Bora po výměně brzd nebrzdí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Mám asi podobný problém :(
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Ty snad desky mažeš vazelínou nebo co... :?
Jinak na kotouče a desky zapomen..mám vrtaný Zimm+Textar a tahle kombinace brzdí hodně dobře.A to mám jen 288mm
Co ty hadicce jsi už měnil..?Nemáš nějak poškozenej pedál nebo páku co tlačí na válec..?Lupat by tam asi nemělo.. ;)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nogis ja te lituju :(
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Nogis
Vyfoť nám zadní třmeny se zaženou ručkou. Hlavně tu páku, kde je lanko.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nemas ty lanka moc dotazeny na ručce? misto toho aby se to nastavilo na samostavech? Ty trmeny mas z dobreho zdroje, oni to domaci kutilove opravdu dozi znicit, kdyz to nejde zatlacit. a jeste, ten brzdovy valec byl fungl novy? ono kdyz se se to odvzdusnuje, tak by se pedal nemel proslapovat uplne, protoze pedal normalne nechodi v cele draze a muze se tam usadit rez a poskodit gumicky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

On hlavní válec nemá moc rád, když se s ním projede až dolů..Já když nestáčím kotouče, vždy udělám jedno kolo, našlapu a hned vidím krok, pak udělám druhé kolo a zase..A když stáčím kotouče, zamáčknu /předem prostříknu/ pístky a pak udělám jedno kolo /v druhém svěráku mám kus materiálu /vyšlapu krátkými tahy dotvrda a pak to druhé...A nepamatuji problém..ale koncernová auta jsou v tomhle pomalu zakletá...Samé anomálie...
nepropadat panice...
janeksdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 02 lis 2010, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeksdi »

slovacek.milos píše:kdo si měníte desky. kotouče a kapalinu, tak kotouče ty makají pomalu všechny a desky jen origo v autorizáku nebo REMSA jinak to jsou vyhozené prachy destičky makají jen když máte kola max 165 mm a auto je kolem tuny


pokud se pedál propadá nebo je měký stačí ujet max dvacet kiláků systém rozjet a brutálně brzdit až se pedál propadá nebo se hulí od gum


tak to je ;) miloš
Miloši ty remsy myslíš vážně? Měl jsem je dvakrát a stály za hovno...tj. má zkušenost
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jak jsem psal, hadice nové-pancéřové.
V páce brzdy snad problém ani být nemůže, podle mě není kde.
Hl. brzdový válec fungl nový, včetně posilovače.
Zadní třmeny byly z německý totálky, která měla něco přes kilo najeto. Takže se dá předpokládat, že se v tom nikdo nevrtal.

Dneska to vyfotím. Někde tam problém bude, ale už nějak ztrácím sílu to řešit :roll:

Co shánět ŘJ ABS? Snad poslední věc, kterou jsem neměnil. Zkoušel jsem nějaký, ale s jiným číslem a ty si nerozumněly.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak jsem cestou z práce ze zvědavosti skočil plnou silou na brzdu a nevydržela to jedna pancéřovka. :D Sice jsem jí opravil, ale moc jim už nevěřím... Naštestí mě v tom nikdy nenechala, když jsem opravdu potřeboval brzdit.

Jen dotaz - když ulítne přední hadice, tak to přestane úplně brzdit? Měl jsem za to, že zadek by měl aspoň částečně fungovat dál. Mě se okamžitě propadnul pedál na podlahu a konečná. Celkem prdel, když ani ručka nebrzdí. (LOL)

Tady jsou ty fotky, snad je to zřetelný

Obrázek

Obrázek
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

radsi bych tam dal origo hadice co maj bejt :D nejaky tuzing pancerky :roll: jen aby si neskoncil na strese



jinak ty brzdice mi prijdou v poradku, i to nastaveni ty paky je v pohode
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

tuzing to není, je to klasika nehomologovaná stavebnice pro závody ;) moje blbost, nic víc v tom není
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nogis píše:tuzing to není, je to klasika nehomologovaná stavebnice pro závody ;) moje blbost, nic víc v tom není
to jsou takovy ty jak si muzes samo doma smontovat?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

jj, klasika co se dává třeba na motorky.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jj, znam na motorce to mam taky ale na aute bych si asi netroufnul :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
rp135
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 01 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza Slovakia

Příspěvek od rp135 »

na jeden okruh to musi brzdit aj ked ti roztrhne hadicu v predu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“