A čo tak keby si zvýšil štartovaciu dávku ja som ju dal na max. a v pohode aj predvstrek bubliny som tam mal vždy aj tam vždy budú ide o to ked tu bublinu vidiš ked zhas neš motor či sa vracia naspäť do nádrže alebo stojí na meiste ak stojí tak to nemá zo štartovaním nič spoločné skus zvýšiť tu štartovaciu dávku a pozri predvstrek , na štartery počuješ ako točí či ide normálne ale sa namáha .vladoc píše:Ved ani ja som o nich nevedel kym to nezacalo dlhsie startovat, potom som zacal badat a uz zostava len starter alebo bubliny, skusim este starter lebo bubliny uz som skusal
hdi vs tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 ix
Já měl DHY 66 kw v Xsaře a můžu doporučit. Spotřeba 5,5l při jízdě pomalu i rychle,nádherně tichej motor,sice trochu línej ale když vezmu AGR od VW tak taky žádnej zázrak. Vetšina prvních HDíček jezdí s vadným rele žhavení a chytají na brnknutí i v zimě. Jednou mi auto stálo přes týden v mrazech,startoval jsem ho při -28 stupních a chytlo bez problémů. Jen chod studenýho motoru je zimě takovej tvrdší..Tenhle motor nemá dvouhmotu a ani podtlakový system,takže absolutně bez údržby,a pokud člověk aditivuje naftu,tak není problém ani se vstřikováním. Jediný co může zazlobit je regulátor tlaku(docela častá závada-dneska už se dá orig.díl sehnat za 3500Kč),torzní řemenice na klice a čerpadlo v nádrži. Většinou se to sere kolem 150 tis. km(já za 170 tis neměl s motorem jedinný problém). Samozřejmě na elektrickou část auta z Francie ať každý udělá vlastní názor(v podstatě jediná věc co jsem řešil byla řídící jednotka motoru) ale po mechanické stránce je motor perfektní. Takový krásně gumový a plynulý motor. To samé se dá říct o posledním starem modelu C5 s 2.2 HDi (tuším 2004). Tam se vyjma FAP nedělá taky nic. Bohužel sehnat neodlítaný auto s těmahle km je dneska nemožný. A dnešní 16V Hdi,to už je kapitola sama o sobě...
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 28 říj 2010, 12:21, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Startovaciu davku som skusal, predvstrek nastaveny, bublina sa nevracia do nadrze, mal som 3x von ten saci kos a ventilky drzia ako maju. Vcera som zatesnil termoventil a la Milos teflonovou paskou tak uvidime. Inak ked som vybral ten ventil tak som tam videl papier filtra a ziadnu naftu tak neviem. Este skusim ten starter, tento system dopravy paliva je naozaj super to museli vyzkumnici z NDR dlho dumat.rudy5 píše:A čo tak keby si zvýšil štartovaciu dávku ja som ju dal na max. a v pohode aj predvstrek bubliny som tam mal vždy aj tam vždy budú ide o to ked tu bublinu vidiš ked zhas neš motor či sa vracia naspäť do nádrže alebo stojí na meiste ak stojí tak to nemá zo štartovaním nič spoločné skus zvýšiť tu štartovaciu dávku a pozri predvstrek , na štartery počuješ ako točí či ide normálne ale sa namáha .vladoc píše:Ved ani ja som o nich nevedel kym to nezacalo dlhsie startovat, potom som zacal badat a uz zostava len starter alebo bubliny, skusim este starter lebo bubliny uz som skusal
