Stránka 4 z 4
Napsal: 16 zář 2014, 11:21
od xshreck
jaký je prosím postup při odvzdušnění spojky?
zmáčknout, povolit odvzdušňovák, počkat až vyteče kapalina, zatáhnout, napumpovat (jako brzdy)...
Nebo zmáčknout, povolit odvzd, našlapat - kapalina vyteče, zatáhnout odvzd., našlapat a hotovo...
Přitom hlídat samozřejmě kapalinu v nádobce - může být otevřená, nebo musí být zavřená? Díky
Napsal: 17 zář 2014, 20:57
od kobrej
to první
Napsal: 17 zář 2014, 21:11
od Jarda S.
xshreck píše:jaký je prosím postup při odvzdušnění spojky?
zmáčknout, povolit odvzdušňovák, počkat až vyteče kapalina, zatáhnout, napumpovat (jako brzdy)...
Nebo zmáčknout, povolit odvzd, našlapat - kapalina vyteče, zatáhnout odvzd., našlapat a hotovo...
Přitom hlídat samozřejmě kapalinu v nádobce - může být otevřená, nebo musí být zavřená? Díky
ani jeden princip nefunguje

u VW musíš natáhnout hadičku z ovzdušňováku levý přední brzdy na ovzdušnovák spojky oba povolíš a brzdovým pedálem pumpuješ brzdu do spojky párkrát zašlapeš utáhneš a je hotovo

Napsal: 17 zář 2014, 21:22
od xshreck
tyjo, tak teď babo raď...
teda zapomněl jsem, je to na Oct1 agr... Takže co jest to správné?
Napsal: 17 zář 2014, 21:37
od Jarda S.
mkůžeš zkusit svoje způsoby, stejně budeš propojovat ovzdušňováky

Napsal: 20 zář 2014, 13:51
od kobrej
No nevím, ale už jsem těch spojek odvzdušnil mnoho a vždy fungoval způzob našlapu a povolím. Ten způsob s tím propojením je super ale funguje obojí nejlepší je samozřejmě tlakova odvzdušňovačka.
Napsal: 20 zář 2014, 15:25
od p.s.
já stim válčil u kordoby a málem mi trefilo nakonec sem přišel na to že se ten odvzdušnovák nesmí moc povolovat
normálně jeden našlapává a druhej ten odvzdušnovák jen lehce podtrhne tak aby utekl tlak hadičkou ponořenou ve sklenici s brzdovou kapalinou a do pěti minut odvzdušněno

Napsal: 20 zář 2014, 20:56
od jericho-3
Spojka byla vždy ku.va, hlavně když třeba byla prázdná, dostat tam kapalinu a to na různých vozech. Já používám injekci s hadičkou a při povoleném odvzdušnováku protlačím kapalinu od válečku k hlavnímu válci, jakmile zabere je napůl vyhráno. Někdy to jde hned a někdy je to na mašli..

Napsal: 21 zář 2014, 11:07
od xshreck
me zabira jednohmota (lamela jak nova, sjeta jen o dve tri desetiny) dost nahore. a po 11tis zacina pri rozjezdu obcas skubat...tos jsem chtel z nouze zacat nejlevnejsim resenim.
Napsal: 21 zář 2014, 15:12
od rami
Menil jsem dvojhomtku na 77 kw BLS O2.
Starsi brala tak v polovine ,nova bere tak nad pulkou
nevim proc to tak je. daval jsem Sasch predmotovany.
Pri mereni slunka na stare i nove bylo stejne vystouple.
Je sance ze si to sedne a bude brat niz nebo je to hold smula a musim si zyvknout
