
peugeot 205 1.9D
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jm píše:Znám borce co má to slabší Hdi tuším 66kW,a druhým rokem ředí trafo se směsnou 1:1 zatím jede.grisot píše:Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho.
pro Oldaf: ten filtr z liazu má nějaké skladové číslo?
u nás v Kelly nic nenašli
Co centrifuga nebyla by lepší? ale kde jí sehnat aby točila alespon 3000 ot.
To je on:
http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
centrifug
Odstředivku našich nákladáků jsem neviděl,hydraulické čerpadlo bych našel.
Tu ždímačku taky nemám a ty co jsem viděl byly tak do 1200 ot.
ale tohle je pěkné http://www.youtube.com/watch?feature=fv ... zsevrzV6mk to snad vyčistí i motorák ze sergee.
S 205 jsem jezdil na 100% hydrauliku ale 2x do roka svíčky!!!
Tu ždímačku taky nemám a ty co jsem viděl byly tak do 1200 ot.
ale tohle je pěkné http://www.youtube.com/watch?feature=fv ... zsevrzV6mk to snad vyčistí i motorák ze sergee.
S 205 jsem jezdil na 100% hydrauliku ale 2x do roka svíčky!!!
je to sheron start spray, maj ho v baumarktu za kilo. Pokud chceš jezdit na hydrauliku, tak ti 4 spreje vydržej rozhodně dýl, než 4 žhavičky.
V těchhle teplotách to jsou 2 krátký stisky, při -8°C už vteřinovej stisk. Bacha, zamrzá, takže ve velkých mrazech nosit do tepla a velicesnadno se to dá tím etherem "uchastat" a to pak jdou z motoru dost krutý rány.
V těchhle teplotách to jsou 2 krátký stisky, při -8°C už vteřinovej stisk. Bacha, zamrzá, takže ve velkých mrazech nosit do tepla a velicesnadno se to dá tím etherem "uchastat" a to pak jdou z motoru dost krutý rány.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
[quote="Jarda S."]tak sem letos poprvý nalil olej 12l + vif + litr benzínu
[/quote]
Ty seš ďábel
, já měl na začátku roku vyfrit s naftou a v noci přišlo -8C, ani nevíš co mi dělala ráno prdel...........a jelo to 

Ty seš ďábel


Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta
)
