Stránka 4 z 7

Napsal: 30 kvě 2011, 10:59
od kozelpub
Forest píše:
Bóďa píše:...ale tady už není co vyndavat... :roll:
Ja bych to zabetonoval. Betonem se neda nikdy nic zkazit ... pokud nejde o vahu :D
Foreste :D aj atomky se zalevaj betonem v pripade nehody (LOL)

Napsal: 30 kvě 2011, 11:10
od Forest
kozelpub píše:Foreste :D aj atomky se zalevaj betonem v pripade nehody (LOL)
Vsak proc si myslis, ze jsem zminil beton - zde si myslis, ze se nejedna o nehodu? Myslis, ze to je permanentni stav? :o

Napsal: 30 kvě 2011, 13:03
od Bóďa
Absolutně nevratný stav.
Na to už nezaberou ani prášky.
Izolace, amputace, nebo již zmíněný beton.

Napsal: 30 kvě 2011, 14:36
od kozelpub
Bóďa píše:Absolutně nevratný stav.
Na to už nezaberou ani prášky.
Izolace, amputace, nebo již zmíněný beton.


zacina to tu byt OT :D ale kazdopadne, nizsie emisie = vacsia spotreba = dalsie zbytocne emisie a v konecnom dosledku mozno ziadne nizsie alebo len minimalne znizenie emisii (wallbash)

Napsal: 31 kvě 2011, 18:35
od Dani34el
No doufám že ještě existuje svoboda názoru.Já Tvoje příspěvky taky mohu považovat za žumpu. Obávám se ,že proti větru močíš Ty a ne já, protože drastický snižování emisí je trend na celym světě.Pak by močil celý svět proti větru.

Na druhou stranu se nezlobim na lidi, kterým jsou emise fuk, protože o tom nemaj dost info. Jenže až budou zavedený např. emisní zony ve městech tak jak je to třeba v Německu, pak když úpravama nějakejch klapek skočíš z emisní normy např. EURO 5 na EURO 3, tak nebudeš moci do té části města vjet. A to už Tě bude omezovat. Takže klapky tam nech a dělej když už "jemný tuning".

Napsal: 31 kvě 2011, 18:40
od oldaf
Dani34el píše:No doufám že ještě existuje svoboda názoru.Já Tvoje příspěvky taky mohu považovat za žumpu. Obávám se ,že proti větru močíš Ty a ne já, protože drastický snižování emisí je trend na celym světě.Pak by močil celý svět proti větru.

Na druhou stranu se nezlobim na lidi, kterým jsou emise fuk, protože o tom nemaj dost info. Jenže až budou zavedený např. emisní zony ve městech tak jak je to třeba v Německu, pak když úpravama nějakejch klapek skočíš z emisní normy např. EURO 5 na EURO 3, tak nebudeš moci do té části města vjet. A to už Tě bude omezovat. Takže klapky tam nech a dělej když už "jemný tuning".
Ty jsi stejně idiot.

Napsal: 31 kvě 2011, 18:52
od majkl1
Jak někdo pozná, že tam ty klapky nejsou? (LOL)
Můj motor má taky dle TP euro2, ale na emisích vychází na euro5 a stejně jsem musel platit ekoteroristickou daň.

Napsal: 31 kvě 2011, 19:14
od turbo kamna power
Dani34el: jsem nevěděl, že takový naivky ještě existujou (rofl) a jak "se" asi pozná, že tam ty klapky nejsou, že je tam čip, EGR je zaslepené, Kat vykuchaný atd... to ti jako na STK budou rozdělávat půl motoru? (LOL) ftipálku

Napsal: 31 kvě 2011, 19:17
od Jayson
v Praze budou pojízdné eko stanice a každý kdo neumře vlivem spalin navedených do kabiny může projet dál :D

Napsal: 31 kvě 2011, 19:42
od toby66kw
Kuky se vrací :)

Napsal: 31 kvě 2011, 19:45
od mir77
Nevím, proč zrovna tady vytahuješ tyhle ekologický nesmysly. Tady to opravdu nikoho nezajímá :) Světový trend snižování emisí? To bych neřekl. Běžnejm lidem je to naprosto volný ;) Že si instituce zavádějí normy, které potom prosazují u automobilek, to jde tak trošku mimo nás.
Všichni tihle ekologové mi můžou tak akorát políbit. Doteďka to vidím. Jedno z "ekologických paliv" LPG. Měl jsem to na třech autech. A když jsem prodával, tak jsem musel co? No přece zaplatit ekologickou daň :)
Jste to přesně vy, zelení. Prudíte s ekologií, omezujete normální lidi a ve finále nám kvůli vám ani nedodělaj dálnici :)

Napsal: 31 kvě 2011, 19:51
od turbo kamna power
Největší průmyslový gigant na světě, čína, denně chrlí do vzduchu tisíce tun emisí a je to "všem" u prdele, a já tady budu řešit, jestli mi auto plní Euro3 nebo Euro2 :roll: tragédie

Napsal: 31 kvě 2011, 19:54
od kozelpub
turbo kamna power píše:Největší průmyslový gigant na světě, čína, denně chrlí do vzduchu tisíce tun emisí a je to "všem" u prdele, a já tady budu řešit, jestli mi auto plní Euro3 nebo Euro2 :roll: tragédie
nehovoriac o "maloobjemovkach" jazdiacich v USA, ale to s tou cinou nemas pravdu, su na nu tlaky :D ale cina ma v <!>

ale skor by som sa pozrel na zbytocne lety stihaciek... ta spali za jeden let tony leteckeho benzínu a to nema ani katalizátor!! tu svinu by mali zostrelit :D

Re: Klapky nevyndavat ! Auto neodpovídá pak homologaci !

Napsal: 31 kvě 2011, 19:57
od bjukemen
Dani34el píše:Vy taky víte kulový. Ty klapky tam jsou pro redukci oxidů dusíku ve výfukových plynech, protože moderní naftový motory jsou provozovaný s vysokym podílem recirkulace výfukových plynů, takže klapka při částečnym zatížení motoru se částečně zavírá aby se snižoval přísun "čerstvýho" vzduchu do válce a zvyšoval se tak ještě víc podíl výfukových (recirkulovaných) plynů ve válci.

Navíc se používá taky pro regeneraci částicovýho filtru, kdy je klapka při "vypalování" filtru aktivní. To platí ale jen pro některý vozy VW i BMW.

Takže nevyndavat - auto pak nesplňuje přísný emisní normy pokud jde o podíl NOx !!!!!!!!! Což je vlastně jed. Proto některý lidi pálej oči, když choděj kolem stojících kolon aut !!!!!! NOx je vážně dráždivej hajzl nejen pro oči.

..klapky v sani sú koli obmedzeniu dusíku vo vyfuku.?,..keby povieš že na to je tam EGR tak sa nehadam,ale klapky v saní su na niečo uplne ine..
..a ked ich maš prasknute tak ich nechaš dnu..hej.?..vletia ti do motora a možeš sa posrať

..klapky v saní: optimalizuje sa vírivý pohyb vzduchu vstupujuceho do valca,vačšinou ma systen dva druhy sacích kanalov,šrobovite potrubie vytvara vírivý pohyb vzduchu a tangeciálne potrubie zabezpečuje plnenie valca s vyššou účinostou..atd. klapka sa otvara v zavislosti na teplote,otačkach a množstve striek. paliva..a bla bla

..podobne to ma aj PSA a pod.

..ked sa klapky odstrania emisie sa nezmenia ale jeden kanal sa musí zaslepiť zaslepkami kt. sa daju kupiť ako nahrada klapiek


..inak niečo o vyjmutí je tu: http://www.bmw-club.cz/forum-tema/odstr ... 530d-21203

Napsal: 31 kvě 2011, 20:27
od Čmoud
Jinak klapky ven. Zrovna před týdnem se ty klapky rozpadly na firemním mercedesu S350 a oprava motoru bude stát 70000kč.