Stránka 4 z 5
Napsal: 18 pro 2009, 14:47
od tomiisp
Praetorio píše:misoVW píše:videl som PD s 300tis km a zodratu vacku nemali. Po 10Otis km unava materialu?
Nevím jestli ty motory montujou ve Španělsku nebo je tam vozí smontované. Netuším.
Blbý je to, že nová vačka 9000kč, zdvihátka 4000kč, šrouby na vačku 3600kč + práce mechanika, výměna oleje. A jsem skoro na 20000kč. kurva drahá sranda.....
to si kde prisiel k tym cenam, origo VW ? za to kupis celu druhu funkcnu hlavu tu v bazare ak nie cely motor (len zdvihatka tu tusim niekto predava za 100kc/kus ak si spominam dobre)
Napsal: 18 pro 2009, 14:54
od kafo
na ten olej pocuvam same chvaly tak neviem co tam dam lebo kazdu vymenu tam liat nieco ine to asi tiez nie je dobre a nerozpusti mi ten olej nejake usadeniny po tom castroly
Napsal: 18 pro 2009, 16:59
od DOLPH
do ceny "origo" VW pořád hodně daleko.měnil jsem vačku atd. asi před 14 dny a stálo to víceméně stejně....Pokud chceš kvalitu tak to moc níž nestlačíš...
a to jsi ještě zapoměl na šálky vačky....cca 1700kč cca sadu....,gufero vačky ,těsnění pod tandem a ventilové víko......
Napsal: 18 pro 2009, 18:24
od Praetorio
DOLPH píše:do ceny "origo" VW pořád hodně daleko.měnil jsem vačku atd. asi před 14 dny a stálo to víceméně stejně....Pokud chceš kvalitu tak to moc níž nestlačíš...
a to jsi ještě zapoměl na šálky vačky....cca 1700kč cca sadu....,gufero vačky ,těsnění pod tandem a ventilové víko......
Jak píše DOLPH, ještě spoustu věcí jsem ani nepsal. Jen si říkám, co všechno dokáže způsobit jedna vadná součástka za cca. 500kč . Já se z toho asi

Re: re
Napsal: 18 pro 2009, 21:51
od Huml
Praetorio píše:passak píše:už to neřeš !
zdělej ventildekl a bude tam jeden propadlej hydroštel+palec vačky ko!!
To jsem si původně myslel také, mechanik to měl otevřené. Říkal, že vačka v pořádku, žádné piliny a zdvihátka na pohled v pohodě to že by se neměly prohnout o více než 0,20mm ví. Předpokládám, že když měřili tlaky ve válcích, tak by jeden z těch válců asi neměl tlak. A začaly by se řešit ventily. Nevím, jsem jen nasranej uživatel, protože kleklo auto před vánocema a mám strach, že až to odvezu do Seatu, tak se nedoplatím. Kdybych věděl, že tam nenechám 30 papírů za opravu, tak nečekám a auto už tam dávno je. Díky za reakci.
nechápu jak to, že když to bylo a vše ok, je najednou vačka a zdvihátko v prdeli? jinak vačku neber v náhradě, jen origo, radši starší dobrou, mám s tím velice špatný zkušenosti
Re: re
Napsal: 18 pro 2009, 22:04
od DOLPH
Huml píše:Praetorio píše:passak píše:už to neřeš !
zdělej ventildekl a bude tam jeden propadlej hydroštel+palec vačky ko!!
To jsem si původně myslel také, mechanik to měl otevřené. Říkal, že vačka v pořádku, žádné piliny a zdvihátka na pohled v pohodě to že by se neměly prohnout o více než 0,20mm ví. Předpokládám, že když měřili tlaky ve válcích, tak by jeden z těch válců asi neměl tlak. A začaly by se řešit ventily. Nevím, jsem jen nasranej uživatel, protože kleklo auto před vánocema a mám strach, že až to odvezu do Seatu, tak se nedoplatím. Kdybych věděl, že tam nenechám 30 papírů za opravu, tak nečekám a auto už tam dávno je. Díky za reakci.
nechápu jak to, že když to bylo a vše ok, je najednou vačka a zdvihátko v prdeli? jinak vačku neber v náhradě, jen origo, radši starší dobrou, mám s tím velice špatný zkušenosti
nestraš!
jaká značka nevydržela??dával jsem Febi a Federal mogul zatím žádná reklamace...
Napsal: 18 pro 2009, 22:15
od Huml
nešlo o v ýdrž, ale že byla špatně nabroušená, nevím jestli úhle na palcích nebo blbě udělaná drážka na klínek, mám to u borců na změření a porovnání s originálem kvůli reklamaci, než zabralo turbo nechtělo to vůbec jet, kolikrát to při rozjíždění zdechlo, jak to bylo slabý, jak se to dostalo k 1800ot. kdy zabralo turbo, vystřelilo to jak raketa, po výměně za origo ok, ale než jsem na to došel, na tý původní byl taky ojetej palec a prodřený zdvihátko, tak jsem hledal co kde díky tomu ještě odešlo, šlak by mě z toho trefil, byla to vačka ze Szakalu, výrobce už nevím, to bysme museli dohledat
Napsal: 18 pro 2009, 22:28
od DOLPH
Huml píše:nešlo o v ýdrž, ale že byla špatně nabroušená, nevím jestli úhle na palcích nebo blbě udělaná drážka na klínek, mám to u borců na změření a porovnání s originálem kvůli reklamaci, než zabralo turbo nechtělo to vůbec jet, kolikrát to při rozjíždění zdechlo, jak to bylo slabý, jak se to dostalo k 1800ot. kdy zabralo turbo, vystřelilo to jak raketa, po výměně za origo ok, ale než jsem na to došel, na tý původní byl taky ojetej palec a prodřený zdvihátko, tak jsem hledal co kde díky tomu ještě odešlo, šlak by mě z toho trefil, byla to vačka ze Szakalu, výrobce už nevím, to bysme museli dohledat
no,tak to je taky paráda.....
