Vyprání váhy v isopropylalkoholu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Do pierburgu není co vrtat, ten je už průchozí z výroby :P
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já myslel ten starý Bosch, do nové vrtat je zbytečný (pierburk jsem ještě neviděl) :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No ale i tak je někde problém... Váhu sem dostal bez tubusu, ale v tom by snad být probém neměl. Buď je špatná váha anebo je chyba někde jinde.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Asi nasadím do Makity Púchov (LOL) vrták a začnou lítat plastové třísky (rofl)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

To to trvalo, dej sem pak log, jak to pomohlo :) Já se k tomu ještě nedokopal. 8)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Matrix píše:Asi nasadím do Makity Púchov (LOL) vrták a začnou lítat plastové třísky (rofl)
Ja som to tiež asi pred rokom vŕtal Makitou :) ale iba 2,5mm - pridalo to na hodnotách asi iba 50, ale auto ide určite živšie. Čas na veľké diery ešte len príde. :D Váha bola zdravá aj predtým, ja som ju len chcel "vylepšiť" :)
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

U mě bude asi problém někde jinde, né ve váze :(
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
heno
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 10:50
Bydliště: TTSK

Re: vaha

Příspěvek od heno »

Nevadi ked sa ta vaha odpoji pred cistenim? Nebude to ukazovat potom chybovu hlasku po pripojeni, netreba ju vymazat v poruchach?
Package píše:chyba tam nebude pokial budes mat vypnute kluce.najlepsie ich mat u seba vo vacku.a samozrejme po vycisteni nahodit spet zapojit a az potom zapat zapalovanie..
odpojil som ju pri vypnutom zapalovani a vytiahnutych klucoch a na VAG mi ukazalo hlasku ze bola odpojena vaha vzduchu
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Re: vaha

Příspěvek od urgi »

heno píše:Nevadi ked sa ta vaha odpoji pred cistenim? Nebude to ukazovat potom chybovu hlasku po pripojeni, netreba ju vymazat v poruchach?
Package píše:chyba tam nebude pokial budes mat vypnute kluce.najlepsie ich mat u seba vo vacku.a samozrejme po vycisteni nahodit spet zapojit a az potom zapat zapalovanie..
odpojil som ju pri vypnutom zapalovani a vytiahnutych klucoch a na VAG mi ukazalo hlasku ze bola odpojena vaha vzduchu
NIE
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
heno
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 03 říj 2006, 10:50
Bydliště: TTSK

Re: vaha

Příspěvek od heno »

NIE[/quote]

naozaj ano
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

dnes sem aplikoval tuning kit na váhu vzduchu(5ka vrták)a byl sem mile překvapen (LOL) mám i pěkný logy,ale v nouťasu (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

s tím vrtáním je potřeba opatrně, jakmile se stane, že ta váha začne ukazovat 1275mg/H a jakoby víc, i když to není možný, ale tady se hodnoty zastaví, jednotka vyhodnotí tu váhu jako vadnou a přestane to jet. Je dobrý začínat od malé dírky a tu případně zvětšovat, ale vždy je dobrý to vždy před dalším vrtáním projet s VAGem. Hodnoty váhy se musí pohybovat max. do této hodnoty, v overboostu musí vyšplhat na maximum a po zregulování tlaku turba musí trochu klesnout, jen tak to bude fachat správně.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Huml píše:s tím vrtáním je potřeba opatrně, jakmile se stane, že ta váha začne ukazovat 1275mg/H a jakoby víc, i když to není možný, ale tady se hodnoty zastaví, jednotka vyhodnotí tu váhu jako vadnou a přestane to jet. Je dobrý začínat od malé dírky a tu případně zvětšovat, ale vždy je dobrý to vždy před dalším vrtáním projet s VAGem. Hodnoty váhy se musí pohybovat max. do této hodnoty, v overboostu musí vyšplhat na maximum a po zregulování tlaku turba musí trochu klesnout, jen tak to bude fachat správně.
Tak samozřejmě pokud je váha nová a dává tolik kolik má tak to je nesmysl,ale pokud už dává trošku míň jako mě(nejdřiv vylítla na 850 a potom klesala cca na 80-90%)tak to smysl má (noteeth) Nejdřiv sem jí zkoušel vymít v benzínu,trochu to pomohlo,ale pořád dávala cca 90%,tak sem to vrtnul a byl klid a už dává 850 jak chce jednotka (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Yap
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Bydliště: Č. Krumlov

Příspěvek od Yap »

Kluci co tak čtu, tak vrtání připadá v úvahu jen o Boschů, ale jak zvednout vzduch u toho Piertburga? Ta má oproti Boschi vyhřívanej drát jestli se nepletu.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Yap píše:Kluci co tak čtu, tak vrtání připadá v úvahu jen o Boschů, ale jak zvednout vzduch u toho Piertburga? Ta má oproti Boschi vyhřívanej drát jestli se nepletu.
u pierburga máš smůlu
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“