Rada ohladom Magicar 9000

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tak len tak v rychlosti, tu je schema, jednoduchy casovac, po aktivaci AUX bude v tomto pripade rele zopnute asi 24sec....na pravej strane schemy napajanie a vstup AUX od Magicu, vlavo je rele, bezne auto rele (svorky 85+86 pridu do casovaca, 30+87 spinaju hmlovky)

http://www.skynet.fdns.net/timer_magicar.pdf
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

To by mohlo fungovat, ale jedno upřesnění. Na vstup 2 jde jaká úroveň signálu? Řádově ve voltech, nebo milivoltech při klidu a při aktivním výstupu z Magicaru? Jistě víš, že je to důležitá veličina.
VW Sharan
1.9 TDI PD
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vilik píše:To by mohlo fungovat, ale jedno upřesnění. Na vstup 2 jde jaká úroveň signálu? Řádově ve voltech, nebo milivoltech při klidu a při aktivním výstupu z Magicaru? Jistě víš, že je to důležitá veličina.
to nie ze moze fungovat to aj funguje, a to je nepodstatna vec, na vstupe 2 je pullup 10k tj. prud pri aktivacii na zem je tam asi 1.2mA a magicar ma vystup dimenzovany na 250mA, 555ka ma na trigery prud asi 0.5uA a pre aktivaciu vstupu 2 napatie musi byt min 2/3 napajania a klesnut aspon k 1/3 napajania tj. v tomto pripade tam musi byt min 8V a musi klesnut k 4V aby doslo k aktivacii...nevidim ziadny problem
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

tomiisp píše: pre aktivaciu vstupu 2 napatie musi byt min 2/3 napajania a klesnut aspon k 1/3 napajania tj. v tomto pripade tam musi byt min 8V a musi klesnut k 4V aby doslo k aktivacii...
Tohle není problém opsat z kteréhokoli katalogu. Já chci vědět jaké napětí ti leze z Magicaru na vstup 2 při aktivaci. Nebo co se vůbec dostane na vstup 2. To mě zajímá.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Uživatelský avatar
romk52
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 28 úno 2010, 17:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, Praha, Kralův Dvůr

Příspěvek od romk52 »

Vilik: mas jeden problem v pojmoch. V aute je napatie 12V. Toto napatie ma kladny = plusovy pol a zaporny = minusovy pol. Minusovy pol je vo vacsine pripadoch spojeny s kostrou vozidla, co ciselne vyjadene znamena, ze na kostre je 0V a na plusovom pole baterky je 12V. Nikde v aute nie je -12V. Co sa tyka toho alarmu, sice som ho nezapajal, ale ako som z debaty pochopil spina na kostru , co znamena, ze v aktivnom stave je na nom minusovy potencial (je spojeny s kostrou) co vyjadrene cislom znamena 0V. A ked chcem nieco s tymto vystupom ovladat, tak samozrejme ho musim zapojit proti plusovemu polu, aby som na nom mal 12V.
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vilik píše:
tomiisp píše: pre aktivaciu vstupu 2 napatie musi byt min 2/3 napajania a klesnut aspon k 1/3 napajania tj. v tomto pripade tam musi byt min 8V a musi klesnut k 4V aby doslo k aktivacii...
Tohle není problém opsat z kteréhokoli katalogu. Já chci vědět jaké napětí ti leze z Magicaru na vstup 2 při aktivaci. Nebo co se vůbec dostane na vstup 2. To mě zajímá.
si furt nejakej chytrej, stale sa to tu omiela...trigger je zem tj. z magicar ,,uzemni,, trigger a kvoli tomu je tam aj ten pullup....
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

romk52 píše:Vilik: mas jeden problem v pojmoch. V aute je napatie 12V. Toto napatie ma kladny = plusovy pol a zaporny = minusovy pol. Minusovy pol je vo vacsine pripadoch spojeny s kostrou vozidla, co ciselne vyjadene znamena, ze na kostre je 0V a na plusovom pole baterky je 12V. Nikde v aute nie je -12V. Co sa tyka toho alarmu, sice som ho nezapajal, ale ako som z debaty pochopil spina na kostru , co znamena, ze v aktivnom stave je na nom minusovy potencial (je spojeny s kostrou) co vyjadrene cislom znamena 0V. A ked chcem nieco s tymto vystupom ovladat, tak samozrejme ho musim zapojit proti plusovemu polu, aby som na nom mal 12V.
konecne jeden ktory sa ma zastal a vie o com pise ale rataj s tym ze nebudes mat pravdu :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

