isto tam vsetky auta neboli 2,0T lebo naprikald S1 bolo 2,1T - legendarny audi 5 valec turbo

Bcka boli proste auta ktore rozum nebere .tusim ze ROHL alebo VATANEN povedali ze "myslienky su prilis pomale na toto auto"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
o 600 650 se mluvilo ale občas prý bylo odhadováno 800 reál nepochopitelný njn když nejsou omezení ale S1 byl král mezi všemi...jarrek píše:jo jo tenkrát výkon ještě neškrtili spiš naopak, 500-600 koníků byl standart.taky mam doma nejaké to dvd,super podívaná.
Normalne Skodovky ktere jsou tady tak jsou virobene pro region GCC, to Arabsky polostorv (Saudska a kolem) ale moje je virobena pro chrvacka i kdis splnuje jen EU2 .. Jinak mislim si ze ma IC ma normalni, je to ten v rohu na prava strane. Jak menim olej u Skoda servis, tak mi vzdy vse dobre umijou. ale mnel bych nekdy fouknut chladice (vsechny 3)mva1 píše:IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....Anas píše: tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul.staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
Jak moc se zanáší chladiče pískem ?
Čistíš to často?
Filtry musíš taky měnit častějc?
Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....
Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...
než jsou v Evropě. ?