Schemata zapojení ventilů a hadiček u TDI motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Chlapi kašlite na schemu! Zapojte rozum!!!!!

Ventil ma 3 pripojky na hadicky:
(od vrchu)

VAC - vstup hlavneho podtlaku do ventila
OUT - regulovaný výstup podtlaku (N75 do turba, alebo EGR ventil do EGR)

AIRBOX - spodny vystup je "odfuk" do airboxu

Kedze tieto ventile máš 2 alebo 3, je to cele poprepajane....pointa je však rovnaka!

Podtlaky su pozapajane dokopy, odfuky tiez.... a su tam spatne ventilky.



Obrázek
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“