Katalyzátor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Taky tak
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

To teď budu řešit taky, na auto za 50tis nebudu kupovat drahej kat..
co to udělá u benzinu?? nebude z toho třeba lambda zmatená a nevyletí spotřeba a neposere se chod motoru? 1.0MPI
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
Alinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2007, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alinek »

Přemýšlím o tom, že dám KAT pryč, ale po přečtení týhle diskuze fakt nevím a váhám. Mám PD motor, razantní zvýšení výkonu rozhodně nečekám, ale kdyby to jelo svižněji ve vyšších otáčkách, uvítal bych to. Ale zase nechci, aby to auto smrdělo...

(hm)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

To, že bude smrdět je jediný zaručený. ;)

Jinak jak jsem psal někde nahoře - 96kW s katem po chipu 165k, 392Nm -> 110kW bez katu se stejným softem po drobný Reeshový korekci 175k, 394Nm. Z toho je myslím pro všechny rejpali dost patrný, že s parametrama ten KAT fakt nic nedělá...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

nogis píše:To, že bude smrdět je jediný zaručený. ;)

Jinak jak jsem psal někde nahoře - 96kW s katem po chipu 165k, 392Nm -> 110kW bez katu se stejným softem po drobný Reeshový korekci 175k, 394Nm. Z toho je myslím pro všechny rejpali dost patrný, že s parametrama ten KAT fakt nic nedělá...
Co su to za bludy. Chces mi povedat,ze to auto ma bez katu o 15 PS menej?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

No to urcite rict nechtel, protoze celkem zasadni je tam ta "drobna" Reeshovo uprava :-) A pak taky turbo v 96 a 110kW verzi motoru, coz jsou ty limity vykonu obou verzi.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

fabiátor píše:No to urcite rict nechtel, protoze celkem zasadni je tam ta "drobna" Reeshovo uprava :-) A pak taky turbo v 96 a 110kW verzi motoru, coz jsou ty limity vykonu obou verzi.

Aka Reeshova uprava. Pise ze s katom a chipom to ma 165 PS. Bez katu s tym istym chipom 110 kw tj. 150 PS. tak jak to je? Bud som to spatne pochopi,ale v kazdom pripade to napisal jak madar. Ak porovnava dve rozdielne verzie,tak je to uplna blbost.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

alfik píše:
fabiátor píše:No to urcite rict nechtel, protoze celkem zasadni je tam ta "drobna" Reeshovo uprava :-) A pak taky turbo v 96 a 110kW verzi motoru, coz jsou ty limity vykonu obou verzi.

Aka Reeshova uprava. Pise ze s katom a chipom to ma 165 PS. Bez katu s tym istym chipom 110 kw tj. 150 PS. tak jak to je? Bud som to spatne pochopi,ale v kazdom pripade to napisal jak madar. Ak porovnava dve rozdielne verzie,tak je to uplna blbost.
tak nevim ale jetstli dobre ctu tak 110kW je serie nasledne upravena na 175k ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Chtěl jsem to brzdit s absolutně stejným softem, ale Reeshovi se "něco" nezdálo, tak prý něco málo upravil a výsledek jsem napsal. Víc nevím, ale vyšší výkon bych přisoudil spíš většímu turbu a krouťák je prakticky stejnej...

A i kdyby těch 10k přidal Reesha, tak z toho stejně vyplývá to, že KAT off vám z auta raketu neudělá.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

fabiátor píše:
alfik píše:
fabiátor píše:No to urcite rict nechtel, protoze celkem zasadni je tam ta "drobna" Reeshovo uprava :-) A pak taky turbo v 96 a 110kW verzi motoru, coz jsou ty limity vykonu obou verzi.

Aka Reeshova uprava. Pise ze s katom a chipom to ma 165 PS. Bez katu s tym istym chipom 110 kw tj. 150 PS. tak jak to je? Bud som to spatne pochopi,ale v kazdom pripade to napisal jak madar. Ak porovnava dve rozdielne verzie,tak je to uplna blbost.
tak nevim ale jetstli dobre ctu tak 110kW je serie nasledne upravena na 175k ;)
Tak hej. Z tohto pohladu vypliva
Ze na tej 96 kw verzi ten chip dvihol vykon o 25 kw,ale na tej 110 kw sa dvihol len o 18 kw.
No ale stale som nepochopil,aku to ma suvislost s tym katom, ked sa porovnavaju dve odlisne verzie. Pokial niekto neodbrzdi jedno auto s katom a bez v priebehu cca 2 hodin,(vplivy teploty a atm. tlaku) tak mi nikto nevyvrati,ze kat je brzda a ma vplyv na priebeh vykonu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

No to je prave ten problem. Rozdily netreba hledat v maximalnich hodnotach, ale v celkovem prubehu a tam nejake rozdily KAT ON vs KAT OFF budou.
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

Ahoj pánove pripada mne ze mam zanesenej kat. u pola 1,9D chci se na nej mrknout jak vypada a přemíšlím ze bych ho kdyztak odstranil, nikde jsem se ale nedocet co to udela s atmosferou hlavne spotreba! moc dík za radu
Vítek
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 12 lis 2007, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vítek »

to opravdu nikdo nevi?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vykuchaj ho, zmena bude len k lepsiemu :)
Rosma
Přispěvovatel
Příspěvky: 776
Registrován: 31 bře 2007, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Rosma »

tak včera jsem se k tomu dostal a KAT OFF , rozřizl jsem ho vymlatil střeva zavařil zpět a dozadu jen roura , žádné vybrace do podlahy ani jinam do karoserie , hluk se nijak razantně nezvýšil , jen turbo jde vic slyšet , i při plnym plynu , to nijak neřve , smrad v autě necítim , takže jsem spokojen
VW passat 1.9TDI 81kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“