Stránka 4 z 11
Napsal: 01 bře 2013, 20:13
od ebyd
Nevim co tu řešíte? PCB nejsou v trafoolejích už od roku 1986, kdy to došlo i nám, že nejsou úplně OK. Vzhledem k tomu, že jsou to perzistentní látky schopné bioakumulace. nejvíce jsou jimi ohroženy organismy na vrcholu potravního řetězce. Lidé jsou vystaveni PCB zejména v důsledku konzumace tučných živočišných potravin (mléko, máslo, maso, ryby, vejce atd.)
JK
Napsal: 05 bře 2013, 10:29
od sikin1987
at tady nehledam po celym foru. kamos me porad radi at se vyseru na novy motory a vemu rotacku a mam klid,tak me napadlo co R5 TDI? ma stejne odolny palivovy system jako klasicky 1,9? nebral bych to ale v audi,ale volvo tam se daji sehnat novejsi kousky
Napsal: 05 bře 2013, 22:13
od Ferenzzo
přidávám se k sikinovi, taky mě zajímá, jak je na tom R5 tdi ohledně provozu na alternativy ...
Napsal: 09 bře 2013, 00:09
od bobyd
Posledni motory vhodny na alternativu sou klasicky tdicka tj 66 a 81 kw nebo sdi 47 kw. Zadny pd cka zadny commonrail.Samozrejme klasicky komurky s boschwm a nebo radovka vod mergla.Kdyz clovek che jezdit na humace halt se musi smirit s tim ze to nebude zadnej vykrik techniky.Mozna by jeste sli petivalce vod acka s klasickym cerpadlem ale problem je ze sou to dost choulostivy motory a drahy nahradni dily pac je to acko.Nema cenu tady blabolit vo tom ze samozrejme autarska lobby tlaci na to aby se tyhle motory co nejdriv odevzdali do zberu viz.emisni znamky......je to jednoduchy za relativne levnej peniz dostanete pomerne vykonej motor kterej se da pekne upravovat s levnejma nahradnima dilama jezdici a cokoli co obsahuje alespon trochu oleje.
Napsal: 10 bře 2013, 15:05
od sikin1987
unijet CR bere olej krasne uz na to jezdim celorocne,ale prasklo mi cleni sklo a uz nemam nervy auto opravovat,takze kupuju bud PDcko kam bych se bal dat cokoliv jine nez naftu a nebo rotacku,ale ta je slaba a je ve starych strepech krom oktavky 1 ve ktere vydrzel snad do roku 2009
Napsal: 10 bře 2013, 23:37
od bobyd
81 kw s chipem pokori bez problemu kdejaky pd....kolega ma dvoulitrovy sdi pd a place...................... hlinikova hlava ve kery nedrzej vstriky a posleze tece nafta ..des
Napsal: 11 bře 2013, 15:24
od sikin1987
co sem cetl,tak 81kw po chipu ma zrychleni nekde kolem 10 sekund.
96kw PDcko ma 9,2-9,9podle typu auta.
az po montazi velkych trysek jsou hodnoty mirne niz na urovni chipnuteho CR.
Prosím zkušené čerpadláře :-)
Napsal: 24 kvě 2013, 13:01
od k.amerika
Ahoj, neví prosím někdo jaké čerpadlo má Volvo 440 1,9td r.v. 96? A ještě peugeot partner 1,9d r.v. 99? Jde mi o to jestli chroupnou nějakou tu i hustější alternativu

Díky
Napsal: 24 kvě 2013, 13:10
od burton.b22
To volvo má motor z Renaultu takže Lucas a ten partner nejspíš taky ale tam je to ruzně.
Napsal: 24 kvě 2013, 13:18
od k.amerika
Děkuju, takže volvo z kola ven a na partnera se předem zeptám at se na něj nejedu podívat zbytečně.. Dík moc..
MB w210 220d, r.v. 95
Napsal: 28 kvě 2013, 19:56
od k.amerika
Mohu poprosit někoho kdo má přehled v čerpadlech a vstřikovácích systémech? Brácha kouká po mercedesu w210 220d, r.v. 95 .. Byl by za bezvadnou cenu a skoro bez koroze. Rád by do něj lil mero, nebo naftu s friťákem 1:1.. Je to možné tak aby to dlouhodobě fungovalo? Slyšel jsem že je to model choulostivý na kvalitu paliva.. Prosím o vysvětlení a názory, děkuju

Napsal: 29 kvě 2013, 10:36
od burton.b22
Lucas epic nebrat!
Napsal: 29 kvě 2013, 10:39
od k.amerika
Ajaj.. Díky..
Napsal: 10 čer 2013, 21:20
od Kubi
Zdravim, vie mi niekto povedať ake je vstrekovacie čerpadlo v Renault Kangoo 1,9 dti 59 kw, r.v. 2000? Obtok turbo, žiadny comonrail len neviem či čerpadlo znesie zmes vyfrit/nafta respektive mero. Ďakujem
Napsal: 30 čer 2013, 20:43
od slovacek.milos
Kubi píše:Zdravim, vie mi niekto povedať ake je vstrekovacie čerpadlo v Renault Kangoo 1,9 dti 59 kw, r.v. 2000? Obtok turbo, žiadny comonrail len neviem či čerpadlo znesie zmes vyfrit/nafta respektive mero. Ďakujem
lej to tam
