Stránka 4 z 10

Napsal: 01 říj 2008, 11:06
od Forest
Brejk píše:Kam se umistuje? Asi pred kat, co?
A jaka je "normalni" teplota aj jaka je už moc?
U seriovych svodu bych videl tam, kde je vystup do EGR (jinak proste do svodu pred turbo, pokud mozno co nejblize k vyfukovemu kanalu) a teploty do 850°C

Zajimalo by me, zda by vysel provoz ekonomicteji v pripade, ze by clovek pouzival stale kombinaci nafty a propanu (hm) Proste hovadsky receno, namontovat si do auta LPG zarizeni a tankovat primo na pumpach - ma na to nekdo nejaky nazor?

Napsal: 01 říj 2008, 17:25
od 2904
Tu je nejake video Golf TDI nitro http://uk.youtube.com/watch?v=km171HDXOZ4&NR=1 :P :P

Napsal: 01 říj 2008, 18:56
od toby66kw
ASI SLEČNA DRSNÁK (noteeth)

Napsal: 01 říj 2008, 20:22
od dudu
Forest píše:
Brejk píše:Kam se umistuje? Asi pred kat, co?
A jaka je "normalni" teplota aj jaka je už moc?
U seriovych svodu bych videl tam, kde je vystup do EGR (jinak proste do svodu pred turbo, pokud mozno co nejblize k vyfukovemu kanalu) a teploty do 850°C

Zajimalo by me, zda by vysel provoz ekonomicteji v pripade, ze by clovek pouzival stale kombinaci nafty a propanu (hm) Proste hovadsky receno, namontovat si do auta LPG zarizeni a tankovat primo na pumpach - ma na to nekdo nejaky nazor?
HLAVNĚ SEM NEDAVEJ EKONOMIKU TO JE JINÉ TEMA TADY JDE P KW A CO VYDRŽÍ KOMPONENTY TDI A O REGULACI PROPANU A VODY (offtopic)

Napsal: 01 říj 2008, 20:48
od bombastiq
toby66kw píše:ASI SLEČNA DRSNÁK (noteeth)


no jo hplt FIFTH GEAR jsou borci

Napsal: 01 říj 2008, 22:56
od Brejk
Tak zitra probehne pologeneralka, aby se motorku lepe behalo a nenarikal, az bude dostavat davky prapodivnych krmiv (noteeth)

Video pekny, aneb jak propagovat nitro i mezi nezavodivimy typy anglickych gentlemanu :)

Jinak diky za info o teplote, vrtani do svodu me moc laka (crazy)

Mate nekdo konkretni zkusenost s konkretnim meridlem teploty vyfukovych plynu? (pls link, vyrobce, prodejce ci neco takoveho)



Napada jeste nekoho nejaka moznost, jak kratkodobe dodat TDicku porci extra koniku? Co takhle nitro paliva? (nitromethanol atd...?)


:-D

Napsal: 01 říj 2008, 23:16
od Forest
2dudu: nechci limitovat vykon, jen hledim na cenu vykonu .... zatimco nitro supluje kvalitni okysliceni, propan supluje palivo ... takze pokud by znamenalo, ze snizis davku nafty o 10% kterou budes suplovat propanem (pri zachovani vykonu) a pritom to bude vychazet levneji, pak nevidim duvod, proc "mocit proti vetru" (noteeth) ... chapej, nikdo nerika, ze nemuzes mit dva prepinatelne chipy (soubezne s dvema rozdilnymi nastavenimi davkovani propanu) a s jednim jezdit v beznem provozu, zatimco v druhem rezimu hledet jen na vykon ... ne? ;)

2Brejk: staci pouzit google a zadat klicova slova pro vyhledavani: EGT, gauge, sensor, meter ... pak uz jen vybirat mezi budikem nebo digitalem

Jinak pokud se ptas na doporuceni, tak zatim nemam zadne zkusenosti ... budik i cidlo mam koupene, ale zkousel jsem zatim jen nad plamenem ;)

Napsal: 02 říj 2008, 06:39
od grim
2 Brejk: proč bys měl vrtat do svodů? máš zaslepený egr? tak vrtej do záslepky..

Napsal: 02 říj 2008, 18:14
od Baťa1
hoj ja už si to taky chystam střikováni vody+lihu ale vy ste psaly nějaky stage 3 a gde to maj?je to dostaní i u nás :?

Napsal: 02 říj 2008, 20:39
od bombastiq
mrti píše:hoj ja už si to taky chystam střikováni vody+lihu ale vy ste psaly nějaky stage 3 a gde to maj?je to dostaní i u nás :?

ser na to foukej propan!!!!! :D

jinak co sem se dočetl tak stage 3 dud asi plně ovládaná elektronikou


"akorát doufám že se toho propanu nechytne nějaká piča z NOVY
už to vidim ve zprávách :roll: "¨:
-reportér-
Novou zábavu si našli tennagri (týnedžři -su chuj bo nevim jak se to píše)
instalují do svých dieslových aut vstřikování vysoce jedovatého propanu.
za ůčelem dostät tak ze svých aut mnohem větší výkon,aby jezdily rychleji.
ovšem svou rychlou jízdou ohrožují i ostatní ůčastníky silničního provozu.
Nehledě na to že propanová láhev v autě může při havárii mít nedozírné následky.

