Stránka 4 z 4
Napsal: 28 úno 2012, 22:40
od ovocny
V autokelly jsi na spatne adrese, tam ani nevi ze nektere auta existujou

Sezen si nejakou klasickou prodejnu s autodilama co vede i nakladaky a tam ti to vrazi do ruky hned a mozna jeste levneji.
Napsal: 28 úno 2012, 22:59
od oldaf
jm píše:grisot píše:Já měl Lukase,lil jsem tam mazací olej ze začátku naředění s naftou a pak jen na čistý paramo separo.Má podle tabulek lepší viskozitu a i tak po ujetí 7000 km vyhouply otáčky za jízdy na maximum pak to chcíplo a čerpadlo kaput. Bohužel už nemám na čem bych dělal další pokusy.Mám už jen 2.0hdi a raději tankuji jen u stojanu,tenhle motor prej nepřekousne nic jinýho

.
Znám borce co má to slabší Hdi tuším 66kW,a druhým rokem ředí trafo se směsnou 1:1 zatím jede.
pro Oldaf: ten filtr z liazu má nějaké skladové číslo?
u nás v Kelly nic nenašli
Co centrifuga nebyla by lepší? ale kde jí sehnat aby točila alespon 3000 ot.
To je on:
http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
Napsal: 29 úno 2012, 05:45
od grisot
A má na tom HDI common raily? Já jo,takže nic radši zkoušet nebudu.To je pak ranec peněz.
A sehnat můžu jen mazací olej.Jenže on je řídšší snad víc jak voda,musím něčím zahustit.
Koupim 205 na ježdění do práce a budu hledat spávnej poměr.

Napsal: 29 úno 2012, 08:31
od radluk
Jm
Co normalni odstredivka z LIAZ, ZETOR, AVIA
Uvazoval jsem o tom, ale vys... jsem se na to, musis met hydraulicke cerpadlo, ale kdyz by se tam pouzil vyssi tlak, dejme tomu 0,8-1 MPa, tak by mohla cistit velmi krasne

Nebo zdimacka, nektere toci pres 2000min-1
centrifug
Napsal: 29 úno 2012, 09:32
od jm
Odstředivku našich nákladáků jsem neviděl,hydraulické čerpadlo bych našel.
Tu ždímačku taky nemám a ty co jsem viděl byly tak do 1200 ot.
ale tohle je pěkné
http://www.youtube.com/watch?feature=fv ... zsevrzV6mk to snad vyčistí i motorák ze sergee.
S 205 jsem jezdil na 100% hydrauliku ale 2x do roka svíčky!!!
Napsal: 29 úno 2012, 10:04
od hranicka
startuj etherem a svíčky nepotřebuješ. Nemám tam jedinou funkční už přes rok.

Napsal: 29 úno 2012, 11:26
od radluk
Napsal: 29 úno 2012, 14:46
od jm
hranicka píše:startuj etherem a svíčky nepotřebuješ. Nemám tam jedinou funkční už přes rok.

Co máš prosím tě za motor a kam přesně to stříkáš.Díky
Napsal: 29 úno 2012, 15:59
od hranicka
filcka 1.9D
natáhnul jsem z interiéru do airboxu nad motorem tenkou bužírku, před startem na ni nasadím sprej a stříknu odhadem množství podle aktuální venkovní teploty.
Napsal: 29 úno 2012, 18:21
od jm
hranicka píše:filcka 1.9D
natáhnul jsem z interiéru do airboxu nad motorem tenkou bužírku, před startem na ni nasadím sprej a stříknu odhadem množství podle aktuální venkovní teploty.
A já hloupej měnil dvakrát do roka svíčky.
Napiš co je to za sprej,kolik stojí a přibližně kolik startů.Díky
Napsal: 29 úno 2012, 19:09
od hranicka
je to sheron start spray, maj ho v baumarktu za kilo. Pokud chceš jezdit na hydrauliku, tak ti 4 spreje vydržej rozhodně dýl, než 4 žhavičky.
V těchhle teplotách to jsou 2 krátký stisky, při -8°C už vteřinovej stisk. Bacha, zamrzá, takže ve velkých mrazech nosit do tepla a velicesnadno se to dá tím etherem "uchastat" a to pak jdou z motoru dost krutý rány.
Napsal: 14 bře 2012, 13:50
od Jarda S.
tak sem letos poprvý nalil olej 12l + vif + litr benzínu

Napsal: 17 bře 2012, 16:01
od grisot
Prosím,napište taky někdo jaký olej tam lijete nebo na co všechno to jede

Ať mám nějakou inspiraci a vím co mám shánět.Mám už zamluvenou 205 1.9 51kw 270 000km. A ředit něčím nebo ne??Jezdím každý den 110km,tak aby to chvíli vydrželo. Díky Jarda
Napsal: 25 bře 2012, 02:27
od Fantomas
[quote="Jarda S."]tak sem letos poprvý nalil olej 12l + vif + litr benzínu

[/quote]
Ty seš ďábel

, já měl na začátku roku vyfrit s naftou a v noci přišlo -8C, ani nevíš co mi dělala ráno prdel...........a jelo to