tomiisp píše: konecne jeden ktory sa ma zastal a vie o com pise ale rataj s tym ze nebudes mat pravdu :)
Jseš si tak jistý? :D Dobře, tak proč neporadíš tazateli, jak to udělat. Já poradil, ty tu jen blafeš a teoretizuješ. Já to mám odzkoušené a namontované v autě. Ty, ač ses chvástal s nějakou montáží Magicaru jsi ani nevěděl, jakým způsobem se spínají další prvky za Magicarem. Do té doby, než jsem ti to prozradil. Kostra auta je spojena s mínusem baterie. to, že se to bere jako 0V zdaleka neznamená, že za určitých okolností tam nemúže být 12 V, dokonce - 12 V. Zvláště v případě výstupu z Magicaru a dalšího následného aktivního prvku. To je praxe milej zlatej, ne suchá teorie. To tvoje zapojení by bylo funkční, ale v praxi nepoužitelné. Proč? Z energetické náročnosti. K tomu, aby ti to fungovalo podle zadání by jsi musel mít obvod pod stálým napětím. Klidový proud obvodu je při 15 V 10 - 15 mA, k tomu něco vezmou pasivní prvky. A to je dost na to, aby se po sečtení dalších odběrů v autě (Magicar, samovybíjecí proud baterie, popřípadě další zažízení v autě, které jsou pod napětím i při vyplém zapalování) vybila baterie během několika dnů. Takže pokud by ses toho chtěl zbavit, zase skončíš u obyčejného relátka, které v klidu nemá odběr žádný.
4 stránky tě trvalo, než jsi ze sebe vypotil, co leze z Magicaru. A nebýt jistých indicií, nevypotil bys to vůbec, ty teoretiku. Dostal jsem tě tam kam jsem chtěl.
(LOL)
VW Sharan
1.9 TDI PD
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vilik píše:
tomiisp píše: konecne jeden ktory sa ma zastal a vie o com pise ale rataj s tym ze nebudes mat pravdu :)
Jseš si tak jistý? :D Dobře, tak proč neporadíš tazateli, jak to udělat. Já poradil, ty tu jen blafeš a teoretizuješ. Já to mám odzkoušené a namontované v autě. Ty, ač ses chvástal s nějakou montáží Magicaru jsi ani nevěděl, jakým způsobem se spínají další prvky za Magicarem. Do té doby, než jsem ti to prozradil. Kostra auta je spojena s mínusem baterie. to, že se to bere jako 0V zdaleka neznamená, že za určitých okolností tam nemúže být 12 V, dokonce - 12 V. Zvláště v případě výstupu z Magicaru a dalšího následného aktivního prvku. To je praxe milej zlatej, ne suchá teorie. To tvoje zapojení by bylo funkční, ale v praxi nepoužitelné. Proč? Z energetické náročnosti. K tomu, aby ti to fungovalo podle zadání by jsi musel mít obvod pod stálým napětím. Klidový proud obvodu je při 15 V 10 - 15 mA, k tomu něco vezmou pasivní prvky. A to je dost na to, aby se po sečtení dalších odběrů v autě (Magicar, samovybíjecí proud baterie, popřípadě další zažízení v autě, které jsou pod napětím i při vyplém zapalování) vybila baterie během několika dnů. Takže pokud by ses toho chtěl zbavit, zase skončíš u obyčejného relátka, které v klidu nemá odběr žádný.
4 stránky tě trvalo, než jsi ze sebe vypotil, co leze z Magicaru. A nebýt jistých indicií, nevypotil bys to vůbec, ty teoretiku. Dostal jsem tě tam kam jsem chtěl.
(LOL)
ty jsi uplne total magor, to sa neda ani inak okomentovat...sa pozri na prvu strane na moj prispevok co som tam napisal ,,len offtopic, je to spinane proti zemi a ziadnych -12V ani nic podobne, mas troska zmatok v pojmoch,, .... ak nechapes co je myslene tym ,,je to spinane proti zemi,, tak sa fakt nemame o com bavit a este tu trepnes ze mi 4 stranky trvalo nez som napisal co leze z magicu......4 strany tvdim a to od 1 ze je to zem...to len ty tu mas stale -12V....za akych okolnosti si zase zobral ze tam moze byt zas -12V :?
mimochodom, ta schema bol iba rychly navrh, upravit sa da, ak pokial ti ide o kludovy odber tak existuje aj 7555...ale to urcite vies ked si taky chytry z jedneho zapojenia magicu vo svojom aute....
jake indicie ? jaky teoretik ? ty si fakt uplna totalka, a nikam si ma nedostal, dostal si sa sam zo svojimi -12V az sem....nemam slov, krutis tu uz 5 cez 9....a tu tvoju prax by som teda chcel vidiet..to by som sa asi strasne pobavil...nie si nahodou GSMkar ? to by tak sedelo......
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

a ked ti tak strasne ide o kludovy odber, tu mas to iste, trocha upravene aj bez 7555 s kludovym odberom asi 0.26uA coz oproti magicu ktory ma obder 10-13mA je nic a plni to tu istu funkciu, chytraku.....a neobtazuj sa testovanim/simulaciou, je to funkcne a zmerane....

