Stránka 4 z 15
Napsal: 16 lis 2009, 21:04
od koco
jasne, zatial je to len bádanie, vstreky idú na skúšku a na nastavenie tlakov, ak to bude klepat dalej tak je to jasné, hlava dolu.
Tá fotka toho piestu by bola super, zatial dakujem všetkým za rady

Napsal: 16 lis 2009, 21:37
od TDI tech
Ja to mam v p...i. Naj klepe. Druhy motor sa da zohnat tak lacno, ze radsej pockam a ked sklepe, tak ho vymenim za iny. Zrataj si kolko ta vyjdu veci (nove tesnenie, piest. , kruzky atd) a kolko druhy motor

Napsal: 16 lis 2009, 22:04
od koco
ak sa potvrdí že je blok k.o. tak ho určite opravovat nebudem, pojde tam druhý blok, alebo blok z hlavou a ostatné veci si preskladám, jeden blok mám doma tak nie je problém.
AFN klepot
Napsal: 18 lis 2009, 19:02
od Misak7
Nemohl by jsi ten zvuk nahrát třeba na telefon a vložit sem nebo na youtube?? taky mi u AFNKA klepe motor a vůbec netuším co to je...

Napsal: 18 lis 2009, 19:29
od koco
nie je problém, ale asi až cez víkend, možem to nahrat jedine na kameru
Napsal: 18 lis 2009, 20:04
od Misak7
koco píše:nie je problém, ale asi až cez víkend, možem to nahrat jedine na kameru
Ok, kdyby se ti to povedlo tak by to bylo dobrý..

už si nad tím lámu hlavu cca měsíc

a vůbec netuším co to může bejt... z vrchu je to slyšet jakoby od turba ale spíš víc to jde zespod od výfuku...a přesně jak jsi psal hlavně na betonu.
Napsal: 19 lis 2009, 20:32
od Huml
tady je ten "mázlej" píst, klepalo to jak blbý zdvihátko, když se stálo před autem, nebylo to tak výrazný, jako, když se stálo třeba u dveří řidiče

Napsal: 19 lis 2009, 20:36
od misoVW
tak ten je ozaj mazlej, dik za foto

Napsal: 19 lis 2009, 20:36
od koco
dík

Napsal: 19 lis 2009, 20:43
od pitrsss
Huml píše:tady je ten "mázlej" píst, klepalo to jak blbý zdvihátko, když se stálo před autem, nebylo to tak výrazný, jako, když se stálo třeba u dveří řidiče

změření tlaků profukem to neodhalí?
Napsal: 19 lis 2009, 20:50
od Huml
to jsem nezkoušel, ale motor chytal a běžel normálně
Napsal: 19 lis 2009, 22:23
od Zdeněk M
Huml píše:to jsem nezkoušel, ale motor chytal a běžel normálně
Taky sem to videl, nebilo to od proražený vany a že bi vytek olej, padlo turbo a nejspis to lehce stlacilo ten olej, hridelka nepraskla. Jak to stlacilo ten olej tak se mírne ohla ojnice, nebily už tlaky kolmo na píst ale byla už snaha zvrtavat do boku. Po 10000km zacal klepat, a na te strane co je na tej fotce podrapanej tak ta stena mela tak 3mm , byl sjetej do konusu.

Napsal: 19 lis 2009, 23:25
od tomáš karbus
Stejně mázlej byl i nedávno na astře tds a taky jen lehký klepání
Napsal: 22 lis 2009, 18:12
od Huml
ten píst, válec to přežil jen pár rýžkama
Napsal: 23 lis 2009, 21:18
od Jozef Kráľ
Huml píše:takový podobný klepání jak píšeš jsem řešil a klepal píst o stěnu válce
tak tak a to pri preklápaní v horní uvrati