66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Dobře dobře BOV ventil blbost...


Mám problém, mám brzdy 256mm předek a nestačí mi, chtělo by to větší kotouče, takže z čeho by to bylo nejlepší pro předělání.

Kotouče mám vrtané Zimmermany a dobré desky (auto brzdí oproti originálu fakt dobře) ,ale nestačí mi to. Potřebuju víc
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

S@lli píše:Dobře dobře BOV ventil blbost...


Mám problém, mám brzdy 256mm předek a nestačí mi, chtělo by to větší kotouče, takže z čeho by to bylo nejlepší pro předělání.

Kotouče mám vrtané Zimmermany a dobré desky (auto brzdí oproti originálu fakt dobře) ,ale nestačí mi to. Potřebuju víc
no jestli je to pro toho Golfa 3(popis), tak bych sel na 280mm 4-dira, ale potrebujes vetsi brzdic a k nemu drzak brzdice, ktery je ulozen na tehlici, nynejsi sou maly. desky ti zustanou, sou tam stejny.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

jj je to pro golfa v popisu. Tento tip těhlice s brzdičem seženu kde? myslím, že 280ky brzdy měla VR6 a TDI 81kW GTI. mrknu jestli se dělají kotouče 280 s roztečí 4x100, která by seděla, myslím, že výše zmínění verze GIII (VR6 a TDi 81) měli jinou rozteč...?
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14473
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ty TDi81 a VR6 maj ale 288mm
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Ještě je tu jedna možnost nejezdit jak prase :-)
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

4x100 280mm maj všechny G2,B3,Corrada G60,možná i 16V B4,ale to nevim jistě. ;)
B3 mTDI , A3 TDI
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

monty píše:4x100 280mm maj všechny G2,B3,Corrada G60,možná i 16V B4,ale to nevim jistě. ;)
jojo, tak nejak.

Salli : tehlici menit nebudes, ta jedina ti zustane, ale na ni je drzak brzdice a na drzaku brzdic a to vymenit musis (velkej kotouc). bez do KV napr a kup proste 4x100 280mm kotouc, neni to nic nesehnatelnyho. to je pro tebe jedina mozna volba, pak bys musel prekopavat na 5x100.

Treba Martin s Polem DP ma predky 4x100 280mm Brembo Max a brzdi to moc pekne, jel sem s tim a pohoda.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Nenahradí sice větší kotoouč, ale jestli nechceš vše měnit, osaď si to deskami FerodoPerformance DS. Umí to velmi dobře i na přehřátém kotouči.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Lidičky mám ještě dotaz na bypas na turbu, chtěl bych to trochu poladit na bypasu a chci se zeptat jak na to, vím o té tyčince a že bych ji měl více jakoby zašroubovat do plechovky, ale jde mi o to jak se tam nejlépe dostat...??? ze spodu mám drřák motoru a je tam fakt málo místa, takže chci vědět, jak je to nejlepší udělat, jdete na to zeshora? Odděláte sání,a svody a pak to máte jak na dlani??? To je pro mě asi jedinná možná cesta pro tuto úpravu, spodem to nepůjde...


Díky a dieslu zdar


PS: Nevíte jestli G3 1.9 TDI ve verzi Syncro mám tip motoru 1Z, nebo už jiný??? Díky moc
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

S@lli píše:Lidičky mám ještě dotaz na bypas na turbu, chtěl bych to trochu poladit na bypasu a chci se zeptat jak na to, vím o té tyčince a že bych ji měl více jakoby zašroubovat do plechovky, ale jde mi o to jak se tam nejlépe dostat...??? ze spodu mám drřák motoru a je tam fakt málo místa, takže chci vědět, jak je to nejlepší udělat, jdete na to zeshora? Odděláte sání,a svody a pak to máte jak na dlani??? To je pro mě asi jedinná možná cesta pro tuto úpravu, spodem to nepůjde...


