieš ono niečo na tom je, že Audi je Audi. Ono môže sa hovoriť, že je to všetko Volkswagen. Ale audináci si na to dohliadajú. Ja osobne som pracoval vo Volkswagene v Bratislave a Audinaci nás chodili učiť a podla mňa to boli ešte lepší odborníci ako Porscháci aj s tými som robil. A ešte jeden príklad. Ja mám Seata tiež je to v koncerne Volkswagen a na Volkswagena sa to nechytá. Mal som aj VW. Myslím kvalitou.jojo píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.


