Napsal: 22 lis 2008, 10:38
Navíc si myslím, že když někomu ztuhne pal filtr je nejspíš tím, že ho pravidelně neodvodňuje, popř. nemění.
sem tam jsem tahal z německa auta a nad ránem ty zkušenosti mám začalo ubírat výkonu a stačilo přilít aditivum, pak jsem ho dávali dopředu při tankování v čr a v pohodě žádný problém, něco to do sebe má milošLany píše:Jistě, přidáním aditiva v rozumné míře určitě ne, ale pokusy s petrolejem a vyjetým olejem ano.
to je zvlastni, ja bral alpine diesel loni celou zimu, lip mi to startovalo a nafta supr. tos tankoval v Rakousku ? spis jsem slysel od kluku nakou hanku na Shell, ale je to asi o stesti.jozo025 píše:ked chcete mat problemy s naftou kupte si naftu na omw.najlepsie alpin diesel.cesta z rakuska do martina (slovensko) 4 dni.a auto bolo v 3 servisoch po ceste.
tak třeba asijské vozy to moc neřeší tam nemrzne milošlive 69 píše:a má passát náký ten předehřev filtru tou zpátečkou z motoru nebo to je na nic???
A nebo se tim jistej, aby sis nemohl prijet stezovat, ze ti to zamrzlo. 'Jo pane, to je nafta pro mirne klima, tady je 15 mrazu a to prece mirnej mraz nejni....'Golfisko píše:Dnes se stal hotový zázrak, na stojanu u pumpy byla vylepená nová samolepka ,,mírné klima" (podotýkám jen, že včera tam ještě nebyla), takže se už asi starý zasobý vyprodaly a konečně bude něco odolnějšího do nádrže