Výfuk... ...již asi po tisícáté!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

DVORAKTTT píše:
Torgan píše:ja mam na jtd original 46mm takze by mi tam urcite pomohla 55 alebo 60
určitě by to pomohlo,já tam dal 70mm :)
kua tak to riadny LAUF :D neni to uz moc?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

ten AMA výfuk má fakt super zvuk... asi nad tím budu uvažovat,i když nejsou zrovinka nejlevnější!!!
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

Mno, kamarad ma rouru komplet odpredu dozadu a ja si z nej delam prdel ze kdyz me predjizdi a veme za to, je na celou ulici slyset, jako by nekdo vzal megafon a dal ho k prdeli nekoho kdo sedi na hajzlu a ma brutalni sracku.
Ten zvuk je fakt hnusnej, takovy prdeni, fakt jako kdyz serete do misy na hajzlu.

Ja sem nechal katak vyndat, rozriznout a vyndat vnitrek, svarit zpet a namontovat. Vzhledove to nikdo nepozna, zadny kour navic, ani smrad.
Mam pocit ze to jde lepe do otacek a obcas slysim jak odfoukne turbo - velice jemne, takze sem spokojeny.
Jo a delal sem to proto, ze mi bylo lito vyhodit penize za novy kat, kdyz nevim jak tenhle tam byl dlouho a taky kvuli planum do budoucna.
Momentalne chip.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

mibfox píše:Mno, kamarad ma rouru komplet odpredu dozadu a ja si z nej delam prdel ze kdyz me predjizdi a veme za to, je na celou ulici slyset, jako by nekdo vzal megafon a dal ho k prdeli nekoho kdo sedi na hajzlu a ma brutalni sracku.
Ten zvuk je fakt hnusnej, takovy prdeni, fakt jako kdyz serete do misy na hajzlu.

Ja sem nechal katak vyndat, rozriznout a vyndat vnitrek, svarit zpet a namontovat. Vzhledove to nikdo nepozna, zadny kour navic, ani smrad.
Mam pocit ze to jde lepe do otacek a obcas slysim jak odfoukne turbo - velice jemne, takze sem spokojeny.
Jo a delal sem to proto, ze mi bylo lito vyhodit penize za novy kat, kdyz nevim jak tenhle tam byl dlouho a taky kvuli planum do budoucna.
Momentalne chip.
ten tvuj kamarad To ma na jakem aute jakou ruru na jakem motoru?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
mibfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 08 čer 2008, 12:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mibfox »

Torgan píše:
mibfox píše:Mno, kamarad ma rouru komplet odpredu dozadu a ja si z nej delam prdel ze kdyz me predjizdi a veme za to, je na celou ulici slyset, jako by nekdo vzal megafon a dal ho k prdeli nekoho kdo sedi na hajzlu a ma brutalni sracku.
Ten zvuk je fakt hnusnej, takovy prdeni, fakt jako kdyz serete do misy na hajzlu.

Ja sem nechal katak vyndat, rozriznout a vyndat vnitrek, svarit zpet a namontovat. Vzhledove to nikdo nepozna, zadny kour navic, ani smrad.
Mam pocit ze to jde lepe do otacek a obcas slysim jak odfoukne turbo - velice jemne, takze sem spokojeny.
Jo a delal sem to proto, ze mi bylo lito vyhodit penize za novy kat, kdyz nevim jak tenhle tam byl dlouho a taky kvuli planum do budoucna.
Momentalne chip.
ten tvuj kamarad To ma na jakem aute jakou ruru na jakem motoru?
O2, 77 (nebo 74 kw)
prumer roury nevim, nebude to ale mene nez 6-8 cm prumer, no je to hrozny, i kdyby to pridalo 50 koni, nesel bych do toho ani za nic, ten zvuk je prisernej.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

no asi to prehnal s preiemerom :o :D mal spravit aspon zadny tlmic k tomu.)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

taky sem dal na OII vyfuk..vyhodily sme středak a koncak a kat nechali a zvuk to ma teda divnej a děla to hlavně turbooo ;)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

kosta103 píše:taky sem dal na OII vyfuk..vyhodily sme středak a koncak a kat nechali a zvuk to ma teda divnej a děla to hlavně turbooo ;)
Trochu se ti to tluče s podpisem (kat off / "kat nechali") ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

nogis píše:
kosta103 píše:taky sem dal na OII vyfuk..vyhodily sme středak a koncak a kat nechali a zvuk to ma teda divnej a děla to hlavně turbooo ;)
Trochu se ti to tluče s podpisem (kat off / "kat nechali") ;)
to nebylo na mym stroji ;) ja mam vyfuk od turba 70mm vlnovec 70mm pak 65 pak 60 až nakonec a tam takovej malej pruchodaček a zvuk supr (noteeth)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a neměls náhodou začít 60 pak 65 a nakonec 70? ;) řekl bych, že by to tak mělo být, chladnější plyny na konci výfuku mají větší odpor, proto větší trubku
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ale zase jak ty plyny chladnou, tak se jejich objem zmenšuje, nebo ne?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

(crazy)
Naposledy upravil(a) miš dne 03 říj 2009, 10:04, celkem upraveno 1 x.
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Huml píše:a neměls náhodou začít 60 pak 65 a nakonec 70? ;) řekl bych, že by to tak mělo být, chladnější plyny na konci výfuku mají větší odpor, proto větší trubku
Melo by se to rozsirovat... ;)

Obrázek
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

nejsem žádnej koumák,ale taky myslim,že by to být buď v jednom průměru,nebo se to rozšiřovat...
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

Huml píše:a neměls náhodou začít 60 pak 65 a nakonec 70? ;) řekl bych, že by to tak mělo být, chladnější plyny na konci výfuku mají větší odpor, proto větší trubku
těch 70mm ten začatek je myšlen jako expanzní komora ;) a je to kratky asi 300mm ;) pak je přechod těch 65mm a pak dozadu 60mm na konec sem ted dal rouru 70mm
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“