Stránka 4 z 4

Napsal: 16 zář 2014, 11:21
od xshreck
jaký je prosím postup při odvzdušnění spojky?

zmáčknout, povolit odvzdušňovák, počkat až vyteče kapalina, zatáhnout, napumpovat (jako brzdy)...

Nebo zmáčknout, povolit odvzd, našlapat - kapalina vyteče, zatáhnout odvzd., našlapat a hotovo...

Přitom hlídat samozřejmě kapalinu v nádobce - může být otevřená, nebo musí být zavřená? Díky

Napsal: 17 zář 2014, 20:57
od kobrej
to první

Napsal: 17 zář 2014, 21:11
od Jarda S.
xshreck píše:jaký je prosím postup při odvzdušnění spojky?

zmáčknout, povolit odvzdušňovák, počkat až vyteče kapalina, zatáhnout, napumpovat (jako brzdy)...

Nebo zmáčknout, povolit odvzd, našlapat - kapalina vyteče, zatáhnout odvzd., našlapat a hotovo...

Přitom hlídat samozřejmě kapalinu v nádobce - může být otevřená, nebo musí být zavřená? Díky
ani jeden princip nefunguje (wallbash) u VW musíš natáhnout hadičku z ovzdušňováku levý přední brzdy na ovzdušnovák spojky oba povolíš a brzdovým pedálem pumpuješ brzdu do spojky párkrát zašlapeš utáhneš a je hotovo (hm)

Napsal: 17 zář 2014, 21:22
od xshreck
tyjo, tak teď babo raď... (LOL)

teda zapomněl jsem, je to na Oct1 agr... Takže co jest to správné?

Napsal: 17 zář 2014, 21:37
od Jarda S.
mkůžeš zkusit svoje způsoby, stejně budeš propojovat ovzdušňováky (LOL)

Napsal: 20 zář 2014, 13:51
od kobrej
No nevím, ale už jsem těch spojek odvzdušnil mnoho a vždy fungoval způzob našlapu a povolím. Ten způsob s tím propojením je super ale funguje obojí nejlepší je samozřejmě tlakova odvzdušňovačka.

Napsal: 20 zář 2014, 15:25
od p.s.
já stim válčil u kordoby a málem mi trefilo nakonec sem přišel na to že se ten odvzdušnovák nesmí moc povolovat
normálně jeden našlapává a druhej ten odvzdušnovák jen lehce podtrhne tak aby utekl tlak hadičkou ponořenou ve sklenici s brzdovou kapalinou a do pěti minut odvzdušněno ;)

Napsal: 20 zář 2014, 20:56
od jericho-3
Spojka byla vždy ku.va, hlavně když třeba byla prázdná, dostat tam kapalinu a to na různých vozech. Já používám injekci s hadičkou a při povoleném odvzdušnováku protlačím kapalinu od válečku k hlavnímu válci, jakmile zabere je napůl vyhráno. Někdy to jde hned a někdy je to na mašli.. :)

Napsal: 21 zář 2014, 11:07
od xshreck
me zabira jednohmota (lamela jak nova, sjeta jen o dve tri desetiny) dost nahore. a po 11tis zacina pri rozjezdu obcas skubat...tos jsem chtel z nouze zacat nejlevnejsim resenim.

Napsal: 21 zář 2014, 15:12
od rami
Menil jsem dvojhomtku na 77 kw BLS O2.
Starsi brala tak v polovine ,nova bere tak nad pulkou :(

nevim proc to tak je. daval jsem Sasch predmotovany.
Pri mereni slunka na stare i nove bylo stejne vystouple.

Je sance ze si to sedne a bude brat niz nebo je to hold smula a musim si zyvknout (wallbash) :(