Díky a dieslu zdar


PS: Nevíte jestli G3 1.9 TDI ve verzi Syncro mám tip motoru 1Z, nebo už jiný??? Díky moc
s bypasem na turbu nic nevymyslíš, nebo respektive vymyslíš, ale bude ti to padat do nouzáku, takže spíš kontraproduktivní úprava.... syncro tdi má 1Z nebo možná i AHU
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

S@lli píše:Lidičky mám ještě dotaz na bypas na turbu, chtěl bych to trochu poladit na bypasu a chci se zeptat jak na to, vím o té tyčince a že bych ji měl více jakoby zašroubovat do plechovky, ale jde mi o to jak se tam nejlépe dostat...??? ze spodu mám drřák motoru a je tam fakt málo místa, takže chci vědět, jak je to nejlepší udělat, jdete na to zeshora? Odděláte sání,a svody a pak to máte jak na dlani??? To je pro mě asi jedinná možná cesta pro tuto úpravu, spodem to nepůjde...


Díky a dieslu zdar


PS: Nevíte jestli G3 1.9 TDI ve verzi Syncro mám tip motoru 1Z, nebo už jiný??? Díky moc
Bože, ty mě nepřestaneš překvapovat. Pochop, řídící jednotka reguluje podle čidla, ne podle polohy. Nic nezískáš, jen do rozku..víš. Zajdi si na úpravu softwaru, než to auto úplně zničíš. Jak rozšteluješ mechaniku, tak zaplatíš balík, než to někdo vrátí do původního FUNKČNÍHO stavu.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

seš démon Salli :-), ale obdivuju tvoji odvahu (LOL)
mozna bude lepsi si v knihovne pucit nejakou literatuju a zjistit, jak ty veci vubec fungujou nez zacnes sam cokoliv menit a nastavovat ;-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

O nastavení bypasu se toho tady psalo opravdu mnoho a je mi jasný, že by auto potom padalo do nouzáku, stačí použít hledat a dočtete se tady toho spoustu. Toho sem se držel a zjistil sem, že to jde a dělá se to. Jenže přece nenechám chrčet plnej tlak do čidla tluku v sání, to je přece jasný-potom by auto padalo do nouzáku... Ale to je tu přece taky psáno a řešeno jak na to...

Ale ty Vy přece víte...

(sem rád, že Vás stále s něčím překvapuju (někdo to tu dělat musí :-) )- chci prostě jen zkusit co dokážu s autem udělat na koleni a finanční úpravy chci nechat až na konec)


Jinak sem chtěl jen vědět, jestli ti kdo nastavovali bypas na turbu to dělali z místa pod autem, nebo ze shora a museli u toho oddělat sání a svody aby se k bypasu dostali.
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Znova ti říkám, že je to totální nesmysl!!!!! (wallbash) To už si radši dej odpor na čidlo, nebo vyměň čidlo.

Pokud to není MTDI a turbo je řízeno ŘJ, můžeš štelovat čím chceš, akorát to rozhasíš a stejně to nebude tlačit víc.

Pokud chceš něco oblbnout na TDI, musíš zkreslit info pro ŘJ a ne kroutit šroubkama tam, kde ŘJ vůbec nic nereguluje!!!! (LOL)

V tom autě se pak nevyzná ani pámbůh. Diagnostika bude ukazovat kraviny a až se ti něco vysere, jako že tomu nedávám dlouho, tak se budeš pěkně potit při opravě. Neboj, ty finance příjdou záhy. A vyšší než za pořádou úpravu.....turbo, čerpadlo...... (noteeth) ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Někde sem právě četl, že jeden maník co má AUDI A3 1.9TDI tak tlačí přes 3Bary samozřejmě má jiné turbo,ale taky říkal, že to zvedal bypasem a určitě tam má i chip, tak by mě právě zajímalo jak a jestli to jde,ale když ne, tak ne, protože čidlo tlaku v sání to pošle do jendotky údaje o tlaku a jednotka to prostě vyhodnotí jako chybu a nouzák je tu...


Takže na to seru
Škoda O2, FL, 4x4, 1.9 BXE, zatím stock
VW CADDY, MY05, 1.9 BJB (Prodáno)
Toyota Landcruiser HDJ 80 12V (Prodáno)
Golf III, 1.9 TDI, 1Z, KAT a EGR off, Sprint 520 (Prodáno)
Škoda octavia L&K 1.9 TDI, AHF, Turbo TSA180 by André, puky TT, (Prodáno)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“