Kotouče

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Rybízek píše:ZA 1: to brzdí jen když je to ohřaty
za 2: když už je to teda ohřaty a brzdí to tak to děla rámus jak když jsou desky ne železe
Za 3: mám ted na nich najeto asi 9 tis a už mi to bere volant z ruky
za 4: na sněhu to není vubec citlive bud nic a nebo hned ABS

je to sice jen muj názor ale vím ještě o dvou lidech který to vidí stejně šel bych opravdu raději do brembo a i do Pagidu ovšem nebudem si nic nalhávat ten pagid je drahej a bude asi lehce pískat je to v podstatě závodní destička
Divny, ani jeden z tech bodu nepozoruju. Mam teda najeto 7 tisic.
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 úno 2006, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza130 »

mate nekdo typ kde maj v Praze ty Brembo Max?? Chtel bych si zjisit cenu.. ATE bych koupil v AutoKelly, tam mam slevu.. ale Bremba nevim kde :?
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

v_est píše:
Fox-CZ píše:no me taky ceka vymena kotoucu a desek...ja jsem spokojenej s origo,mam na nich asi 120 tisic najeto a i kdyz brzdim treba ze 180,tak zadne vibrace ve volantu nebo tak neco...a origo je tusim ATE co tam mam...
jo na ochcavce jsou origoš ATE me vydrželi 60 000 km a to mi v servisu měnili destičky a přišli na to že přitom stahnou kotouče (LOL) jo stahly ale tet při brždení neudržím volant v ruce :x
no me pri 70 menil znamej desky zase ATE a nechal mi taky presoustruzit kotouce za 200,- oba a uplna pohoda,ted 120 a uz budu davat nove kotouce jsou uz dost uzke,ale vibrace zadne..
Passat 2002 TDI96KW
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 úno 2006, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza130 »

ono ty vibrace nezpusobujou jen kotouce, ale treba i loziska muzou bejt v haji.. ty se taky chystam menit... muzu mit za dobrou cenu QH, znate nekdo? Ale asi se vyplati investovat do originalu, co?
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

Honza130 píše:ono ty vibrace nezpusobujou jen kotouce, ale treba i loziska muzou bejt v haji.. ty se taky chystam menit... muzu mit za dobrou cenu QH, znate nekdo? Ale asi se vyplati investovat do originalu, co?
no nevim aby vibrace zpusobovala loziska,to by musely byt volne jako prase,ja jsem lozisko vetsinou hned poznal ze hucelo a zadne vibrace jsem nemel
Passat 2002 TDI96KW
Uživatelský avatar
Honza130
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 23 úno 2006, 19:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza130 »

Fox-CZ píše:
Honza130 píše:ono ty vibrace nezpusobujou jen kotouce, ale treba i loziska muzou bejt v haji.. ty se taky chystam menit... muzu mit za dobrou cenu QH, znate nekdo? Ale asi se vyplati investovat do originalu, co?
no nevim aby vibrace zpusobovala loziska,to by musely byt volne jako prase,ja jsem lozisko vetsinou hned poznal ze hucelo a zadne vibrace jsem nemel
no staci mala vule a ma to taky vliv...
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Honza130 píše:a co si mel za desticky? tak ted nevim co mam vzit... nekdo nadava na Bremba nekdo na ATE.. nekdo je spokojenej s originalama (wallbash)
taky ATE
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

a já se bavím o ATE s drážkou !

original jsem měl normální ATE a ty byli ok ještě v 80 tis chtěl sem drážky ale to byla chyba

TO: lt.kubosh: zabrzdi dvakrát z 200 na nulu a dej mi vědět ( dvakrát za sebou)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

a jen tak mimochodem.....


proč brzdíš dvakrát po sobě z 200 na nulu?
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

asi abych věděl jak to brzdí 8) a dokázal to porovnat s ostatníma brzdama i na jinych autech protože se touto rychlostí rad přesouvám z bodu A do bodu B a taky proto že to auto používam jako RECO CAR
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

a to si to jezdíš zkoušet do NĚMECKA? (noteeth)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No z 200 na nulu jsem to jeste nezkousel, ale nekolikrat za sebou z cca 180 - 200 na 80 a bylo to vcelku slusny. (Na to ze mam 288ky na A6ce, coz je docela tezkej vagon)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Já převážně dávám ATE a žádný problém, to samé je PAGID. Kdysi jsem kupoval brzdové desky BOSCH, po rozbalení tam byly PAGID.
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Namontoval jsem na Octavku Feroda (kotouče i desky).Vydržely 20Km.Ne chybou výrobce ale při první jízdě z Ostravy začala 12O předjíždět trabant.Ze 160 na 70 to kotouče nezvládly.Při brždění jsem na volantu mohl stloukat máslo.V KELLY mně je bez problémů vyměnili.Po montáži nových kotoučů jakékoliv značky ze začátku opatrně brzdit ať si sednou a odstraní se vnitřní pnutí.Litina "zraje".S Ferody mám dobré zkušenosti. (noteeth)
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
hugo
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 22 úno 2006, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovácko

Příspěvek od hugo »

QH desky nebrat, mel jsem je kdysi na GII a jen spinily a ubyvaly a kde nic tu nic.

Jinak s ATE klasika(GIII VR6) i ATE powerdisk(GII GTI 16V) v kombinaci s ATE deskami mam velmi dobre zkusenosti. Na obou najeto pres 20tkm.

ATE powerdisk - nehazi, nezdaji se mi hlucnejsi, jak mizi desky jeste nevim, ale sel bych do nich znovu. Oproti klasice je tam znat rozdil.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“