GT2052 do AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

flekyc píše:a co svody z 1.9TD ? pokud se nepletu, maji stejnou obdelnikovou prirubu se ctyrmi otvory jako ma GT20. melo by to pasovat ne ? aby clovek nemusel prevrtavat turbo (vejfuk).

Luckyn : hele a co vubec misto mezi motorem a stenou kabiny ? kdyz sem stavel svoje auto, uvazoval sem rovnou o instalaci GT20, ale pokud me pamet nešálí mel jsem problem s tim, ze se mi turbo opiralo o tu stenu. jen jestli si premyslel i o tehle veci.
místo by tam snad mohlo být,sice sem neměřil,ale turbo sem tam do těch míst prostrčil....uvidim ,zatim sem lazar na ruku takže až za měsíc auto odstavim a snad dospěju úspěchu
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
fajlla
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 06 bře 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko

Příspěvek od fajlla »

také uvažuji o tomto turbu.Ale dočetl jsem se že nektery de přesazovat jiny se musí převrtávat.Take vím že se vyraby s několika koncovímí pismeny.tak mě zajíma ktery zvolit a na jaky svody je to nejjednodušši.pujde to do ASV misto by tam byt mělo.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

čím docílím u octy1, aby mě turbo (VNT20) vylézalo trochu nad kapotu? jde to jiným způsobem, než si vařit vlastní svody?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Svody = 10 000Kč
Hadice, výfuk = 2 000Kč
Pocit krále silnic s turbem venku = k nezaplacení
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

pravda, je to k hovnu
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

flekyc píše:a co svody z 1.9TD ? pokud se nepletu, maji stejnou obdelnikovou prirubu se ctyrmi otvory jako ma GT20. melo by to pasovat ne ? aby clovek nemusel prevrtavat turbo (vejfuk).

Luckyn : hele a co vubec misto mezi motorem a stenou kabiny ? kdyz sem stavel svoje auto, uvazoval sem rovnou o instalaci GT20, ale pokud me pamet nešálí mel jsem problem s tim, ze se mi turbo opiralo o tu stenu. jen jestli si premyslel i o tehle veci.
TD svody sice 4 diry maji ale uplne jinak nez na 2052,bez nezikusu se nechyta
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

ja to mel na svodech z AHU s trojuhelnikovou prirubou na nich jsem mel navarenou prirubu a super

http://ibang.rajce.idnes.cz/svod/
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“