EMISNA KONTROLA DIESEL MOTOR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

jericho-3 píše:Sky 59- i když již tady někdo vysvětloval, že toto zacházení je ošetřeno nějakým předpisem, tak maj hoši pravdu, že zdravému motoru to neuškodí, což je fakt, ale např, Tvému, zvyklému na šetrné zacházení , by to mohlo uškodit, protože motor, když dostane tolik nafty a kyslíku, a není na to zvyklý, může dostat kolaps.. :D
Nic ve zlém, prostě u zanedbaných , nebo motorů s velkým proběhem, které by s jejich majiteli ještě něco najely , hrozí nebezpečí, že technikovi podají ruku..
(rofl) mne ked jebe dostavam ho do cerveneho pola...nicomu to nevadi...ani mne...sam bh mi povedal za 4500 ot mu neuskodi... :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

jericho-3 píše:Sky 59- i když již tady někdo vysvětloval, že toto zacházení je ošetřeno nějakým předpisem, tak maj hoši pravdu, že zdravému motoru to neuškodí, což je fakt, ale např, Tvému, zvyklému na šetrné zacházení , by to mohlo uškodit, protože motor, když dostane tolik nafty a kyslíku, a není na to zvyklý, může dostat kolaps.. :D
Nic ve zlém, prostě u zanedbaných , nebo motorů s velkým proběhem, které by s jejich majiteli ještě něco najely , hrozí nebezpečí, že technikovi podají ruku..
si to vystihol.... (noteeth)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Milosss píše:
Tomas6 píše:To bylo na uživatele dolar100.Točit moderní motor TDi mezi 1500 až 2000 je výrazně větší smrt jak ho točit do omezovače...Vždyť to musíš cítit žese to třepe a nejede.
Najvyssi krutiaci moment ma moje TDI pri 1900ot/min. Znam,ena to smrt pre motor tocit ho v oblasti najvyssieho krutiaceho momentu? (LOL)
taky jsem si tohle myslel, držel jsem ho s vlekem po dálnici do kopce na 2000 ot a po 3km bylo po něm - prasknul píst. podotýkám, že na origo soft, bez úprav. Od tý doby radši točim, není to traktor
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

MirekX píše:
Milosss píše:
Tomas6 píše:To bylo na uživatele dolar100.Točit moderní motor TDi mezi 1500 až 2000 je výrazně větší smrt jak ho točit do omezovače...Vždyť to musíš cítit žese to třepe a nejede.
Najvyssi krutiaci moment ma moje TDI pri 1900ot/min. Znam,ena to smrt pre motor tocit ho v oblasti najvyssieho krutiaceho momentu? (LOL)
taky jsem si tohle myslel, držel jsem ho s vlekem po dálnici do kopce na 2000 ot a po 3km bylo po něm - prasknul píst. podotýkám, že na origo soft, bez úprav. Od tý doby radši točim, není to traktor
tak.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

trosku sa vratim k emisiam otec mal uz davno stare ducato 1.9d ked ho trosku povitacali tak zacalo daleko lepsie kurit aj lepsie slo :D
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

jericho-3 píše:Sky 59- i když již tady někdo vysvětloval, že toto zacházení je ošetřeno nějakým předpisem, tak maj hoši pravdu, že zdravému motoru to neuškodí, což je fakt, ale např, Tvému, zvyklému na šetrné zacházení , by to mohlo uškodit, protože motor, když dostane tolik nafty a kyslíku, a není na to zvyklý, může dostat kolaps.. :D
Nic ve zlém, prostě u zanedbaných , nebo motorů s velkým proběhem, které by s jejich majiteli ještě něco najely , hrozí nebezpečí, že technikovi podají ruku..
motor nema dusu, je to vec a nemoze zleniviet.....
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

