Katalyzátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To teď budu řešit taky, na auto za 50tis nebudu kupovat drahej kat..
co to udělá u benzinu?? nebude z toho třeba lambda zmatená a nevyletí spotřeba a neposere se chod motoru? 1.0MPI
co to udělá u benzinu?? nebude z toho třeba lambda zmatená a nevyletí spotřeba a neposere se chod motoru? 1.0MPI
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
To, že bude smrdět je jediný zaručený.
Jinak jak jsem psal někde nahoře - 96kW s katem po chipu 165k, 392Nm -> 110kW bez katu se stejným softem po drobný Reeshový korekci 175k, 394Nm. Z toho je myslím pro všechny rejpali dost patrný, že s parametrama ten KAT fakt nic nedělá...

Jinak jak jsem psal někde nahoře - 96kW s katem po chipu 165k, 392Nm -> 110kW bez katu se stejným softem po drobný Reeshový korekci 175k, 394Nm. Z toho je myslím pro všechny rejpali dost patrný, že s parametrama ten KAT fakt nic nedělá...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Co su to za bludy. Chces mi povedat,ze to auto ma bez katu o 15 PS menej?nogis píše:To, že bude smrdět je jediný zaručený.![]()
Jinak jak jsem psal někde nahoře - 96kW s katem po chipu 165k, 392Nm -> 110kW bez katu se stejným softem po drobný Reeshový korekci 175k, 394Nm. Z toho je myslím pro všechny rejpali dost patrný, že s parametrama ten KAT fakt nic nedělá...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
fabiátor píše:No to urcite rict nechtel, protoze celkem zasadni je tam ta "drobna" Reeshovo upravaA pak taky turbo v 96 a 110kW verzi motoru, coz jsou ty limity vykonu obou verzi.
Aka Reeshova uprava. Pise ze s katom a chipom to ma 165 PS. Bez katu s tym istym chipom 110 kw tj. 150 PS. tak jak to je? Bud som to spatne pochopi,ale v kazdom pripade to napisal jak madar. Ak porovnava dve rozdielne verzie,tak je to uplna blbost.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
tak nevim ale jetstli dobre ctu tak 110kW je serie nasledne upravena na 175kalfik píše:fabiátor píše:No to urcite rict nechtel, protoze celkem zasadni je tam ta "drobna" Reeshovo upravaA pak taky turbo v 96 a 110kW verzi motoru, coz jsou ty limity vykonu obou verzi.
Aka Reeshova uprava. Pise ze s katom a chipom to ma 165 PS. Bez katu s tym istym chipom 110 kw tj. 150 PS. tak jak to je? Bud som to spatne pochopi,ale v kazdom pripade to napisal jak madar. Ak porovnava dve rozdielne verzie,tak je to uplna blbost.

Chtěl jsem to brzdit s absolutně stejným softem, ale Reeshovi se "něco" nezdálo, tak prý něco málo upravil a výsledek jsem napsal. Víc nevím, ale vyšší výkon bych přisoudil spíš většímu turbu a krouťák je prakticky stejnej...
A i kdyby těch 10k přidal Reesha, tak z toho stejně vyplývá to, že KAT off vám z auta raketu neudělá.
A i kdyby těch 10k přidal Reesha, tak z toho stejně vyplývá to, že KAT off vám z auta raketu neudělá.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Tak hej. Z tohto pohladu vyplivafabiátor píše:tak nevim ale jetstli dobre ctu tak 110kW je serie nasledne upravena na 175kalfik píše:fabiátor píše:No to urcite rict nechtel, protoze celkem zasadni je tam ta "drobna" Reeshovo upravaA pak taky turbo v 96 a 110kW verzi motoru, coz jsou ty limity vykonu obou verzi.
Aka Reeshova uprava. Pise ze s katom a chipom to ma 165 PS. Bez katu s tym istym chipom 110 kw tj. 150 PS. tak jak to je? Bud som to spatne pochopi,ale v kazdom pripade to napisal jak madar. Ak porovnava dve rozdielne verzie,tak je to uplna blbost.
Ze na tej 96 kw verzi ten chip dvihol vykon o 25 kw,ale na tej 110 kw sa dvihol len o 18 kw.
No ale stale som nepochopil,aku to ma suvislost s tym katom, ked sa porovnavaju dve odlisne verzie. Pokial niekto neodbrzdi jedno auto s katom a bez v priebehu cca 2 hodin,(vplivy teploty a atm. tlaku) tak mi nikto nevyvrati,ze kat je brzda a ma vplyv na priebeh vykonu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
tak včera jsem se k tomu dostal a KAT OFF , rozřizl jsem ho vymlatil střeva zavařil zpět a dozadu jen roura , žádné vybrace do podlahy ani jinam do karoserie , hluk se nijak razantně nezvýšil , jen turbo jde vic slyšet , i při plnym plynu , to nijak neřve , smrad v autě necítim , takže jsem spokojen
VW passat 1.9TDI 81kw