šli sme se z kamerou zeptat na nejmenovanou LPG čerpací stanici zeptat se obsluhy jak često jezdí mladí závodníci dolnovat své láhve v autě..

-reportér- vleze na Č.S.
dobrý den můžete nám prosímvás říc jestli kvám jezdí lidé čepovat LPG
do dýzlových motorů

-pumpař-
(mimo kameru-co je to ten dýzl-sem dělal 30let v pekárně tak nevim )
-reportér-
(mimo kameru- to je jedno tady máte 200,- a řekněte že tady jezděj
hlavně ti mladí , vona to je stejně nějaká kachna )
-pumpař-
no tak jezdí sem celkem dost a hlavně ti mladí to lpg berou jako divý !!
-reportér-
tak to vidíte toto svědectví nás jenom utvrzuje o nebezpečných hrátkách
mladých.


jako bych to viděl ....

Napsal: 03 říj 2008, 08:14
od Forest
bombastiq píše:...
Kluku Ty ses ale jelitko, hezka story (rofl)
Jinak hele, nejsem si jist, ale myslim si, ze on nemusi kaslat na vodu, protoze voda supluje okyslicujici a ochlazujici cast, zatimco propan cast palivovou. Ale treba se mylim, priznavam, ze jsem nikdy o vzajemnem pouziti neslysel ani necetl :roll:

Napsal: 03 říj 2008, 14:54
od toby66kw
bombastiq píše:
mrti píše:hoj ja už si to taky chystam střikováni vody+lihu ale vy ste psaly nějaky stage 3 a gde to maj?je to dostaní i u nás :?

ser na to foukej propan!!!!! :D

jinak co sem se dočetl tak stage 3 dud asi plně ovládaná elektronikou


"akorát doufám že se toho propanu nechytne nějaká piča z NOVY
už to vidim ve zprávách :roll: "¨:
-reportér-
Novou zábavu si našli tennagri (týnedžři -su chuj bo nevim jak se to píše)
instalují do svých dieslových aut vstřikování vysoce jedovatého propanu.
za ůčelem dostät tak ze svých aut mnohem větší výkon,aby jezdily rychleji.
ovšem svou rychlou jízdou ohrožují i ostatní ůčastníky silničního provozu.
Nehledě na to že propanová láhev v autě může při havárii mít nedozírné následky.

šli sme se z kamerou zeptat na nejmenovanou LPG čerpací stanici zeptat se obsluhy jak često jezdí mladí závodníci dolnovat své láhve v autě..

-reportér- vleze na Č.S.
dobrý den můžete nám prosímvás říc jestli kvám jezdí lidé čepovat LPG
do dýzlových motorů

-pumpař-
(mimo kameru-co je to ten dýzl-sem dělal 30let v pekárně tak nevim )
-reportér-
(mimo kameru- to je jedno tady máte 200,- a řekněte že tady jezděj
hlavně ti mladí , vona to je stejně nějaká kachna )
-pumpař-
no tak jezdí sem celkem dost a hlavně ti mladí to lpg berou jako divý !!
-reportér-
tak to vidíte toto svědectví nás jenom utvrzuje o nebezpečných hrátkách
mladých.


jako bych to viděl ....


A střich na LUCINKU :)

Napsal: 03 říj 2008, 15:30
od Tomasvw
Forest píše:
bombastiq píše:...
Kluku Ty ses ale jelitko, hezka story (rofl)
Jinak hele, nejsem si jist, ale myslim si, ze on nemusi kaslat na vodu, protoze voda supluje okyslicujici a ochlazujici cast, zatimco propan cast palivovou. Ale treba se mylim, priznavam, ze jsem nikdy o vzajemnem pouziti neslysel ani necetl :roll:
ja inak celkom nechapem aký presne účinok má to vstrekovanie vody. Píšeš že "supluje okyslicujici a ochlazujici cast" . To som pochopil tak že voda absorbuje neaké to teplo a potom sa pri tom tlaku rozloží na atómy kyslíka a vodíka? To mi ale celkom nejde do hlavy lebo na jeden atóm kyslíka pripadajú 2 atómy vodíka a vodík je v kombinácii s kyslíkom výbušný, takže pri tej teplote by sa určite spaloval a tým pádom by to suplovalo asi aj palivovú časť... Takže prbieha to takto neako alebo je to úplne ináč ? díky moc

Napsal: 03 říj 2008, 18:55
od Forest
Tomasvw píše: ja inak celkom nechapem...
http://www.aquamist.co.uk/rescr/faq/text-a.html#diesel

Napsal: 03 říj 2008, 21:18
od bombastiq
eště dotaz na oktáfa

jak to tam vstřikuješ ???? kapalný,nebo plyný ??
a jakou flašku používáš?? normální na propanbutan
nebo na destu tu co má v sobě tu podavací trubku