ohřívače vody???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Zkoušel někdo dodělat předohřev vody? Je na to každé AFN připravené?
Myslím mechanicky, na přírubě. Zda se tam dá ten domeček se žhavičkama přidělat.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9222
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ano pasuje to na všechny
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

hansdob píše:ano pasuje to na všechny
Takže stačí sehnat jen ten domeček? Hadice tam půjde původní?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9222
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

hadice nepůjde původní musíš to koupit komplet nebo hadice dobastlit stejně jako musíš koupit komplet elektriku k tomu či ji dobastlit
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
pkovacovic
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2011, 16:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od pkovacovic »

Ten vratný termospínač stačí zapojit priamo na žhaviče.samozrejme aj diody-a vyhrievanie vody sa zapne až keď prestane žhaviť.Keď žhaví je tam plus,keď prestane žhaviť je tam kostra ,-,cez žhaviče.
Octavia Tour 1,9 PD-TDI 74kw AXR
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

predehrev

Příspěvek od sarincz »

Mam jen dotazek ma ten elektricky predehrev i motor BKD????
p3ktouran
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 lis 2012, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od p3ktouran »

Uz dlhsiu dobu ma stve ze sa motor dlho zohrieva, vymenil som uz aj termostat, ale stale to iste. Konecne som si zaobstaral diagnosticky kabel a vyzera podla dat ktore som vycital na 16 kanale, ze ho blokuje teplota vzduchu sania. Podla toho co som sa docital, mala by byt pod 5 stupnov, ale videl som zaznamy na internete, kde mali tuto teplotu nad 10 a zhavice na ohrev vody boli zapnute, nechapem, jedine, ze sa da flashnut RJ a prepisat hodnotu zapinania zhavicov na ohrev vody.

Cital som rozne riesenia na manualne spustanie tychto zhavicov, len sa mi na nich nepaci, ze sa musia rucne vypinat, resp sledovat teplota vody a vobec nie je brate do uvahy ci alternator stiha dodavat potrebny prud.

Moja idea je manualne ovladat iba snimac na teplotu nasavaneho vzduchu, kedze ten blokuje zapinanie ohrevu (aspon v mojom pripade). Tym by som mal zabezpecene, ze v pripade pretazenia alternatora, alebo dosiahnutia teploty vody okolo 70 stupnov to automaticky vypne. Len ma trapi jedna vec, ze ci tym neovplyvnim dalsie veci ako spotrebu, chod motora, alebo nieco ine.

Jedna sa o snimac G72, co je spolu so snimacom tlaku vzduchu v sacom potrubi.
Skusal to uz niekto, resp. ma niekto skusenosti na co vsetko ma vplyv ten snimac?

Dakujem

p3k
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

p3ktouran píše:Uz dlhsiu dobu ma stve ze sa motor dlho zohrieva, vymenil som uz aj termostat, ale stale to iste. Konecne som si zaobstaral diagnosticky kabel a vyzera podla dat ktore som vycital na 16 kanale, ze .......

p3k
Vše se dá přepojit tak, že se o to spínání nemusíš starat. Pokud máš altík 120A a víc, tak se nemusíš bát, že by to nedával. Teda za předpokladu, že nemáš v autě nějakou výbavu navíc, co žere velký proudy. Pokud jsi trošku znalý v elektrice, tak si to dokážeš navrhnout sám, vše jak se ti bude líbit. Kdy se má ohřev zapnout, kdy se má vypnout apod. Toto lze lehko vyřešit termo pojistkama nebo zpožďovacím spínačem.

Jestli tě to bude zajímat tak moje zapojení vypadá takto:
Ohřev se sepne jen tehdy, když motor nežhaví - důvodem je velký odběr žhavících svíček. Pro vypnutí mám vratnou teplotní pojistku na hadici topení. Jakmile motor dosáhne teploty 80-90st, tak se ohřev odepne.
Pro spínání mám vymyšlený ještě jedno řešení - zpožďovací spínač. Po sepnutí klíčku čeká asi 8-10 a pak sepne relé které bude spínat ohřev. Dobu si mohu nastavit jakou chci. Po 8min je velká pravděpodobnost, že altík bude trochu ohřátej, a tak mu nebude vadit odběr na ohřev.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Pokud si to dobre pamatuju, tak mi TDIFun rikal, ze to nekomu upravoval v softu aby to hralo pri jinych vstupech nez standartnich.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

batoo píše:Pokud si to dobre pamatuju, tak mi TDIFun rikal, ze to nekomu upravoval v softu aby to hralo pri jinych vstupech nez standartnich.
Tak tak, a ridi si to jednotka. Ma to odeme i Live 69 a Krejca. A sam to tak mam taky uprevno.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
p3ktouran
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 lis 2012, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od p3ktouran »

Ked mam VAG-COM viem so to upravit aj ja?

co potrebujem zmenit a kde

Dakujem....
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

TDIfun píše:
batoo píše:Pokud si to dobre pamatuju, tak mi TDIFun rikal, ze to nekomu upravoval v softu aby to hralo pri jinych vstupech nez standartnich.
Tak tak, a ridi si to jednotka. Ma to odeme i Live 69 a Krejca. A sam to tak mam taky uprevno.

Je to pecka drive :)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Kdy to spina po uprave od Funa?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Spíná chvilku po startu, a vypíná 80 a zapíná zase 75
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
jsdavid
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 16 lis 2007, 13:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

topení

Příspěvek od jsdavid »

Na kolik taková úprava od Funa vyjde? Když tak do SZ dík,celkem bych to i bral.
Fabia 3 1,4 tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“