Stránka 4 z 4
Napsal: 27 lis 2010, 17:03
od Dr.Buben11
Já mám na Octavii ATE PowerDisc a desky nějaký Ferodo Thermo Quiet a nemůžu si stěžovat, sice na závodění to není, ale na běžnou svižnou jízdu myslím dobrý

Napsal: 27 lis 2010, 17:34
od slovacek.milos
jarda s
dobré ale podle mě je to mimo realitu i když to dospěje ke správnému konci, co vidím tak se z těch desek něco odpařuje co je umí odvařit proto to zajíždění,
třeba to vidím blbě co

miloš

Napsal: 27 lis 2010, 17:43
od slovacek.milos
jardo s myslím že je ro trochu mimo realitu ale spěje to ke zdárnému konci
co vidím tak se z desek něco odpařuje a je potřeba jemným zacházením odpařit ten bordel a pak budou brzdit brzdy na věky
co myslíš

miloš
Napsal: 27 lis 2010, 17:58
od Richi
Jarda S. píše:Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.
Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.
Potřeboval bych vědět, jestli "tak 10x" může být i jen 9x, nebo něco poseru.
Tohle snad nemůže myslet vážně, i když lidi jsou různý no.
Chvíli jsem vozil na O1 81kw desky Bosch. Kotouče stále TRW, disky zasraný jako prase, ale 50k km mi desky vydržely a kotouče v pohodě.
Teď mám TRW i desky, tak se uvidí.
Zatím brzdí, neklepe jen mě hlodá obava, že to začne mlátit, protože jsem nedal kopec z Břežan na Zbraslav.

Napsal: 27 lis 2010, 20:12
od HarlyFXRS
Kupoval jsem na O1 kotouče +desky značky A.B.S.,když jsem je rozbalil,uvnitř byl lístek BREMBO.
Ještě jsem je nenamontoval,ale známý,co má obchod s autodíly,tyhle desky a kotouče prodává několik let-už jen proto,že na ně neměl jedinou reklamaci,něco vydrží a mají dobrý brzdný účinek.
Napsal: 27 lis 2010, 23:37
od yf79
Jarda S. píše:Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.
Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.
najlepšia je prvá fáza

Napsal: 28 lis 2010, 01:30
od mibfox
No ja mam na O1 desky a kotouce ATE a jsem mirne nasran.
Vydrzely asi 10tkm a je to zkrouceny. Pokud musim stredne az tvrde brzdit, musim drzet pevne volant a brat si chranic na zuby.
Kamarad rika, ze tam priste dame brzdy z fabie RS, to by mohla byt jina kava.
ATE u mne skoncilo.
Napsal: 29 lis 2010, 06:14
od nogis
To zajíždění x-krát brzda, plyn a pak vychladnutí je naprosto běžná věc u sportovních, případně závodních desek. Je taky fakt, že pokud se to neudělá dobře (a že je ta šance dost velká), budou desky za dost tisíc po pár kilometrech na vyhození.
Napsal: 29 lis 2010, 14:50
od octavie81
dávál jsem na celé auto feroda,i desky,po 5tis jsem ted musel předky zhodit,stočit,začalo to mírně vibrovat,tak uvidíme,jak to dlouho ted vydrží.je to tdi 81kw,jeden kotouč byl mírně zvlněnej a tak jsem to zajížděl pomalu,žádné divočení.