Demontaz montaz spojka dvojhmota (setrvačník) + prevodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podtlakova hadicka z cerpadla bola prasknuta (mozno aj rok a viac) , zistil som to pri rozoberani auta - kupil som teda novu...
Teraz uz spojka aj brzdy idu uplne lahko..
Ked som bol u nich v servise ..a pytal som sa, ze preco na ich pozicanom golfe ide spojka aj brzda lahko a u mna nie, ..nevedeli mi na to vtedy odpovedat ....teraz uz viem - zrada bola v tej umelej hadicke
..
Poskodena stara hadicka podtlaku

No, takze skusobna 20km jazda
..Co sa tyka vibracii, ..ziadne, motor ide kultivovane a rovnomerne, nic sa netrasie (zotrvacnik + vstrekovace -tesnenia), a v zabere nevibruje auto (co bude odstranene tou novou pravou poloosou), ...zostava len ostrejsi zvuk motora..napisem v sekcii ohladne vstrekovacov..
Co sa tyka spojky, jak od vyroby
Teraz uz spojka aj brzdy idu uplne lahko..
Ked som bol u nich v servise ..a pytal som sa, ze preco na ich pozicanom golfe ide spojka aj brzda lahko a u mna nie, ..nevedeli mi na to vtedy odpovedat ....teraz uz viem - zrada bola v tej umelej hadicke

Poskodena stara hadicka podtlaku

No, takze skusobna 20km jazda

..Co sa tyka vibracii, ..ziadne, motor ide kultivovane a rovnomerne, nic sa netrasie (zotrvacnik + vstrekovace -tesnenia), a v zabere nevibruje auto (co bude odstranene tou novou pravou poloosou), ...zostava len ostrejsi zvuk motora..napisem v sekcii ohladne vstrekovacov..
Co sa tyka spojky, jak od vyroby

Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
ehm, co ma spojka spolocne s podtlakomRoberbo píše:Podtlakova hadicka z cerpadla bola prasknuta (mozno aj rok a viac) , zistil som to pri rozoberani auta - kupil som teda novu...
Teraz uz spojka aj brzdy idu uplne lahko..
Ked som bol u nich v servise ..a pytal som sa, ze preco na ich pozicanom golfe ide spojka aj brzda lahko a u mna nie, ..nevedeli mi na to vtedy odpovedat ....teraz uz viem - zrada bola v tej umelej hadicke..
Poskodena stara hadicka podtlaku
No, takze skusobna 20km jazda
..Co sa tyka vibracii, ..ziadne, motor ide kultivovane a rovnomerne, nic sa netrasie (zotrvacnik + vstrekovace -tesnenia), a v zabere nevibruje auto (co bude odstranene tou novou pravou poloosou), ...zostava len ostrejsi zvuk motora..napisem v sekcii ohladne vstrekovacov..
Co sa tyka spojky, jak od vyroby

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

nejde to , gufero je napečené přímo do domečkuradonzo píše:Jenom bych měl skromný dotaz, naco měnit celou přírubu s guferem na klice za litr když tam stačí dát nové gufero za necelé dvě kola. Vidím žes do toho nasypal, tak už se to stratí, ale za ty prachy si můžeš koupit třeba naftu ne

ale jde, to gufero bývá nějaký fluor něco na vyšší teploty a je zde http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=7ayOUnH3rr8& , a je samozřejmě směrové. Podle mě je to něco podobného jako když si koupíš celé nové rameno na nápravu a nebo tam jenom přelisuješ silentbloky. A sorry, už se ti tady do toho nebudu srát, přeju ať ti kára dlouho jezdípafka píše:nejde to , gufero je napečené přímo do domečkuradonzo píše:Jenom bych měl skromný dotaz, naco měnit celou přírubu s guferem na klice za litr když tam stačí dát nové gufero za necelé dvě kola. Vidím žes do toho nasypal, tak už se to stratí, ale za ty prachy si můžeš koupit třeba naftu ne, a navíc to není klasické gufero

Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Zdravim.
chcem sa spytat ohladom demontaze spojky,konkretne na velskost orechov potrebnych na povolenie skrutiek pritlacneho taniera.Skrutky maju 12-nast hrannu hlavu len neviem cislo kluca.
Tak isto aj velkost bytu potrebneho na povolenie skrutiek upevnujucich zotrvačnik ku klukovemu hriadelu a velkost bytov na skrutky ktore spajaju poloosi s prevodovkov.
Dakujem za info chystam sa tiez menit spojku ale na OCTAVKE 2 ,nepodarilo sami zystit zatial ake potrebjem konkretne prislusenstvo na povolenie tych skrutiek.
este otazocka je potrebna sada na stlacenie pritlacaku koli zosrubovaniu pritlacaku ku zotrvacniku?ide o spojku SACHS
vdaka za radu
chcem sa spytat ohladom demontaze spojky,konkretne na velskost orechov potrebnych na povolenie skrutiek pritlacneho taniera.Skrutky maju 12-nast hrannu hlavu len neviem cislo kluca.
Tak isto aj velkost bytu potrebneho na povolenie skrutiek upevnujucich zotrvačnik ku klukovemu hriadelu a velkost bytov na skrutky ktore spajaju poloosi s prevodovkov.
Dakujem za info chystam sa tiez menit spojku ale na OCTAVKE 2 ,nepodarilo sami zystit zatial ake potrebjem konkretne prislusenstvo na povolenie tych skrutiek.
este otazocka je potrebna sada na stlacenie pritlacaku koli zosrubovaniu pritlacaku ku zotrvacniku?ide o spojku SACHS
vdaka za radu