brankar30 píše:
jericho-3 píše:Sky 59- i když již tady někdo vysvětloval, že toto zacházení je ošetřeno nějakým předpisem, tak maj hoši pravdu, že zdravému motoru to neuškodí, což je fakt, ale např, Tvému, zvyklému na šetrné zacházení , by to mohlo uškodit, protože motor, když dostane tolik nafty a kyslíku, a není na to zvyklý, může dostat kolaps.. :D
Nic ve zlém, prostě u zanedbaných , nebo motorů s velkým proběhem, které by s jejich majiteli ještě něco najely , hrozí nebezpečí, že technikovi podají ruku..
(rofl) mne ked jebe dostavam ho do cerveneho pola...nicomu to nevadi...ani mne...sam bh mi povedal za 4500 ot mu neuskodi... :roll:
mas zataz, zacni to robit na mieste a bez rychlosti, potom napis za mesiac, uz ked budes mat opravene auto...
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak ze kamos roby v ivecu a ked ze brali vela oleja od selenie vyrobca ho pozval na exkurziu ked tam bol siel okolo takej zasklenej miestnosti kde reval motor na plne gule a on sa pyta ze co skusaju oni ze skusaju novy olej ze ten motor tak ide tyzden v kuse a simuluju tym najazdenie 300000km takze ked sem tam das do cerveneho nic sa nestane ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Sky 59- vždy si to opakuji, že motor nemá duši, když mě něčím překvapí..Ale podle toho , jak se s motorem jezdí, takový je..Denné používaný motor se zátěží v celém spektru jeho výkonu je nejspolehlivější a nejdélesloužící...Motor používaný jen v první polovině jeho otáček zlenivý a náhlá změna chodu , na který je zvyklý, jej přivede k panice, co se to děje a k jeho dalšímu nebezpěčí, což je dost opomíjeno svátečními řidiči,.. že nashromážděné nánosy a jiné šlemy v soustavě se dají na pochod a můžou způsobit závažné problémy..Každý mechanik, který rozebíral motor u řidičů šetřílků nebo loudalů ti řekne, že byl zasranej jako jetel...Ví to už malý kluk, že kdo honil např. pionýra , tak proti pionýru jeho dědy to byl oheň...A tak je to se vším..,věci které se nepoužívají, zatuhnou /dokonce i brzdy, když někdo brzdí jen opatrně/ a proto i motor má duši svého majitele.. :D
Uvedu jeden extrém,..můj kamarád neměl uši a problém výkonu motoru řešil slovem dej mu,at´ se probere..A svůj vůz /tehdy F 128/ trápil neskutečně..tento podčtverocvý motor /vrtání 80,zdvih 55mm/..miloval otáčky, ale nějak se mu nechtělo , tak jej točil na 2 rychlost na plné otáčky možná tak 10 km, že jsem mu chtěl dát pěstí../Rychlost okolo 80 km/h/ A paradoxně, tak jak jel jeho motor nejel žádný Fiat v našem okolí...Nedoporučuji, ale o něčem to vypovídá... :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3794
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nemá smysl do této diskuze už dále přispívat.Jen se směju pár lidem jak mne poučují ať si přečtu něco o motorech.Ale tak možná mají najeto a naspravováno víc jak já,ale jeto jak píše jericho.Motor neustále podtáčený je na tom výrazně hůř jak vytáčený.Nehledě o tom kolik toho tu je napsáno o zaneseném a zatuhlém turbu,zaneseném sání,popraskaných pístech atd...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3794
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nemá smysl do této diskuze už dále přispívat.Jen se směju pár lidem jak mne poučují ať si přečtu něco o motorech.Ale tak možná mají najeto a naspravováno víc jak já,ale jeto jak píše jericho.Motor neustále podtáčený je na tom výrazně hůř jak vytáčený.Nehledě o tom kolik toho tu je napsáno o zaneseném a zatuhlém turbu,zaneseném sání,popraskaných pístech atd...
otec má vito se kterým já dřív najezdil hodně km po servisech a ten motor se vždy vytáčel a hodně se vytáčel,nicméně má najeto 820tkm a krom pár vstřiků se na něj nešáhlo,i turbína je původní.Teď s ním jezdí on a jezdí jako důchodce.Neuvěřitelně to auto zlenivělo,nicméně mu stačila jedna cesta do prahy pod mýma rukama a je to zas o něčem jiném.Ale asi zas jen do času.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Poslednykrat sem nieco napisem, Tomas, ano pekne ze turbo neodislo nema dovod preco odist ci ho vytacas ci ho drzis v otackach najvyssieho krutiaku. Poznam kopec znamych co auto dusili a to vzdy len na teplom motore, nehovorim ze sem tam netreba vytocit ale ustavicne nad 2500ot bezne 3500 a po par mesiacoch nove vstreky, a kludne aj 2 krat za 2 roky. To ze to ide lepsie nepopieram, ano moze ist motor lepsie ked sa vytaca.
A iny dovod je ist s nalozenym vozikom do kopca, to zas sem nepletme hrusky s jablkami, tam uz ten krutiak nestaci a treba drzat motor v otackach. Ale pri beznom jazdeni ma motor pri najvyssom krutiaku najvacsiu silu kedze posobi tolkymi Nm ktore ma na 1m, cize odovzdava najvacsiu silu, ktora vas taha dopredu. Ale ok kazdy nech si jazdi ako chce, pre mna za mna si to vytacajte :D kazdy je strojcom vlastneho stastia.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nebuď naštvaný, vždy´t je to jen polemika... :)
nepropadat panice...
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

