padající nafta tdi AHF 81 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ta ale není ve stupních celsia, správnou hodnotu si najdi v bloku 007 tuším.
jajin111
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 01 kvě 2009, 16:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od jajin111 »

Aha tak proto, bych se divil, kdyby to někoho netrklo přede mnou. Nevim, píše, že baterku má novou, startér po repasi, nafta nepadá. Na to vagu prostě něco musí bejt. Ještě mně napadlo ať zkusí ráno odpojit čidlo na teplotu vody a nastartovat. A ještě jednou bych zkontroloval ty žhafky, ne ale na nějaký jiskření, ale natvrdo na baterku jesli žhaví a hlavně jestli na koncích. Aby ve finály neměl v p....i ty dvě zbejvacící, který neměnil, protože ten první start podle toho vidoa byl brutální, jako by to prostě nežhavilo, protože píše, že se tak děje až od nižších teplot.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

001marcus píše:
mir77 píše:Tak dneska čerstvě nastavenej předvstřik. Uvidíme, jakej bude ráno start, až to ohřeju, tak to píchnu na VAG a podívám se, kolik tam je. Doufám, že tam bude rozdíl. Zatím jediný, co je znatelný, ač né nijak markantně, tak jde auto o kousíček líp za plynem.
povolit 3 šrouby a malinko pootočit po směru čerpadlo? ,..to jest předvstřik?
kolik tak přibližně mm si to pootočil ?:-) 1 -2 mm?
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

:D
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

To byly časy s Feldou na plyn :) Ta chytla téměř vždycky a bylo mi volný, jestli točila chvilku nebo dlouho :D Maximálně se stalo, že když jsem to studený přepnul na plyn a nechal klepat na volnoběh, tak to zdechlo :) Ale nic jsem řešit nemusel :) Protože to byl starej krám :D
Tady musim mít všechno dokonalý :)) Ale co, vem to čert. Mám víru v to, že teĎ už to bude ok ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

mir77 píše:Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?
tak rotačka s í-čkem v TD,...TDi ,na ní lze praktikovat ještě "starou školu" ,..ale opravdu jen hoooodně málo,.. :D v dnešní době je to jen samá 1 nebo 0 ,...+ nebo - :-)
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

mir77 píše:Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?
prej má bejt měsíc leden teplotně nadprůměrnej,..a jelikož v pátek slibovali až 11 stupnů,..tak sem si chtěl říct,..jestli spadli z venuše :D,tam je tepla dost,.... no ,..nafta asi padat nebudem,,...protože mi to jakmile je víc jak 2 stupně startuje na brnk,....ale zase nejdou teplý starty,....do relátka se mi moc nechce,protože sem autoelektrikář a kovářova kobyla chodí bosa :D (LOL) ,....spíš by mě zajímalo,..jestli je účiná funkce zvýšení startovací dávky vagem...:-)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, já mám teplý starty naprosto v cajku. Co se týče zvýšení startovací dávky VAGem, tak jsem s tím chtěl experimentovat a zkusit to, bohužel mě to poslalo do prd... Našel jsem tady někde návod, mám KKL kabel a VAG 3.04. Jel jsem pdole návodu, ale myslim, že když se dávlo přizpůsobení nebo co a tam se psal nějakej ten kanál, tak mě to hodil asi o dva kroky zpátky a nenačetla se řídící jednotka či tak něco. Na to feru, stejně jsem chtěl dělat chip na podzim. Pak se to nějak nedomluvilo, tak počkám, až opadne sníh a on mi tam pak zvedne i startovací dávku ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

já stejně počítám,..že to budu dělat ve škole na KTS ce ,....ale musim říct,..že tedkon starty naprosto ok,...od nuly výš ,..jen se mi začíná ozývat startér,..jako točí dobře,..ale když motor naběhne a roztočí pastorek,...a ten se pak zasune z5 do starteru,..tak je slyšet chrrrrrr ,...jako to dělalo občas u škodovek starejch,...myslim si,..že bude stačit promazat kluzný ložisko,..nebo KO volnoběžka?:-o
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

To mi dělal sviňák taky, tak jsem ho pak dal na repas. To bylo všechno přijednom s těma žhavícíma svíčkama.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě bohužel mašina kolikrát zklamala, přijede auto/benzin/ přímo od mašiny, že je všechno O.K. Vandruje tak hledám mechanickou, závadu, přisávání atd..A nakonec je přerušený teplotní čidlo...základní věc...Důvěřuj , ale prověřuj..takže jako vůl musím vše proměřit sám....A expert, samá mašina se divil, když jsem od něho kupoval trysku, že ji měřím ohmetrem...Co to prý měřím....A pak něčemu věř.... :)
nepropadat panice...
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

001marcus píše:
mir77 píše:Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?
prej má bejt měsíc leden teplotně nadprůměrnej,..a jelikož v pátek slibovali až 11 stupnů,..tak sem si chtěl říct,..jestli spadli z venuše :D,tam je tepla dost,.... no ,..nafta asi padat nebudem,,...protože mi to jakmile je víc jak 2 stupně startuje na brnk,....ale zase nejdou teplý starty,....do relátka se mi moc nechce,protože sem autoelektrikář a kovářova kobyla chodí bosa :D (LOL) ,....spíš by mě zajímalo,..jestli je účiná funkce zvýšení startovací dávky vagem...:-)[/





Startovaci davka se zveda kdyz ti to nechyta teply ale zkus to.Jestli mas v poradku hzaveni teplotni cidlo atd. tak ti pada nafta.V ty pruhledny hadicce je ale vytahne ti to vracecka z cerpadla do filtru a pak to nechce startovat (LOL)
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

to: milda.svo
asi máš pravdu,... protože jsem neska skusil vyndat T ventil na filtru a byl propustný v obou směrech,...takže nafta padá,...ale je divný,..že to studený chytá lépe,..někdo to tu vysvětloval,..ale nevim,.už si to nepamatuju,..spíš si myslim,..že padá nafta a zároven to chce i zvýšit dávku :-)
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

001marcus píše:to: milda.svo
asi máš pravdu,... protože jsem neska skusil vyndat T ventil na filtru a byl propustný v obou směrech,...takže nafta padá,...ale je divný,..že to studený chytá lépe,..někdo to tu vysvětloval,..ale nevim,.už si to nepamatuju,..spíš si myslim,..že padá nafta a zároven to chce i zvýšit dávku :-)


Dej na vracecku za filtr zpetny ventil dal sem tam tenhle ale obednej si 8mm
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/prisluse ... til-2.html

Jeste sem dal jeden i pred filtr at je jistota ze nic nepada nafta tam musi zustat a pokud je vse v poradku musi to jit na brnk.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“