Stránka 4 z 4

Napsal: 09 čer 2010, 06:15
od slovacek.milos
Rixie píše:Sice s vikou to nema nic spolocne ale uz neviem od koho brat diely riadenia,napr. gulove capi v kuse po roku roztrhnuta prachovka a ide srat.
skusal som febi,moog,delphi,swag,sasic,trw a neviem co este mozne stale to iste,z coho tie gumove dily robia,prachovky v kuse dotrhane,dostane sa tam voda prach a hotovo.
teraz kupim original v skoda prachovky na feldu,maju ako diel hned to prehodim a je pokoj,navzdy....
orginál prachovky na feldu to je co a kde :?

cca dva roky jsem dal na feldu pikapa origo řízení bylo to pro mistra a ten najezdí desetitisíceročně, za 6OOO km byly oba čepy KO, na čepu byl znak škoda nikoliv DAS, nyní má starline se zárukou tři roky

řízení vika ho několikanásobně přežilo to vím z vlastní zkušenosti, před barákem mím feldu celá pravá strana z viky,motortex veselí , poloosa ,rameno, řízení, tlumič, světlo, blikač, blatník, čílko, za 65,OOO km odešla prachovka čepu a vytekl přední šulek ;) miloš

Napsal: 25 bře 2011, 18:21
od miksajz
od VIKA jsem kupoval spodní čepy na Oct1... Najel jsem na nich asi 30tis km a zítra je budu měnit, klepou jako svině:-)... Čepy od nich nedoporučuji. Kdybych, ale auto prodával, tam dám VIKA nebo AK, aby to neklepalo, to je jasné:-).

Pak jsem měl od VIKA naftový filtr a teď už dávám jedině Mann do všech aut co máme doma... Ta cena Mann, za záruku jistoty při kvalitě pohonných tady v ČR za to stojí:-).

Napsal: 25 bře 2011, 18:46
od gabo00000
mal som zadne pakny vika...brzy boli skvele..asi 100km...pakny sa mi pri rudsom rzdeni ohli tam kde sa na spodku opieraju o stit....som bol zhrozeny...

Napsal: 27 bře 2011, 15:48
od slovacek.milos
gabo00000 píše:mal som zadne pakny vika...brzy boli skvele..asi 100km...pakny sa mi pri rudsom rzdeni ohli tam kde sa na spodku opieraju o stit....som bol zhrozeny...
záleží taky jak jek to dlouho, když jsem montoval před mnoha lety první poloosu vika tak jsem šroub v kole protočil jako by byl z bambusu, palivová pumpa měla při přidání s novým filtrem O.5 atm na míst 1 atm nebo se ani nerozjela,

díly vika nyní normálně fachší pro socky co nenisou vo vačku vybavený eurkami ideálná volba ;) miloš

Napsal: 27 bře 2011, 17:24
od devonrex
Já mám od zimy Vika čerpadlo v nádrži. Sice jsem musel dát na všechny palivové hadičky utahovací spony, jelikož ty origo tlak čerpadla neudržely, ale jinak pohoda. Původně jsem tam měl starší origo a až když odešlo jsem zjistil, že ani nedávalo takový tlak, jaký mělo.

Napsal: 27 bře 2011, 19:22
od slovacek.milos
devonrex píše:Já mám od zimy Vika čerpadlo v nádrži. Sice jsem musel dát na všechny palivové hadičky utahovací spony, jelikož ty origo tlak čerpadla neudržely, ale jinak pohoda. Původně jsem tam měl starší origo a až když odešlo jsem zjistil, že ani nedávalo takový tlak, jaký mělo.
a jaký tlak ti dávalo to staré a kolik nové, ajakou máš značku auta dík miloš ;)

Napsal: 28 bře 2011, 09:02
od devonrex
Neměřil jsem to, ale po odpojení hadičky při starém to sotva teklo a teď to krásně stříká. A já se divil, proč mi to ve vysokých otáčkách nechce jet, tudíž jsem rád, že to staré pak úplně odešlo. Jinak mám G4 s implantovaným ASZ motorem ;)