jinak nevím, bohužel jsem s technikem nemluvil, nestihal sem jet pro auto a tak mi ho vyzvedl někdo jiný... budu s ním mluvit v pondělí...
závada 6 : Olej ve Vodě ZNOVU !!! :-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
... to si právě taky říkam... že to rozežere určitě i jiný gumičky než tu ve víčku...
jinak s tema vodícíma kroužkama to právě na fotce z první výměny těsnění dali špatně, podruhé už se aspon koukli do návodu...
jinak nevím, bohužel jsem s technikem nemluvil, nestihal sem jet pro auto a tak mi ho vyzvedl někdo jiný... budu s ním mluvit v pondělí...
jinak nevím, bohužel jsem s technikem nemluvil, nestihal sem jet pro auto a tak mi ho vyzvedl někdo jiný... budu s ním mluvit v pondělí...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
údajně to tak již bylo kyž rozdělali motor, a že prý už musel být někdy rozdělávaný, jenže my ho máme už od najetých 30tkm, takže je to nesmysl... teď co s tím, holt tam v pondělí zavolám, že mi to rozežralo víčko, jestli si vezmou na triko že mi to rozežere i vodní pumpu... já fakt už nevim... už mi jde hlava kolem, když sem si uvědomil že budu měnit těsnění pod hlavou a dělat hlavu, řekl jsem si fajn, věnuju autu dobrou údržbu, ale že to dopadne takhle, sem opravdu netušil... 
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
a navíc kdoví jestli ten kolík nepřicpal přístup oleje do hlavy a nemělo to neblahej vliv na mazání celý hlavy, když se to tama navíc protlačilo do tý vody, to by mě zajímalo jak to mazalo, nech si zkontrolovat šály na vačcego.vojta píše:to moc nechápu jak to mohli dát špatně.. když jen v těch dvou dírách je to rozšířený pro ty středící plechy.
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
to mu raději nepiš, protože ty spodní jsou vždycky trochu vydřený a pak bude hledat problém kde není.Huml píše:a navíc kdoví jestli ten kolík nepřicpal přístup oleje do hlavy a nemělo to neblahej vliv na mazání celý hlavy, když se to tama navíc protlačilo do tý vody, to by mě zajímalo jak to mazalo, nech si zkontrolovat šály na vačcego.vojta píše:to moc nechápu jak to mohli dát špatně.. když jen v těch dvou dírách je to rozšířený pro ty středící plechy.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
říkám nestrašit !
jinak po 100km cestě a následném otevření nádržky, se nestalo nic - myslím teda žádné tss, pss, ani jiné známky přetlaku... myslim si teda že momentálně utíká voda už jen kvůli netěsnosti gumičky ve víčku... nicméně ve vodě se ten olej pořád hnusně míchá... po každý cestě je to černý jak rumburak a po odstání zase zelený plus nahoře ropnej škraloup...
jinak po 100km cestě a následném otevření nádržky, se nestalo nic - myslím teda žádné tss, pss, ani jiné známky přetlaku... myslim si teda že momentálně utíká voda už jen kvůli netěsnosti gumičky ve víčku... nicméně ve vodě se ten olej pořád hnusně míchá... po každý cestě je to černý jak rumburak a po odstání zase zelený plus nahoře ropnej škraloup...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Na to čištění mam dobrou zkušenost s práškem na praní. Nasypat trochu do vody před jízdou, vypláchnout a opakovat. Pak se to ale musí od toho prášku pořádně propláchnout. Já jsem to vypouštěl a napouštěl aspoň 20x a už je to čisťounký. Nevím jestli to není moc agresivní, ale už je to docela dlouhou a nic jiného neodešlo.
Pokud budeš vědět, že olej ti do vody nejde, je dobrý vytáhnout chladič, všechny hadice a pořádně to pročistit. ten olej je všude nasedanej.
UFF
konečně jsem mluvil s technikem, aceton tam není, byl tam jen chvilku na vypláchnutí, jsem domluven na sobotu na další výplachy a nové těsnění do víčka, plus proměření žhaviček (jsou nové a přesto starty nejsou jako když byly hned nové...)
neprodáváte teda někdo budíky do audi ?
na vrakáči chtěji 3500, orig 7500, asi se mi vyplatí ty orig...
konečně jsem mluvil s technikem, aceton tam není, byl tam jen chvilku na vypláchnutí, jsem domluven na sobotu na další výplachy a nové těsnění do víčka, plus proměření žhaviček (jsou nové a přesto starty nejsou jako když byly hned nové...)
neprodáváte teda někdo budíky do audi ?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor