Stránka 4 z 8
Napsal: 03 říj 2010, 19:57
od slovacek.milos
akorát ten předstřik ve stupních to by asi nešlo ten je v jednotkách kolem 55 nebo na tdi grafu zobrazen v toleranci nebo mimo ta startovací dávka je dobře vesměs toi pomáhá miloš
Napsal: 03 říj 2010, 20:50
od radekandy
slovacek.milos píše:akorát ten předstřik ve stupních to by asi nešlo ten je v jednotkách kolem 55 nebo na tdi grafu zobrazen v toleranci nebo mimo ta startovací dávka je dobře vesměs toi pomáhá miloš
Jojo, máš recht, on sice něco říkal o šesti, ale na tom grafu to bylo mezi modrou a zelenou čarou tj. cca 60. A myslíš že to může pomoc tomu aby to lépe spalovalo a nedostávalo se to do oleje?
Napsal: 03 říj 2010, 21:24
od slovacek.milos
radekandy píše:slovacek.milos píše:akorát ten předstřik ve stupních to by asi nešlo ten je v jednotkách kolem 55 nebo na tdi grafu zobrazen v toleranci nebo mimo ta startovací dávka je dobře vesměs toi pomáhá miloš
Jojo, máš recht, on sice něco říkal o šesti, ale na tom grafu to bylo mezi modrou a zelenou čarou tj. cca 60. A myslíš že to může pomoc tomu aby to lépe spalovalo a nedostávalo se to do oleje?
to ne pokud si v toleranci tak už na tom nezbohatneš

miloš
Napsal: 03 říj 2010, 21:52
od radekandy
to ne pokud si v toleranci tak už na tom nezbohatneš

miloš[/quote]
Pokud jsem v toleranci, tak ne, ale původní stav toho předvstřiku při tom když tam přibýval ten olej bylo nějakých 10 jednotek
Napsal: 04 říj 2010, 16:57
od slovacek.milos
radekandy píše:to ne pokud si v toleranci tak už na tom nezbohatneš

miloš
Pokud jsem v toleranci, tak ne, ale původní stav toho předvstřiku při tom když tam přibýval ten olej bylo nějakých 10 jednotek[/quote]
deset tp jso byl mimo miloš
Napsal: 06 říj 2010, 09:43
od radekandy
Tak jsem teď jezdil jednu nádrž na čistou naftu, a poznat jsou takový, že auto má znatelně nižší zátah v nižších a středních otáčkách, tak motor má takový tvrdší chod než když je tam směs nafty s olejem cca 1:1. A není jen můj názor, ale kámoš co má O1 66kW mi nezávisle řekl úplně to samé.
A ještě jeden dotaz. Jak moc vadí, když se ta směs nafta olej dostává trošku do motorového oleje. Myslím tak za cca 3000 km přibude 5 mm na olejové měrce?
Napsal: 21 říj 2010, 21:57
od Koval(CZ)
Zima se blíží, ale to auto jezdí pořád bez přestavby, jediné co jsem zatím udělal, tak bylo omotání palivového filtru miralonem a budu omotávat i hadice. Nechám si prodloužit dobu žhavení a možná ještě seženu elektricky vyhřívaný palivový filtr, který by po zahřátí motoru vypnul termostat.
Přibývání oleje
Napsal: 22 pro 2010, 20:47
od Koval(CZ)
Začal mi pomalu přibývat motorový olej, až to vylezlo tak 3 mm nad rysku, tak jsem ho vyměnil, jak ten problém vyřešit? Aby to zas nepřibývalo?
Re: Přibývání oleje
Napsal: 22 pro 2010, 20:52
od slovacek.milos
Koval(CZ) píše:Začal mi pomalu přibývat motorový olej, až to vylezlo tak 3 mm nad rysku, tak jsem ho vyměnil, jak ten problém vyřešit? Aby to zas nepřibývalo?
ty kokso vši milimetry to bych měnil mortor

miloš
Napsal: 22 pro 2010, 21:35
od Koval(CZ)
Jasně že to na výměnu motoru není, ale u Fiata mi olej nepřibýval za 4 roky nikdy, tak nevím jak to vyřešit. Měl jsem přesně uprostřed mezi ryskami. A pak to vystoupalo až 3 mm nad horní rysku. Kolik tam toho oleje přibylo? půl litru?
Re: Přibývání oleje
Napsal: 23 pro 2010, 00:55
od radekandy
Koval(CZ) píše:Začal mi pomalu přibývat motorový olej, až to vylezlo tak 3 mm nad rysku, tak jsem ho vyměnil, jak ten problém vyřešit? Aby to zas nepřibývalo?
Zkontroluj si předstřik. Mě to pomohlo. Původní byl úplně mimo limit na asi 5, pak jsem ho dal na 60 a bylo po přibývání. Jezdním ropu s řepkou 1:1.
Napsal: 25 pro 2010, 13:47
od Koval(CZ)
No pozjišťuju kdo mi to zkontroluje, jináč moc ho nešetřím, jezdím na 25%nafty+10% benzínu+65% olej a přidávám VIF. Přes léto vůbec nepřibýval.
Napsal: 25 pro 2010, 21:33
od radekandy
Tak hold ted jak je zima, tak ta směs je hustější a vstřik to nerozpráší tak dokonale jak v létě, takže následkem toho může docházet k horšímu prohořívání směsi ve válci a přes kroužky to trošku propouští do oleje.
Napsal: 25 pro 2010, 21:37
od slovacek.milos
radekandy píše:Tak hold ted jak je zima, tak ta směs je hustější a vstřik to nerozpráší tak dokonale jak v létě, takže následkem toho může docházet k horšímu prohořívání směsi ve válci a přes kroužky to trošku propouští do oleje.
kde si ty moudra pobral se díváš na ten vstřik nebo internetový teoretik,

miloš
Napsal: 26 pro 2010, 09:30
od radekandy
kde si ty moudra pobral se díváš na ten vstřik nebo internetový teoretik,

miloš[/quote]
Na vstřik se pochopitelně nedívám, ale myslím že to co sem psal logiku má. Když si dáš do obič injekční stříkačky hustej převodovej olej a zkusíš stříknout co nejdál, tak určitě dostříkneš podstatně kratší vzálenost než s motorovým olejem nebo třeba naftou. Nebo mě napadá ještě jeden příklad. Zkus si nalít do klasického mechanického rozprašovače rostliný olej. Taky se budě podstaně míň rozrašovat než když v něm máš vodu.