330d-- rada

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Forest píše:
Bóďa píše:...ale tady už není co vyndavat... :roll:
Ja bych to zabetonoval. Betonem se neda nikdy nic zkazit ... pokud nejde o vahu :D
Foreste :D aj atomky se zalevaj betonem v pripade nehody (LOL)
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kozelpub píše:Foreste :D aj atomky se zalevaj betonem v pripade nehody (LOL)
Vsak proc si myslis, ze jsem zminil beton - zde si myslis, ze se nejedna o nehodu? Myslis, ze to je permanentni stav? :o
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Absolutně nevratný stav.
Na to už nezaberou ani prášky.
Izolace, amputace, nebo již zmíněný beton.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Bóďa píše:Absolutně nevratný stav.
Na to už nezaberou ani prášky.
Izolace, amputace, nebo již zmíněný beton.


zacina to tu byt OT :D ale kazdopadne, nizsie emisie = vacsia spotreba = dalsie zbytocne emisie a v konecnom dosledku mozno ziadne nizsie alebo len minimalne znizenie emisii (wallbash)
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

No doufám že ještě existuje svoboda názoru.Já Tvoje příspěvky taky mohu považovat za žumpu. Obávám se ,že proti větru močíš Ty a ne já, protože drastický snižování emisí je trend na celym světě.Pak by močil celý svět proti větru.

Na druhou stranu se nezlobim na lidi, kterým jsou emise fuk, protože o tom nemaj dost info. Jenže až budou zavedený např. emisní zony ve městech tak jak je to třeba v Německu, pak když úpravama nějakejch klapek skočíš z emisní normy např. EURO 5 na EURO 3, tak nebudeš moci do té části města vjet. A to už Tě bude omezovat. Takže klapky tam nech a dělej když už "jemný tuning".
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Dani34el píše:No doufám že ještě existuje svoboda názoru.Já Tvoje příspěvky taky mohu považovat za žumpu. Obávám se ,že proti větru močíš Ty a ne já, protože drastický snižování emisí je trend na celym světě.Pak by močil celý svět proti větru.

Na druhou stranu se nezlobim na lidi, kterým jsou emise fuk, protože o tom nemaj dost info. Jenže až budou zavedený např. emisní zony ve městech tak jak je to třeba v Německu, pak když úpravama nějakejch klapek skočíš z emisní normy např. EURO 5 na EURO 3, tak nebudeš moci do té části města vjet. A to už Tě bude omezovat. Takže klapky tam nech a dělej když už "jemný tuning".
Ty jsi stejně idiot.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Jak někdo pozná, že tam ty klapky nejsou? (LOL)
Můj motor má taky dle TP euro2, ale na emisích vychází na euro5 a stejně jsem musel platit ekoteroristickou daň.
Passat 4motion AVF
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Dani34el: jsem nevěděl, že takový naivky ještě existujou (rofl) a jak "se" asi pozná, že tam ty klapky nejsou, že je tam čip, EGR je zaslepené, Kat vykuchaný atd... to ti jako na STK budou rozdělávat půl motoru? (LOL) ftipálku
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

v Praze budou pojízdné eko stanice a každý kdo neumře vlivem spalin navedených do kabiny může projet dál :D
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Kuky se vrací :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Nevím, proč zrovna tady vytahuješ tyhle ekologický nesmysly. Tady to opravdu nikoho nezajímá :) Světový trend snižování emisí? To bych neřekl. Běžnejm lidem je to naprosto volný ;) Že si instituce zavádějí normy, které potom prosazují u automobilek, to jde tak trošku mimo nás.
Všichni tihle ekologové mi můžou tak akorát políbit. Doteďka to vidím. Jedno z "ekologických paliv" LPG. Měl jsem to na třech autech. A když jsem prodával, tak jsem musel co? No přece zaplatit ekologickou daň :)
Jste to přesně vy, zelení. Prudíte s ekologií, omezujete normální lidi a ve finále nám kvůli vám ani nedodělaj dálnici :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Největší průmyslový gigant na světě, čína, denně chrlí do vzduchu tisíce tun emisí a je to "všem" u prdele, a já tady budu řešit, jestli mi auto plní Euro3 nebo Euro2 :roll: tragédie
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

turbo kamna power píše:Největší průmyslový gigant na světě, čína, denně chrlí do vzduchu tisíce tun emisí a je to "všem" u prdele, a já tady budu řešit, jestli mi auto plní Euro3 nebo Euro2 :roll: tragédie
nehovoriac o "maloobjemovkach" jazdiacich v USA, ale to s tou cinou nemas pravdu, su na nu tlaky :D ale cina ma v <!>

ale skor by som sa pozrel na zbytocne lety stihaciek... ta spali za jeden let tony leteckeho benzínu a to nema ani katalizátor!! tu svinu by mali zostrelit :D
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Re: Klapky nevyndavat ! Auto neodpovídá pak homologaci !

Příspěvek od bjukemen »

Dani34el píše:Vy taky víte kulový. Ty klapky tam jsou pro redukci oxidů dusíku ve výfukových plynech, protože moderní naftový motory jsou provozovaný s vysokym podílem recirkulace výfukových plynů, takže klapka při částečnym zatížení motoru se částečně zavírá aby se snižoval přísun "čerstvýho" vzduchu do válce a zvyšoval se tak ještě víc podíl výfukových (recirkulovaných) plynů ve válci.

Navíc se používá taky pro regeneraci částicovýho filtru, kdy je klapka při "vypalování" filtru aktivní. To platí ale jen pro některý vozy VW i BMW.

Takže nevyndavat - auto pak nesplňuje přísný emisní normy pokud jde o podíl NOx !!!!!!!!! Což je vlastně jed. Proto některý lidi pálej oči, když choděj kolem stojících kolon aut !!!!!! NOx je vážně dráždivej hajzl nejen pro oči.

..klapky v sani sú koli obmedzeniu dusíku vo vyfuku.?,..keby povieš že na to je tam EGR tak sa nehadam,ale klapky v saní su na niečo uplne ine..
..a ked ich maš prasknute tak ich nechaš dnu..hej.?..vletia ti do motora a možeš sa posrať

..klapky v saní: optimalizuje sa vírivý pohyb vzduchu vstupujuceho do valca,vačšinou ma systen dva druhy sacích kanalov,šrobovite potrubie vytvara vírivý pohyb vzduchu a tangeciálne potrubie zabezpečuje plnenie valca s vyššou účinostou..atd. klapka sa otvara v zavislosti na teplote,otačkach a množstve striek. paliva..a bla bla

..podobne to ma aj PSA a pod.

..ked sa klapky odstrania emisie sa nezmenia ale jeden kanal sa musí zaslepiť zaslepkami kt. sa daju kupiť ako nahrada klapiek


..inak niečo o vyjmutí je tu: http://www.bmw-club.cz/forum-tema/odstr ... 530d-21203
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Jinak klapky ven. Zrovna před týdnem se ty klapky rozpadly na firemním mercedesu S350 a oprava motoru bude stát 70000kč.
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“