jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ten IC je nevím z čeho, dal mě ho borec- taky nevěděl, je ve předu a musel sem uříznou kus tenké příčky před chladičem, místa málo... :-D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 10:16

Příspěvek od INTERCOOLER »

Jak zmeřit tlak turba? :? Mam 1.6TD IC a zda se mi ze ten vykon nic moc, soused ma 1.9 D a jede mu to lib (wallbash) . No, mozna mam uz motor pred KO - za tepla mi to blbe startuje-vždy musim vytahnout sytič.
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 10:16

Příspěvek od INTERCOOLER »

to iTD: jestli to neni problem, tak posli foto na : VOVKA.P@seznam.cz , diky. :o
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

INTERCOOLER píše:Jak zmeřit tlak turba? :? Mam 1.6TD IC a zda se mi ze ten vykon nic moc, soused ma 1.9 D a jede mu to lib (wallbash) . No, mozna mam uz motor pred KO - za tepla mi to blbe startuje-vždy musim vytahnout sytič.
na hadičku co vede z turba (nebo z trubky z IC) napoj třeba tlakoměr na pneumatiky (noteeth) , měl bys mít kolem 0.8b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
INTERCOOLER
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 10:16

Příspěvek od INTERCOOLER »

0.8 bar pri max. otačkach? :? nemam totiz otackomer ale to je jedno skusim to. Diky za radu. :D
Jo, a jeste otazka: mam v pristrojovce velke hodiny a chtel bych tam dat otackomer, da se to nebo je to problem, (wallbash) muzu tam dat treba s 1.9?
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Dat ho tam asi muzes, ale musis mit na to pripravenej alternator a el. vedeni od nej do pristrojovky.
A ani si nejsem jistej, jestli byly ty alternatory stejny. V nejhorsim porovnat velikosti remenic motor-altik a pripadne vymenit.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

já to mám takhleObrázek
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Černý Miroslav
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 18:07

Příspěvek od Černý Miroslav »

chlapi scháním chladič na passata b3 1.9 TD, nemužu ho nikde sehnat a jeste bych potreboval nejakey fotky nebo schema ,jak mam zabudovat intercoler ( u tohodle passata jse dava intercoler pred motor, tesne k viku na ventili).
janyck
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2006, 12:53
Bydliště: hozelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janyck »

zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
audi A4 tdi pd
janyck
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2006, 12:53
Bydliště: hozelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janyck »

a este som zabudol ze ten bypas sa dal nastelovat takym malym imbusakom a 8 klucom ako kontra.neviem ako to mas ty
audi A4 tdi pd
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

janyck píše:a este som zabudol ze ten bypas sa dal nastelovat takym malym imbusakom a 8 klucom ako kontra.neviem ako to mas ty
taky sem to zkoušel štelovat tím imbusem, ale šlo to v rozmezí 0,6-0,9b, což je málo (pro mě). takže zůstávám u tlaku 1,9b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

janyck píše:zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm

.Obrázek

kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
janyck
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2006, 12:53
Bydliště: hozelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od janyck »

mozno ze na to moje cerpadlo a trysky 1,9 td to inak reaguje ale reaguje a za jazdy pri otackach vobec nedymilo
audi A4 tdi pd
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

spíš to bude tím, že jsi nedělal takový zásah do motoru- jen trochu zvíšil tlak, trošku nafta a IC. já šel na max. co unese motor. jo a kouří to, ale trocha (to sem chtěl (noteeth) )
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Ahoj, už jsem si namontoval ten ventil na turbo, je na něm psané že je v rozmezí 0,5 - 1,5 baru, ale turbo mi nejde víc než 1 bar i když mám ten ventil dotažený nadoraz.

Nevíte někdo čím to může být?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“