padající nafta tdi AHF 81 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Aha tak proto, bych se divil, kdyby to někoho netrklo přede mnou. Nevim, píše, že baterku má novou, startér po repasi, nafta nepadá. Na to vagu prostě něco musí bejt. Ještě mně napadlo ať zkusí ráno odpojit čidlo na teplotu vody a nastartovat. A ještě jednou bych zkontroloval ty žhafky, ne ale na nějaký jiskření, ale natvrdo na baterku jesli žhaví a hlavně jestli na koncích. Aby ve finály neměl v p....i ty dvě zbejvacící, který neměnil, protože ten první start podle toho vidoa byl brutální, jako by to prostě nežhavilo, protože píše, že se tak děje až od nižších teplot.
kolik tak přibližně mm si to pootočil ?:-) 1 -2 mm?001marcus píše:povolit 3 šrouby a malinko pootočit po směru čerpadlo? ,..to jest předvstřik?mir77 píše:Tak dneska čerstvě nastavenej předvstřik. Uvidíme, jakej bude ráno start, až to ohřeju, tak to píchnu na VAG a podívám se, kolik tam je. Doufám, že tam bude rozdíl. Zatím jediný, co je znatelný, ač né nijak markantně, tak jde auto o kousíček líp za plynem.
Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
To byly časy s Feldou na plyn
Ta chytla téměř vždycky a bylo mi volný, jestli točila chvilku nebo dlouho
Maximálně se stalo, že když jsem to studený přepnul na plyn a nechal klepat na volnoběh, tak to zdechlo
Ale nic jsem řešit nemusel
Protože to byl starej krám 
Tady musim mít všechno dokonalý
) Ale co, vem to čert. Mám víru v to, že teĎ už to bude ok 





Tady musim mít všechno dokonalý


Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tak rotačka s í-čkem v TD,...TDi ,na ní lze praktikovat ještě "starou školu" ,..ale opravdu jen hoooodně málo,..mir77 píše:Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?


prej má bejt měsíc leden teplotně nadprůměrnej,..a jelikož v pátek slibovali až 11 stupnů,..tak sem si chtěl říct,..jestli spadli z venušemir77 píše:Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?




Hele, já mám teplý starty naprosto v cajku. Co se týče zvýšení startovací dávky VAGem, tak jsem s tím chtěl experimentovat a zkusit to, bohužel mě to poslalo do prd... Našel jsem tady někde návod, mám KKL kabel a VAG 3.04. Jel jsem pdole návodu, ale myslim, že když se dávlo přizpůsobení nebo co a tam se psal nějakej ten kanál, tak mě to hodil asi o dva kroky zpátky a nenačetla se řídící jednotka či tak něco. Na to feru, stejně jsem chtěl dělat chip na podzim. Pak se to nějak nedomluvilo, tak počkám, až opadne sníh a on mi tam pak zvedne i startovací dávku 

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
já stejně počítám,..že to budu dělat ve škole na KTS ce ,....ale musim říct,..že tedkon starty naprosto ok,...od nuly výš ,..jen se mi začíná ozývat startér,..jako točí dobře,..ale když motor naběhne a roztočí pastorek,...a ten se pak zasune z5 do starteru,..tak je slyšet chrrrrrr ,...jako to dělalo občas u škodovek starejch,...myslim si,..že bude stačit promazat kluzný ložisko,..nebo KO volnoběžka?:-o
Mě bohužel mašina kolikrát zklamala, přijede auto/benzin/ přímo od mašiny, že je všechno O.K. Vandruje tak hledám mechanickou, závadu, přisávání atd..A nakonec je přerušený teplotní čidlo...základní věc...Důvěřuj , ale prověřuj..takže jako vůl musím vše proměřit sám....A expert, samá mašina se divil, když jsem od něho kupoval trysku, že ji měřím ohmetrem...Co to prý měřím....A pak něčemu věř.... 

nepropadat panice...
001marcus píše:prej má bejt měsíc leden teplotně nadprůměrnej,..a jelikož v pátek slibovali až 11 stupnů,..tak sem si chtěl říct,..jestli spadli z venušemir77 píše:Já netočil, ale mechanik mi říkal, že přidal kousek, řekněme ten milimetr. On je ze starý školy. Nevěří grafům a počítačům i když to všechno má a co se předvstřiku týče, tak jdá na svoje ucho.
Zatim se mi zdá, že to ráno chytne líp, ale byl jsem furt v garáži a neni zrovna moc kosa.
Jináč žhavky byly všechny venku a vyzkoušený normálně na stole. A starty teď nejsou špatný. Je tam 200% zlepšení proti tomu, co je na videu. To se to hádalo a pak byla i trochu cejtit nafta.
Když by někde padala nafta, tak by se to přece muselo projevit i v létě nebo za tepla, ne? Mně to zlobí čistě jen když jsou mrazy.
Jaký jsou předpovědi? Kdy bude zase mrznout, abych se podíval, jestli na to ten předvstřik měl čas?,tam je tepla dost,.... no ,..nafta asi padat nebudem,,...protože mi to jakmile je víc jak 2 stupně startuje na brnk,....ale zase nejdou teplý starty,....do relátka se mi moc nechce,protože sem autoelektrikář a kovářova kobyla chodí bosa
![]()
,....spíš by mě zajímalo,..jestli je účiná funkce zvýšení startovací dávky vagem...
[/
Startovaci davka se zveda kdyz ti to nechyta teply ale zkus to.Jestli mas v poradku hzaveni teplotni cidlo atd. tak ti pada nafta.V ty pruhledny hadicce je ale vytahne ti to vracecka z cerpadla do filtru a pak to nechce startovat
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
to: milda.svo
asi máš pravdu,... protože jsem neska skusil vyndat T ventil na filtru a byl propustný v obou směrech,...takže nafta padá,...ale je divný,..že to studený chytá lépe,..někdo to tu vysvětloval,..ale nevim,.už si to nepamatuju,..spíš si myslim,..že padá nafta a zároven to chce i zvýšit dávku
asi máš pravdu,... protože jsem neska skusil vyndat T ventil na filtru a byl propustný v obou směrech,...takže nafta padá,...ale je divný,..že to studený chytá lépe,..někdo to tu vysvětloval,..ale nevim,.už si to nepamatuju,..spíš si myslim,..že padá nafta a zároven to chce i zvýšit dávku

001marcus píše:to: milda.svo
asi máš pravdu,... protože jsem neska skusil vyndat T ventil na filtru a byl propustný v obou směrech,...takže nafta padá,...ale je divný,..že to studený chytá lépe,..někdo to tu vysvětloval,..ale nevim,.už si to nepamatuju,..spíš si myslim,..že padá nafta a zároven to chce i zvýšit dávku
Dej na vracecku za filtr zpetny ventil dal sem tam tenhle ale obednej si 8mm
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/prisluse ... til-2.html
Jeste sem dal jeden i pred filtr at je jistota ze nic nepada nafta tam musi zustat a pokud je vse v poradku musi to jit na brnk.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH