Stránka 4 z 6

Napsal: 18 pro 2009, 18:50
od midnight_man
vag? ten bude cisty :)

Napsal: 18 pro 2009, 19:22
od Hanzz
Uvidíme, ale něco se s tím provést musí.Ať to šlape jak má.

Napsal: 18 pro 2009, 19:22
od midnight_man
Teraz troska z ineho sudku, ako sa ochladilo tak aj passat 1.8T zacina protestovat rano, po starte vyletia otacky a ked spadnu, neostane volnobeh ale auto skape....na druhy raz je to OK....vzdy rano ten prvy krat zhasne....alebo treba popridavat plynu troska a uz to drzi...neviete cim to moze byt? diky

Napsal: 21 pro 2009, 11:03
od Pája 19
Mám podobnej problém, jako Midnight man. Při ledovym startu(-5 a víc) jde první otáčka těžko a další jen o málo líp. Baterka druhá nová a olej 5w-50. Teplý se to točí krásně. V mym případě sázim na startér, už taky něco pamatuje.

Napsal: 21 pro 2009, 15:57
od andREw
Ahoj. Taky mám problém se startováním Oct r.v.97 66kW. Žhaví to asi 10s a když pak konečně kontrolka zhasne, tak to po otočení klíčkem a cca tří až pětivteřinovém točení startéru nechytne. Podaří se to třeba až na pátý pokus (žhavení + točení). Je to spíš baterkou (předpokládám - asi 6 let stará) nebo žhavicíma svíčkama?

Napsal: 21 pro 2009, 16:20
od d.d.t
hele mam G3 a po repasi starteru mi to toci jak blazen a kdyby nebyly horsi zhavice tak to chytne na cvrnknuti a to mam baterku na 1.9 tdi 62ah

Napsal: 21 pro 2009, 17:22
od midnight_man
jj asi to bude ten štartér..predsalen má niečo málo cez 300.000km...

Napsal: 23 led 2010, 21:05
od JARDA2
I já mám problém u Toleda 1998 81kw, když je mínus 10 a víc musím třikrát žhavit jedno žhavení asi 10 vteřin možná i dýl. baterka dobrá startér po generálce. dříve to nedělalo chytalo to hned. Co žhavící svíčky jakou mají životnost??

Napsal: 23 led 2010, 23:11
od notobi
vyměň žhavící svíčky životnost jak kdy ale já je měnil ve svým když mělo 148 000km a dvě byly totál KO zbytek těsně před smrtí

Napsal: 25 led 2010, 10:25
od Rob
Tak popíšu mýho strašáka ranních startů:

auto žhaví asi tak dlouho, jak má, chytne prakticky na brnk, jen se válce strašně tak nějak hádají, auto škytá pořád to tak nějak nepravidelně na setinu vteřiny jako přidá (asi ten škyt), auto se skoro klepe, prostě dost nepravidelný běh.. Trvá to cca 5 - 7 vteřin, postupně se to sklidní až do pravidelného běhu. Během celýho tohoto procesu auto bíle hulí, je cítit nafta.
Když je pak motor polozahřátej, chytne na brnk a má krásný pravidelný běh.
Když je hodně zahřátej, tak točí cca 2 vteřiny a pak taky chytne a de pravidelně.

Žhaviče sem dával nový championy na podzim, s rozvodama. Zkoušel sem žhavit třeba 10x, a možná auto o něco líp chytlo, ale rozhodně to ještě nebylo ono.

Mám podezření na vysokej předvstřik - může to být ono??

Auto transporter '91, 2.4D - motor bez turba, čerpadlo rotačka. Předvstřik nastaven podle ucha (hodinky už by byly stejně nepřesný, muselo by se přidat a ŘJ to nemá, takže vag nehrozí).

Děkuji za tipy.
R

Napsal: 25 led 2010, 12:36
od midnight_man
jo jo tie valce sa hadaju 10 sekund aj mne, dost to klepe kym sa husty olej dostane vsade kde ma....mna caka vymena zhavicov, asi budu niektore chytene..Ma niekto este ine vysvetlenie pre ten nepravidelny chod?

