
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- INTERCOOLER
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0
- INTERCOOLER
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0
to iTD: jestli to neni problem, tak posli foto na : VOVKA.P@seznam.cz , diky. 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
na hadičku co vede z turba (nebo z trubky z IC) napoj třeba tlakoměr na pneumatikyINTERCOOLER píše:Jak zmeřit tlak turba?Mam 1.6TD IC a zda se mi ze ten vykon nic moc, soused ma 1.9 D a jede mu to lib
. No, mozna mam uz motor pred KO - za tepla mi to blbe startuje-vždy musim vytahnout sytič.

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- INTERCOOLER
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08 zář 2006, 10:16
Odpovědi: 0
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07 lis 2006, 18:07
Odpovědi: 0
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 06 lis 2006, 12:53
- Bydliště: hozelec
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
audi A4 tdi pd
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
taky sem to zkoušel štelovat tím imbusem, ale šlo to v rozmezí 0,6-0,9b, což je málo (pro mě). takže zůstávám u tlaku 1,9bjanyck píše:a este som zabudol ze ten bypas sa dal nastelovat takym malym imbusakom a 8 klucom ako kontra.neviem ako to mas ty
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mmjanyck píše:zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
.

kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
Ahoj, už jsem si namontoval ten ventil na turbo, je na něm psané že je v rozmezí 0,5 - 1,5 baru, ale turbo mi nejde víc než 1 bar i když mám ten ventil dotažený nadoraz.
Nevíte někdo čím to může být?
Nevíte někdo čím to může být?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1