http://www.skynet.fdns.net/timer_magicar_2.pdf
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Jsi jak děcko, kterému na pískovišti rozšlápli bábovičku, o které si myslelo, že je atomová elektrárna. Přesně takhle se vztekáš. A nikoho nenazývej magorem. Jedině sám sebe, za ty bludy co tu roznášíš. :)

Mimochodem, poděkuj tomu, od koho jsi obšlehnul tu druhou verzi. Oproti té první nebude fungovat. Ale ta první je v autě taky nanic. Takže vlastně NIC. :D (crazy)
VW Sharan
1.9 TDI PD
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vilik píše:Jsi jak děcko, kterému na pískovišti rozšlápli bábovičku, o které si myslelo, že je atomová elektrárna. Přesně takhle se vztekáš. A nikoho nenazývej magorem. Jedině sám sebe, za ty bludy co tu roznášíš. :)

Mimochodem, poděkuj tomu, od koho jsi obšlehnul tu druhou verzi. Oproti té první nebude fungovat. Ale ta první je v autě taky nanic. Takže vlastně NIC. :D (crazy)
ty fakt pripad....bludy roznasas ty, uz 4 strany a vzdy to otocis a prekrutis a odpovies len na to co ti vyhovuje....jedine zatial co si tu dokazal je urazanie, posmesky, bludne tvrdenia o nejakych -12V, osocovanie niekoho o kom ani nevies kto je a aky je to teoretik (ludia aj tu z DP ktory ma poznaju sa musia na tebe a tvojich reciach dooost zabavat :) ), hlavne ze ty jedinym cim sa tu obhanas je ze si si nainstaloval jeden magic to auta a uz je z teba odbornik...a od nikoho schemy neobslehavam, to parketa CZ borcov ako ty a publikovania to potom v AR a PE.
A ta schema je funkcna, tomu ver, ISIS ma na to iny nazor ako ty...a ked si taky chytrolin tak prezrad co na tom neni funkcne.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Ale, ale copak? On ti někdo šlápl na tvoje ego? On před tebou někdo nepadl na kolena? On si dokonce někdo dovolil mít jiný názor než ty? Já tě ještě jediným slůvkem neurazil. Zatím. Tedy pokud jako urážku nepovažuješ bábovičku. Ale zato ty tady perlíš vulgarismy ostošet. No nic. Už tě nechám na pokoji. Jsou zkrátka lidi, jejichž arogance a sebestřednost je bezbřehá. (wallbash)




Pokud původní tazatel má ještě zájem, možnost pomoci se nezříkám. Znám jednoduché a funkční zapojení, naprosto spolehlivé, s klidovým odběrem nula a hlavně prakticky vyzkoušené.
Toť vše. ;)
VW Sharan
1.9 TDI PD
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

vilik píše:Ale, ale copak? On ti někdo šlápl na tvoje ego? On před tebou někdo nepadl na kolena? On si dokonce někdo dovolil mít jiný názor než ty? Já tě ještě jediným slůvkem neurazil. Zatím. Tedy pokud jako urážku nepovažuješ bábovičku. Ale zato ty tady perlíš vulgarismy ostošet. No nic. Už tě nechám na pokoji. Jsou zkrátka lidi, jejichž arogance a sebestřednost je bezbřehá. (wallbash)




Pokud původní tazatel má ještě zájem, možnost pomoci se nezříkám. Znám jednoduché a funkční zapojení, naprosto spolehlivé, s klidovým odběrem nula a hlavně prakticky vyzkoušené.
Toť vše. ;)
zas argumenty mimo misu, urazat a vysmievat sa to ano ale ked mas podat rozumny argument tak to uz nie....tak nam prezrad co je na tej druhej scheme nefunkcne ? odber ma 0.26uA, cas je mozne nastavit, funkcne to je aj dokonca s magicom ktory ma podla teba nejaky zazracny vystup...tak sa vymackni....zatial si nic okrem posmeskov nepovedal, ziadny rozumny protiargument, teda ak neratam tvoje argumenty ,,ja som zapajal magicar a ty vies houby,, alebo ,,si tu schemu obslehnul,, , skor asi tvoje ego ma problem ked niekto za par minut poskytne(a verejne) funkcnu vec, ty si sa zatial zmohol len na moznost ,,sukromneho,, poskytnutia nejakeho zapojenia...alebo to tvoje zazracne zapojenie je jedno relatko zavesene na AUX a preprogramovanie magicu na 20/60s alebo zap/vyp ? (noteeth)
toto ,,Jsou zkrátka lidi, jejichž arogance a sebestřednost je bezbřehá.,, naozaj sedi, ale skor na teba ked si spatne precitam tvoje ,,argumenty,, :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tomitdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 11 říj 2009, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Spisska Nova Ves SK

Příspěvek od tomitdi »

Myslite ze takto to by mohlo fungovat? :? Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“