jericho-3 píše:Sky 59- vždy si to opakuji, že motor nemá duši, když mě něčím překvapí..Ale podle toho , jak se s motorem jezdí, takový je..Denné používaný motor se zátěží v celém spektru jeho výkonu je nejspolehlivější a nejdélesloužící...Motor používaný jen v první polovině jeho otáček zlenivý a náhlá změna chodu , na který je zvyklý, jej přivede k panice, co se to děje a k jeho dalšímu nebezpěčí, což je dost opomíjeno svátečními řidiči,.. že nashromážděné nánosy a jiné šlemy v soustavě se dají na pochod a můžou způsobit závažné problémy..Každý mechanik, který rozebíral motor u řidičů šetřílků nebo loudalů ti řekne, že byl zasranej jako jetel...Ví to už malý kluk, že kdo honil např. pionýra , tak proti pionýru jeho dědy to byl oheň...A tak je to se vším..,věci které se nepoužívají, zatuhnou /dokonce i brzdy, když někdo brzdí jen opatrně/ a proto i motor má duši svého majitele.. :D
Uvedu jeden extrém,..můj kamarád neměl uši a problém výkonu motoru řešil slovem dej mu,at´ se probere..A svůj vůz /tehdy F 128/ trápil neskutečně..tento podčtverocvý motor /vrtání 80,zdvih 55mm/..miloval otáčky, ale nějak se mu nechtělo , tak jej točil na 2 rychlost na plné otáčky možná tak 10 km, že jsem mu chtěl dát pěstí../Rychlost okolo 80 km/h/ A paradoxně, tak jak jel jeho motor nejel žádný Fiat v našem okolí...Nedoporučuji, ale o něčem to vypovídá... :)
vcera som po 4 tyzdnoch vybral koktavku ASZ 96kW a urobil som na nej po kopcoch medzi trencinom-banovce-prievidza-martin asi 240km a bol to ten "ohen" a spotreba 5.2l/100km, vobec jej nevadilo ze stala 4 tyzdne...

ozaj, a kde je ten pionyr co by ohen? myslim ze uz davno neexistuje, ale ten toho dedy este stale kdesi chodi, vsak? :-))
yf79
Přispěvovatel
Příspěvky: 329
Registrován: 29 čer 2010, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Nymburk

Příspěvek od yf79 »

vcera som po 4 tyzdnoch vybral koktavku ASZ 96kW a urobil som na nej po kopcoch medzi trencinom-banovce-prievidza-martin asi 240km a bol to ten "ohen" a spotreba 5.2l/100km, vobec jej nevadilo ze stala 4 tyzdne...

ozaj, a kde je ten pionyr co by ohen? myslim ze uz davno neexistuje, ale ten toho dedy este stale kdesi chodi, vsak? :-))[/quote]

Keď si už urobil za deň 240 km tak si motor vytáčal aspoň nad 3500 otáčok? Alebo si jazdil klíďo-píďo (crazy)
Ten "pionýr" toho dedy je u mňa v garáži (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“