VW Golf IV 1.9 TDI 66kw - ZVYSOVANI VYKONU

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

takový fotky jsou na hovno a je to jak jsem psal, protože toto je zrovna fotka 96kW pístu, takže všichni co jste to překopali, byste se měli začít bát ;) :D
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

(LOL) (LOL)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

dotaz-kolik z vás má originál motor AGR a velký výkon a min 250000km ;)
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

já na AGR motoru nechal provést přehození střev až v 230tkm...

z toho bylo min 100ktm s úpravami od DP...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Thopr píše:
JasteR píše:
Thopr píše:Když jsem si myslel, že "šetřím" auto, sralo se víc, než když mu dávám pravidelného (každodenního) čouda... Alespoň se mi nezaserou lopatky a využívám ty vynaložené investice (noteeth)
... tj urcite neni na skodu aby nekdy vylitali saze..


Nj, vypadá to hrozivě, ale i Ty sám si jezdil pár měsíců s cca 200 ps a původním spodkem, ne? Zase bych to tak nehrotil... Do 190-200 ps s rozumným řidičem a dobrým HW by neměl být problém.... ;) (noteeth)
No driv sem mel "jen" 186HP 436Nm a az s hybridem tam bylo pres 200PS asi mesic se seriovym spodkem...

Jinak ten pist je z 66/81 TDi (zadny 96Kw) a na motoru byly nove 20Tkm jete RACE520 trysky...

Jinak nikoho do vymeny vnitrnosti netlacim, ale generalka motoru je zaklad a je to nekolikanasobne levnejsi nez potom, OIL budik budu obednavat , urcite je to dobra vec..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

JasteR píše:Taky ma ceho.. (crazy)

PS: Pri extremnich upravach je dobre mit skladem dalsi motor, turbo a prevodovku (noteeth)
Jestli se dokopu rozebrat KO dlouhou prevodovku z 1,9TDi PD Fabia, tak nafotim, mela mit 60Tkm nalitano, rok 2004, nak to nepobrala na 3ti prevod :x ...holt 6g vydrzi vic no..
Tu prevodovku. to bylo jak si mel asi pred pul rokem auto docela dobu u Ladouse :?
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

TDI tech píše:Ano (VGT) ;)
taktak dik to jsem mel na mysli :)
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

tak muj ALH ma 272t km a rv 10/01 a byl az do 12/2008 servisovan u VW v Nemecku. Z elsy jsem zjistil, ze o nej bylo pekne pecovano :)
motor slape jako hodinky! jinak golf jezdil QG1 a podle servisky jezdil na inspecku kazdych 50.000km??!! :o muzu z toho udelat QG0? ze bych to daval po 15t reps. 1 rok?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

Známý má 1.9TDi, AGR, 524 000 a nějaké drobné, chip by me (85kW) a bez problému. Měním jenom olej, filtry, rozvody.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jinak ten pist je z 66/81 TDi (zadny 96Kw) a na motoru byly nove 20Tkm jete RACE520 trysky...
jj, podle tý ojnice to je nějakej píst 66/81kW ;) , ale jak jsem psal toto není zrovna dobrej příklad, když sem dáš utavenej píst a píšeš o tom, že si maj lidi dát silnější spodek, i když samozřejmě jeho přínos popřít nelze
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

koupil jsem si budík na teplotu spalin , namontoval hybryda z2052 a jsem zvědav kolik to v extrému vydrží. čeká mě tak 8 kopců nějaké sprinty. a hlavně denodenní ježdění do práce cca 65km
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

jestli to máš vytuněný na max.
a teplota Ti poleze nad 900°c,tak turbíčku zvoní umíráček.....

viděl bych to spíš na to,že s tím teploměrem budeš vědět ,co si můžeš
dovolit bez destrukce......
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

asi tak to vidim, mam ale udělané chlazení vzduchem turba a svodu a chci zjistit jestli mne to pusti o krůček dál něž jsem těd.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

O "rrochu" lepsich piestoch a ojniciach prebehla zaujimqva diskusija na chipfore. vid. tu: http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?p=2633#p2633
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Huml píše:
Jinak ten pist je z 66/81 TDi (zadny 96Kw) a na motoru byly nove 20Tkm jete RACE520 trysky...
jj, podle tý ojnice to je nějakej píst 66/81kW ;) , ale jak jsem psal toto není zrovna dobrej příklad, když sem dáš utavenej píst a píšeš o tom, že si maj lidi dát silnější spodek, i když samozřejmě jeho přínos popřít nelze
TJ tak urcite mas pravdu ze to neni samospasitelne, ale kdyz sem videl chlazene pisty a jednou tak silnejsi ojnici a klikovku z 96/110Kw tak je to urcite lepsi..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“