Napsal: 25 led 2010, 12:47
od prka
O studených startech tady toho bylo napsáno již habaděj. Stačí to jen vyhledat.
Pro dobré starty/na drc/ je potřeba mít vše v cajku. Počínaje baterkou přez startér, žhavící svíčky a konče předvstřikem. Olej je dobré mít řídčí než 15W. Já dávám 10W-40 jak předepisuje výrobce a nemám problém ani při dvaceti pod nulou.
Pokud se motor při startu otáčí pomalu,zlontroloval bych v první řadě baterku a startér. Když motor chytne, mněl by pracovat hned správně/pravidelný chod/. Jestliže ne, je to příznak menšího množství paliva,nedostatečného nažhavení nebo špatného předvstřiku.

Napsal: 25 led 2010, 12:57
od Rob
já právě mám žhavičky nové (akorát blbec sem je předtím nevyzkoušel na baterce..), olej měněný s filtrem (10w40), množství paliva neumím posoudit, baterka sice hapruje, ale mě nezajímá otáčení motorem, mě zajímá jev, až když to chytne - tam má baterka minimální dopad..

Tak si říkám, jestli kousíček posunutej předvstřik může mít za následek takovej bordel v chodu motoru po startu, nebo jestli je průser možná i jinde.

Jinak diskusí sem toho pročetl mrak, tady na fóru, na jiných fórech, všude možně po internetu, dokonce už i vím, jak nastavit předvstřik u traktorů:-) Problém je, že sem nenašel nikdy shodný příznaky nebo shodný názory, někdy jsou třeba příznaky stejný, ale dým není bílej ale modrej - soudím na jinou závadu. Někdy se zase rozlišují názory těch, co radí - někdo říká, že je předvstřik vysokej, někdo že nízkej, někdo že bílej dým je nafta, někdo že je to prosakující voda asi pod hlavou.. Proto sem po měsíci bádání napsal svůj konkrétní problém.

Budu rád samozřejmě i za každý odkaz kamkoliv, který mě odpoví na to, kde je problém.

Děkuji za ochotu.
Rob

Napsal: 25 led 2010, 13:03
od miraspetrowski
prka píše:O studených startech tady toho bylo napsáno již habaděj. Stačí to jen vyhledat.
Pro dobré starty/na drc/ je potřeba mít vše v cajku. Počínaje baterkou přez startér, žhavící svíčky a konče předvstřikem. Olej je dobré mít řídčí než 15W. Já dávám 10W-40 jak předepisuje výrobce a nemám problém ani při dvaceti pod nulou.
Pokud se motor při startu otáčí pomalu,zlontroloval bych v první řadě baterku a startér. Když motor chytne, mněl by pracovat hned správně/pravidelný chod/. Jestliže ne, je to příznak menšího množství paliva,nedostatečného nažhavení nebo špatného předvstřiku.
tak jestli někdo žhaví 3a vicekrá,takto žhaviče za chvilku zakukaj,zkus připojit před prvním startem třeba ještě jednu baterku vdruhém kamarádově vozidle,já tyhle všechny příznaky zažil,a baterie byla hlavní problém,točila jako blázen,aspoň seto tak jevilo,ale na start neměla ten drif,přitom jsem dělal předvstřik až na max,čistil vstřiky, kolem nafty snad vše co jde,a pak banalita baterie, teď tam mám 95,a je klid- VW sharan 81 kW

Napsal: 25 led 2010, 13:04
od wakko
Rob: No nie je to konkluzivne, ale ja mam po starte s 2,5 TDI V6 presne take iste priznaky ako ty (tak 5-7 sekund to trasie, klepe, hrkoce + stiplavy biely dym) a viem ze mam vysoky predvstrek. Bol by som rad keby sa mi ho podarilo dat nastavit buduci tyzden, potom mozem napisat ako sa zmenil studeny start. Zhavice su na 90% OK - menene pred cca rokom, hydrostely+vahadla+podlozky maju par mesiacov (original AUDI).