ty co jsem montoval já alespoň jely

,tak doufám,že se brzy nevrátí..
Napsal: 19 pro 2009, 12:25
od 12skvarka
Huml píše:nešlo o v ýdrž, ale že byla špatně nabroušená, nevím jestli úhle na palcích nebo blbě udělaná drážka na klínek, mám to u borců na změření a porovnání s originálem kvůli reklamaci, než zabralo turbo nechtělo to vůbec jet, kolikrát to při rozjíždění zdechlo, jak to bylo slabý, jak se to dostalo k 1800ot. kdy zabralo turbo, vystřelilo to jak raketa, po výměně za origo ok, ale než jsem na to došel, na tý původní byl taky ojetej palec a prodřený zdvihátko, tak jsem hledal co kde díky tomu ještě odešlo, šlak by mě z toho trefil, byla to vačka ze Szakalu, výrobce už nevím, to bysme museli dohledat
měl jsem stejnej problem.pak jsem ale zjistil ze i kdyz podle szakala ta vačka patrila do urciteho kodu motoru..........tak podle etky ne a tu co jsem potreboval tak se v nahrade ani nedelá
Napsal: 19 pro 2009, 13:44
od Huml
njn., ale všechny PD maj stejnou vačku, našel jsem jiný až na motory s DPF, tam už se to začíná lišit
Re: re
Napsal: 19 pro 2009, 21:48
od Praetorio
Huml píše:Praetorio píše:passak píše:už to neřeš !
zdělej ventildekl a bude tam jeden propadlej hydroštel+palec vačky ko!!
To jsem si původně myslel také, mechanik to měl otevřené. Říkal, že vačka v pořádku, žádné piliny a zdvihátka na pohled v pohodě to že by se neměly prohnout o více než 0,20mm ví. Předpokládám, že když měřili tlaky ve válcích, tak by jeden z těch válců asi neměl tlak. A začaly by se řešit ventily. Nevím, jsem jen nasranej uživatel, protože kleklo auto před vánocema a mám strach, že až to odvezu do Seatu, tak se nedoplatím. Kdybych věděl, že tam nenechám 30 papírů za opravu, tak nečekám a auto už tam dávno je. Díky za reakci.
nechápu jak to, že když to bylo a vše ok, je najednou vačka a zdvihátko v prdeli? jinak vačku neber v náhradě, jen origo, radši starší dobrou, mám s tím velice špatný zkušenosti
Až když jsem mu řekl ať koukne znova na vačku a zdvihátka, tak teprve až když to sundal, tak bylo vidět, že to má chybu. Obávám se, že originál vačka to nebude , ta by 9000kč asi nestála. Chlapi nestrašte mě s tou vačkou!
Napsal: 19 pro 2009, 22:00
od Tomas.cz
Koukni do inzerce, milansharan tam měl novou hlavu s hydrama, vačkou bez vstřikovačů.
Napsal: 19 pro 2009, 22:09
od Praetorio
Tomas.cz píše:Koukni do inzerce, milansharan tam měl novou hlavu s hydrama, vačkou bez vstřikovačů.
Díky, koukal jsem, bohužel díly už jsou objednané a zaplacené v pondělí se to jde montovat. Dám vědět jak to dopadlo a jak to jede.
Napsal: 20 pro 2009, 09:26
od fabiátor
Huml píše:njn., ale všechny PD maj stejnou vačku, našel jsem jiný až na motory s DPF, tam už se to začíná lišit
a v cem jsou jiny ty na DPF ?
Napsal: 22 pro 2009, 16:49
od Praetorio
Konečně vyřešeno. Auto jede parádně, plynulý zátah od nejnižších otáček v celém rozsahu. Nekouří a nevibruje při přidání plynu. Příčina byla vadné zdvihátko na 1 válci a tím pádem i značně opracovaná vačka.
Výměna vačky, zdvihátka, všechna nová těsnění včetně pod tandem, rozvody, olej, filtr atd.
Jako přílohu jsem přihodil zničenou vačku a proražené zdvihátko, to zdvihátko bylo původně jen prasklé, ta díra vznikla až když se do toho rejplo.
Celá oprava včetně práce a materiálu 21000kč.
Chtěl bych poděkovat uživatelům "passak" a "DOLPH" a samozřejmě všem ostatním.
Hodně to pomohlo.
Tak teď doufám, že to bude chvilku zase dělat to co má


