VW Golf IV 1.9 TDI 66kw - ZVYSOVANI VYKONU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Thopr píše:No driv sem mel "jen" 186HP 436Nm a az s hybridem tam bylo pres 200PS asi mesic se seriovym spodkem...JasteR píše:... tj urcite neni na skodu aby nekdy vylitali saze..Thopr píše:Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice
Nj, vypadá to hrozivě, ale i Ty sám si jezdil pár měsíců s cca 200 ps a původním spodkem, ne? Zase bych to tak nehrotil... Do 190-200 ps s rozumným řidičem a dobrým HW by neměl být problém....![]()
Jinak ten pist je z 66/81 TDi (zadny 96Kw) a na motoru byly nove 20Tkm jete RACE520 trysky...
Jinak nikoho do vymeny vnitrnosti netlacim, ale generalka motoru je zaklad a je to nekolikanasobne levnejsi nez potom, OIL budik budu obednavat , urcite je to dobra vec..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Tu prevodovku. to bylo jak si mel asi pred pul rokem auto docela dobu u LadouseJasteR píše:Taky ma ceho..
PS: Pri extremnich upravach je dobre mit skladem dalsi motor, turbo a prevodovku
Jestli se dokopu rozebrat KO dlouhou prevodovku z 1,9TDi PD Fabia, tak nafotim, mela mit 60Tkm nalitano, rok 2004, nak to nepobrala na 3ti prevod...holt 6g vydrzi vic no..
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
tak muj ALH ma 272t km a rv 10/01 a byl az do 12/2008 servisovan u VW v Nemecku. Z elsy jsem zjistil, ze o nej bylo pekne pecovano 
motor slape jako hodinky! jinak golf jezdil QG1 a podle servisky jezdil na inspecku kazdych 50.000km??!!
muzu z toho udelat QG0? ze bych to daval po 15t reps. 1 rok?
motor slape jako hodinky! jinak golf jezdil QG1 a podle servisky jezdil na inspecku kazdych 50.000km??!!
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-
m5668443578
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
jj, podle tý ojnice to je nějakej píst 66/81kWJinak ten pist je z 66/81 TDi (zadny 96Kw) a na motoru byly nove 20Tkm jete RACE520 trysky...
O "rrochu" lepsich piestoch a ojniciach prebehla zaujimqva diskusija na chipfore. vid. tu: http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?p=2633#p2633
TJ tak urcite mas pravdu ze to neni samospasitelne, ale kdyz sem videl chlazene pisty a jednou tak silnejsi ojnici a klikovku z 96/110Kw tak je to urcite lepsi..Huml píše:jj, podle tý ojnice to je nějakej píst 66/81kWJinak ten pist je z 66/81 TDi (zadny 96Kw) a na motoru byly nove 20Tkm jete RACE520 trysky..., ale jak jsem psal toto není zrovna dobrej příklad, když sem dáš utavenej píst a píšeš o tom, že si maj lidi dát silnější spodek, i když samozřejmě jeho přínos popřít nelze
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
