Stránka 4 z 6
Napsal: 10 led 2012, 10:12
od Marek77
Exide Excel mám teď dva roky v Galaxy. Koupil jsem 100Ah (900A) a není ani jediný problém.
Napsal: 10 led 2012, 10:35
od Thomy
Já teď koupil Starline 74ah vyšla mě na 1200, tak uvidíme

Napsal: 10 led 2012, 11:16
od haromax
Akumu bych si už nekoupil 2 x se mi stalo že skončila záruka a pak přišla rychlá smrt . Ted mám rok nějakou Europower 74Ah dal jsem zaní nejakých 1250,- záruka je dva roky tak se uvidí akuma stála jednou tolik
Napsal: 10 led 2012, 12:36
od Martin.R
Prodávám Varty a zatim žádnej problém. Bohužel u nás lidi chtěj levný sračky tak jsem vzal Superstarty a nic moc už jsem řešil několik reklamací.
Co se týče Starlinů tak jak všechny díly stojej za h.... jejich baterky kupodivu celkem držej.
Napsal: 10 led 2012, 14:35
od Golfisko
Letošní zima v nížinách je celkem srandivní, auta defakto nemusí ani žhavit s ohledem na teplotu okolo. To ty naše baterky zas jen válí šunky akorád

Napsal: 10 led 2012, 15:17
od Pedro299
Optima Red Top
Napsal: 10 led 2012, 17:52
od bobG3
Martin.R píše:Prodávám Varty a zatim žádnej problém. Bohužel u nás lidi chtěj levný sračky tak jsem vzal Superstarty a nic moc už jsem řešil několik reklamací.
Co se týče Starlinů tak jak všechny díly stojej za h.... jejich baterky kupodivu celkem držej.
Varta silver, 2,5 roku, Starline za 1/3 ceny, 8 let

stejné auto, stejné podmínky. Varta - spolehlivost stejná jako u jiných, cena násobná, baterky kupuju Starline, 3 roky záruka, zatím není jediný problém a i kdyby byl, za ty peníze....
Napsal: 10 led 2012, 19:03
od cedan
Nemusím mít ten nejdražší kousek abych mohl ukázat jak jsem in mě postačí jen ten nejlepší kousek za normální cenu.
EDIT: Už jsem našel

Napsal: 10 led 2012, 19:51
od Martin.R
bobG3 píše:
Varta silver, 2,5 roku, Starline za 1/3 ceny, 8 let

stejné auto, stejné podmínky. Varta - spolehlivost stejná jako u jiných, cena násobná, baterky kupuju Starline, 3 roky záruka, zatím není jediný problém a i kdyby byl, za ty peníze....
Varty mam černý, silver a blue jsou u nás ve vidlákově neprodejný. S těma černejma zatim no problem (ťuk ťuk ťuk).
Ty starline mě právě překvapujou na každym kroku. Když vidim v jakejch plečkách to lidi vozej, hovno jim to dobíjí, věčně zapomenutý rozžlý světla, auta na stavbách a celej den jim tam huláká radio a večer v poho odjížděj tak padám do mrákot.
Napsal: 10 led 2012, 20:32
od arpi666
v sluzobnom aute 70ah perion 2 roky a nahla smrt potom tam bol hagen-exide 2 roky auto kaput, baterka slapala ze som si ju nvybral

Napsal: 10 led 2012, 21:05
od jurosdi
Len osobná skúsenost. Prvá EXIDE bola v aute od r.2000 do 2009. Potom výmena za EXIDE Premium 77Ah.- do teraz bez problémov. Octavia 1.9 Sdi. Parkuje len vonku. Jazdím pravidelne 5x v týždni do práce...
Napsal: 10 led 2012, 22:21
od Fulltank
taky pridam svoji zkusenost
z nouze penez Starline v Octavce 1.9 tdi denne 20km tam zpet, 7let a pak sem auto prodal..klobouk dolu za takovy peniz
v rodine Superb 1.9 tdi, origo baterka 3 roky a kuput

za ty penize co stoji

Napsal: 10 led 2012, 22:24
od Tampajs
Mám přes 2roky Vartu Black 74Ah a absolutně perfektní i v mrazech..
V práci sem párkrát montoval Vartu Silver a buď odešla do roka nebo těsně po záruce..V létě sem kupoval Bosch S3 63Ah do SDi a při prvních mrazech se bylo znát že auto hůř točí ale chytlo.. Je pravda že auto každej všední den jezdí trasu asi 4km tam večer zpět a o víkendu jednu cestu 20km s dvouma startama..
A zkušenost se starlinem ve felicii taky perfektní.. Baterka stará 3roky pak se auto nabouralo od června do listopadu stálo zapomenutý v praze zkusmo jsme vzaly za klíček a kupodivu se to točilo sice pomalu ale čapla

Napsal: 10 led 2012, 22:54
od vilozx6
avatar píše:Nezalezi moc na znacce temer minimalne
je rozdil mezi noname a exide v obe zivotnosti ale co se tyce cena vykon tak vzdy vyhraje noname protoze za cenu 1 exide si poridim 4 noname ))
dnesni baterie jsou spotrebni zbozi proto se vyrabi neustale dokola olovene baterky ktere podlehaji sulftaci neboli nevratnému poskození.
toto vznika predevsim pri vybíjení a hlavne hlubokém vybití či prudkém vybíjení.
dale zalezi na umistení baterie v aute stridani teplot
proste je jedno co mate tak i tak 90% aut v zime znici i novou baterku jen kvuli tomu ze ji proste ma vybitou do mrte . Ona sice nastartuje ale tim ze je vybita se nici kazdym dnem hur a hur.... No a dalsi rok uz ma jen 70-60% kapacity ))
muze te mit baterku i v -40 ale pokud je nabita plne tak se neznici pokud ale je vybita tak mate smulu to same v lete proste musite zajistit 100% nabití pokazde kdyz odstavite auto a to nedela nidko
Dnes výrobcovia dávajú menej olova,viac striebra.Životnosť klesá,ako hovoríš je to biznis.
Napsal: 11 led 2012, 00:07
od fabiátor
Ve FRS mam puvodni baterku z Boleslavi jeste z dob, kdy tam davali od Akumy, neb to meli hned za nosem a melo to logiku. Startuje na drc furt. Stacilo ji v prubehu tech 7 let jen kontrolovat elektrolyt, pripadne dolejt, aby nebyla na suchu.
To uz se ale dneska nestane, protoze Skodovka uz Akumy do prvovyroby nedava a dnesni baterky uz nejsou ty samy baterky jako pred 7 lety.