Octavia RS TDI vs. TFSI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ospravedlnujem sa sekol som sa.
isto tam vsetky auta neboli 2,0T lebo naprikald S1 bolo 2,1T - legendarny audi 5 valec turbo :)
Bcka boli proste auta ktore rozum nebere .tusim ze ROHL alebo VATANEN povedali ze "myslienky su prilis pomale na toto auto"
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jarrek píše:jo jo tenkrát výkon ještě neškrtili spiš naopak, 500-600 koníků byl standart.taky mam doma nejaké to dvd,super podívaná.
o 600 650 se mluvilo ale občas prý bylo odhadováno 800 reál nepochopitelný njn když nejsou omezení ale S1 byl král mezi všemi...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jarrek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 20 úno 2008, 18:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarrek »

mě by zajímalo,kdyby to tenkrát nestopli kde by byli s tim výkonem dnes :o
Sharan II 1,9 TDI 85KW(AUY) 4MOTION
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

dnes by sa s tym kazdy bal jazdit :)

inak, S1 mala super motor a vymakane 4X4 na tu dobu ale podvozkovo na tom najlepsie nebola.. taka 205 T16 bola na tom ovela lepsie
ale aj tak by som si tu S1 prevetral ten 5 valec ma taky zvuk ze ma mrazi!
a vraj mala S1 na pikes peak sutaz zvyseny vykon az niekde k 1000 PS to musel byt narez
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Moriarti
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 05 črc 2008, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Moriarti »

netopier píše:
a vraj mala S1 na pikes peak sutaz zvyseny vykon az niekde k 1000 PS to musel byt narez
Tak to už byl vlastně 1 kk - 1 kilokůň :D
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
Uživatelský avatar
Anas
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 19 zář 2007, 12:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubai & Jihlava

Příspěvek od Anas »

mva1 píše:
Anas píše: tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul. :-) staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....

Jak moc se zanáší chladiče pískem ?

Čistíš to často?

Filtry musíš taky měnit častějc?


Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....

Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...

než jsou v Evropě. ?
Normalne Skodovky ktere jsou tady tak jsou virobene pro region GCC, to Arabsky polostorv (Saudska a kolem) ale moje je virobena pro chrvacka i kdis splnuje jen EU2 .. Jinak mislim si ze ma IC ma normalni, je to ten v rohu na prava strane. Jak menim olej u Skoda servis, tak mi vzdy vse dobre umijou. ale mnel bych nekdy fouknut chladice (vsechny 3)

nikdy se mi nezahrival motor, a klima (manulani) krasne chladi as mam stym v zime problem ze kdis vipnu je mi horko a kdis pustim tak zima :-) mluvim o teplotu mezi 25 as 30 . (prave chci se to zeptat ale nekdy jindy)

Lidi kteri znam ze Syrje (kde jsem se narodil) rikaji ze naftak ma rad teplo. Vodu vzdy mam 90-95 C podla Vagu a rucicka vzdy u prosred.
jinak evrospke strarsi auto, vzdy maji problemu s zahrivani motoru v zacpach, ale modreni us ne. (totis vse jsou na benzin) zato ze mam naftak tak jsem vijimka.

kdis se rozjedu hlavne po nekolik kilometru s niskym RPM. tak to hesky zakouri, nekde jsem tady cetl ze snad to moze byt z horka. tesko bych soudil.

Pisek mi tady vadi kde bydlim, hned druhy den je auto spinave, a za 2 dny us mam na aute poust. kde bydlim je dost neposteveny pozemky. i nekdy ne asvalovane ulice tak nakladaky a vitr prinasi ten pisek.
Skoda Octavia 4x4 1.9 TDI, 66KW, rv. 2002
Motor AGR
Dubai, U.A.E
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

[quote="Anas"][quote="mva1"][quote="Anas"]
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul. :-) staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
[/quote]

IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....

Jak moc se zanáší chladiče pískem ?

Čistíš to často?

Filtry musíš taky měnit častějc?


Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....

Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...

než jsou v Evropě. ?[/quote]

Normalne Skodovky ktere jsou tady tak jsou virobene pro region GCC, to Arabsky polostorv (Saudska a kolem) ale moje je virobena pro chrvacka i kdis splnuje jen EU2 .. Jinak mislim si ze ma IC ma normalni, je to ten v rohu na prava strane. Jak menim olej u Skoda servis, tak mi vzdy vse dobre umijou. ale mnel bych nekdy fouknut chladice (vsechny 3)

nikdy se mi nezahrival motor, a klima (manulani) krasne chladi as mam stym v zime problem ze kdis vipnu je mi horko a kdis pustim tak zima :-) mluvim o teplotu mezi 25 as 30 . (prave chci se to zeptat ale nekdy jindy)

Lidi kteri znam ze Syrje (kde jsem se narodil) rikaji ze naftak ma rad teplo. Vodu vzdy mam 90-95 C podla Vagu a rucicka vzdy u prosred.
jinak evrospke strarsi auto, vzdy maji problemu s zahrivani motoru v zacpach, ale modreni us ne. (totis vse jsou na benzin) zato ze mam naftak tak jsem vijimka.

kdis se rozjedu hlavne po nekolik kilometru s niskym RPM. tak to hesky zakouri, nekde jsem tady cetl ze snad to moze byt z horka. tesko bych soudil.

Pisek mi tady vadi kde bydlim, hned druhy den je auto spinave, a za 2 dny us mam na aute poust. kde bydlim je dost neposteveny pozemky. i nekdy ne asvalovane ulice tak nakladaky a vitr prinasi ten pisek.[/quote]


jo,jo...tak jsem to předpokládal dobře,že pro Váš region GCC se prodávaji upravený modely.
Tipnul bych si že chladice budou trosku větší a i hrubší (aby se tam neusazoval písek) a klima bude asi taky výkonější..
Tima filtrama jsem myslel pylovej a sání motoru...
Ty se u Vás v GCC davaji asi taky nějaký odolnější vůči písku...
To "upsouknuti" v nízkejch otáčkách a při pomalý jízdě je způsobený tím že je vzduchu ve směsi málo (nestačí se ochladit) a je tam přebytek nafty...
Čím je vzduch teplejší tak má menší objem...
A malá rychlost auta = horší zchlazení stlačeného vzduchu v IC tj.vyšší teplota nasávaného stlačeného vzduchu do motoru...(za IC)
a potom ten menší objem...
A dostane se písek i dovnitr ?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

RS TDI jen když to budeš trochu honit, pokud jezdíš pohodičku a chceš to kvůli designu tak se s tím DPF filtrem vyvstekáš a budeš akorát naštvanej.
Každopádně já jsem zastánce toho, že každej motor se musí trochu honit, jinak je to naprd.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

Ahoj no moj kamarat ma RS TDI PD ako firemne a jazdi plny kotol.auto ma 50 tisic km a bolo v ml. boleslavi na vymenu turba pri skusobnej jazde im praskla hlava.tak ho ma teraz naspat a zabehava ma nove turbo hlavu a asi aj piesty.Inak stale sa mu zapchava ten filter pevnych castic a autak ide v nudzovom rezime.ziadal vymenit motor za CR pretoze sa to stale serie ale povedali mu ze to nepojde lebo je tam ina elektrika ze sa neda.no napadlo mna ze par clenov tohoto fora by to v garazi spravila za vikend (noteeth)
Urcite si kup benzina ak si chces uzit sportovu jazdu.Ono to ma sice napis RS ale ked sa tomu dieslu naklada nevydrzi.
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
Uživatelský avatar
Anas
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 19 zář 2007, 12:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubai & Jihlava

Příspěvek od Anas »

to mva1 : ted jsem v CR, jak se vraptim tak se Ti podivam snad najdu cislo a model filtru a uvidis jesly je to neco zvlasniho .

Jinak jak jsem rikal tak auto je virobene pro Chrvacka, tak zadna vejimka na pro horka, jediny rozidl ze je EU 2 cos v CR se virabilo EU 3

ted se pocasi ochladilo us je jak v CR v lete, tak uvidim jesly bude stejne kourit..

diky za visveleni co se tyka proc v horku moze auto kourit.
Skoda Octavia 4x4 1.9 TDI, 66KW, rv. 2002
Motor AGR
Dubai, U.A.E
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“