Stránka 4 z 6

Napsal: 10 srp 2010, 01:09
od jajic
zkusíme.......možná mi tohle pomůže

Napsal: 07 úno 2011, 21:29
od Lenorák
Zdravím. Mám dotaz ohledně toho odvzdušnění. Při sešlápnutí pedálu auto na moment přibrzdí ale pak pedál povolí a znovu to začne brzdit až při hlubším sešlápnutí ale když v zápětí šlápnu na pedál podruhý začne brzdit hned a pedál se už nepropadá ani po delším držení. Před půl rokem jsem to už jednou řešil, tenkrát jsem vyměnil celou pumpu a zdálo se že je to v pořádku ale po ujetí cca 10 000 km je to tam kde to bylo. Netuším kde je chyba. Tak mě napadlo jestli to nemůže být zavzdušněný abs

Napsal: 21 dub 2011, 17:13
od petula05
moc děkuji::

Napsal: 22 dub 2011, 16:37
od jjuriss
a preco sa odvzdusnovanie zadnych brzd nerobi tak ako predok? sak ABS je aj na zadok nie?

Napsal: 06 kvě 2011, 20:29
od Rsx18
Pojde tymto sposobom ovzdusnit aj AUDI Q7 ?

Napsal: 14 dub 2012, 13:41
od bull
Dneska jsem zkoušel odvzdušnění přes VAG,ale nejde to,ve všech kanálech píše N/A. AUDI A4 1.8T 11/1997 AEB. ŘJ je 8E0 614 111M - ABS/EDS 5.3 Quattro D11. VAG-COM IHR 304 a kabel z Aukra.Bude to tím kabelem,nebo to nejde vůbec? Díky.

odvzdusnění

Napsal: 22 čer 2012, 08:54
od mpro
Zdravím, včera jsem vyměnil kotouče a destičky a přešel jsem k bodu odvzdušnění s VAG. Skončil jsem ale u bodu kdy se dá základní nastavení a skupina 01 viz obrázky a dál ani tuk ((.
Pak naskočila i chyba viz poslední obrázek. Ale nikdy se mi nepodařilo spustit to odvzdušnení.

Prosím jak na to? Prosím kolem poledne jdu na to a nevím co dál

Děkuji
přílohy:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: odvzdusnění

Napsal: 24 črc 2012, 19:35
od swordka
mpro píše:Zdravím, včera jsem vyměnil kotouče a destičky a přešel jsem k bodu odvzdušnění s VAG. Skončil jsem ale u bodu kdy se dá základní nastavení a skupina 01 viz obrázky a dál ani tuk ((.
Pak naskočila i chyba viz poslední obrázek. Ale nikdy se mi nepodařilo spustit to odvzdušnení.

Prosím jak na to? Prosím kolem poledne jdu na to a nevím co dál

Děkuji
přílohy:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

jestli to nebude kabelem

s originál Ross-tech mě fungovalo vždy všechno co bylo třeba

Napsal: 06 zář 2012, 22:38
od Speeder
Nechci nic říkat, ale mam pocit, že v kanálu 001 mám taky N/A a to mám kabel origo téměř novej. Teď babo raď. Tenhle problém zrovna řešim u Fabie. Potřeboval bych to odvzdušnit. EDS by tam mělo bejt.

Napsal: 07 zář 2012, 03:57
od leguan
u fabky je to kanal 010

Napsal: 07 zář 2012, 12:18
od Speeder
Jo, tak to je dost možný, protože kanál 10 mi běhá. To by stálo za doplnění na úvod. Díky ;)

Napsal: 07 zář 2012, 13:00
od jericho-3
Lenorák, přesně tuhle zkušenost jsem měl minulý týden.Měnil jsem zadní desky a jedna strana byla víc sjetá, pístky šly krásně zatáhnout, ale po dojetí/nic nepřibrždovalo/ byl pravý disk teplejší..Tak jsem koupil sadu gumiček a jako vždy si připravil holendr na ucpání hadice. U obou svěráků jsem vyměnil gumičky, vše šlo krásně, zatlačil jsem téměř rukou,Napojil, nechal otevřený odvzdušnovák, až vytékala kapalina. Odvzdušnil a sešlápnu pedál a polil mne pot. Pedál jsem prošlápl až na podlahu jako sračku. Tak znova odvzdušnit a bylo to přesně jako jsi psal Ty. Upozorňuji , že předtím byl pedál kámen..A je vyloučeno, že by mi došla kapalina. Ale při odvzušnování jsem slyšel, jak v ABS při povolení u každého kola zacvaká ventil.Tak jsem to projel a dal tomu čoud a pedál se zlepšil/upozorňuji, že destičky byly nové, asi týden až 2 jeté./..Majiteli jsem sdělil, že si musí chvilku zvyknout na měkkčí pedál, koukal jak trubka, ale pak povídá, asi po týdnu, je to trochu lepší. Jde mi o to, že tyden před jsem obdobným způsobem dělal Fiat Stilo , kde pístky byly opravdu zarezlé, samozřejmě auto mělo ABS, postup stejný a žádný problém..Nějaký Vag není třeba..Koukám, že koncern má svá specifika, neslyšel jsem u jiných značek vozů tenhle problém..A ABS vyrábí snad jedna firma nebo to už dělájí šikmovocí také? :)

Napsal: 12 zář 2012, 09:29
od Speeder
Hoši tak nevim no. Teď jsem na to šel a zas jsem se hned zasek. Základní nastavení kanál 010 a první co tam mám je pedál uvolnit. Když ho sešlápnu, čerpadlo se nespustí a taky tam nemám tlačítko ZAP/VYP další. Tak zase babo raď... VCDS SVO 11.11.2.
Tenhle návod je mi prostě k prdu...

EDIT: Spíš bych řekl, že se to má odvzdušňovat přes akční členy, protože tam se mi povede rozeběhnout čerpadlo ABS, což je podstatný. Akorát je tam nesmyslnej překlad, takže pořádně nevim co to po mě chce dál. A je tam i to tlačítko ZAP/VYP další. Píšou to i ve VISu, že se to odvzdušňuje přes akční členy. Ale zas tam neni podrobnej návod.

Napsal: 07 led 2013, 12:56
od onc666
Chlapi, jak tu mnoho z vas pise, tak to vypada ze problemy s odvzdusnenim ABS nemam jen ja. Na starem Pasikovi B4 to slo uplne bez problemu podle tohoto navodu, ale...

Ted resim problem s B5.5 - po pripojeni k jednotce ABS/ESP (4B0614517G) nelze provest zakladni nastaveni, ani nejde spustit test akcnich clenu.

Vse zacalo po vymene posilovace brzd. Pedal je na prvni slapnuti mekky, na druhe brzdi ale trochu pada dolu. Pri brzdeni na snehu ABS zachrochta a pedal zustane tvrdy a nahore. Zkouseli jsme uz i jiny brzdovy valec ale furt nic...

Poradite nekdo? Hledat jsem uz zkousel ale bez uspechu...

Napsal: 07 led 2013, 13:24
od Václav Žižka
ronej píše:Ahoj, tak jakou tam dáš DOT4 ? Jakého výrobce preferuješ Mobil Brake Fluid DOT 4 ? http://www.lubstar.info/cz/technicke-li ... %20new.pdf
Jinak TDI parádní návod, dovolil jsem si udělat z toho sešit v PDF , tak doufám, že ti to nebude vadit, ke stažení zde:

http://uloz.to/3886507/abs-odvzdusneni.pdf
V tom PDFku Ti chybí popis činnosti druhé osoby...... :roll: