Stránka 4 z 5
Napsal: 24 kvě 2011, 14:44
od stres3d
a co ja kdyz mam cidlo v rj to mam asi velkyho smolika ne

nebo mam prerusit cestu a dat tam potak?

Napsal: 25 kvě 2011, 12:13
od prka
stres3d píše:a co ja kdyz mam cidlo v rj to mam asi velkyho smolika ne

nebo mam prerusit cestu a dat tam potak?

V ŘJ je čidlo pro barometrický /statický/ tlak. Tady je řeč o čidle tlaku nasávaného vzduchu /G 71/, které je v sacím potrubí za "interkulerem".
Pokud ani nevíš o čem je řeč, tak do toho raději nesahej, protože naděláš více škody než užitku.
Napsal: 25 kvě 2011, 13:11
od tuner
Pokud to nevis tak starsi jednotky maji cidlo nasavaneho tlaku v jednotce. Pokud ani nevis o cem je rec tak radeji nedelj chytryho

Napsal: 25 kvě 2011, 13:32
od majkl1
U integrovaných snímačů leda nějaký mechanický omezovač tlaku, ale to už se tu na foru někde probíralo. Tuším Huml dal nějaké téčko na hadičku a odpouštěl tím část tlaku. Ale jak to přesněji korigovat nevím. A určitě by to chtělo vyvést budík pro vizuální kontrolu.
Napsal: 25 kvě 2011, 18:14
od stres3d
majkl1 píše:U integrovaných snímačů leda nějaký mechanický omezovač tlaku, ale to už se tu na foru někde probíralo. Tuším Huml dal nějaké téčko na hadičku a odpouštěl tím část tlaku. Ale jak to přesněji korigovat nevím. A určitě by to chtělo vyvést budík pro vizuální kontrolu.
me prave vede hadicka od sani do rj - snimani tlaku, cidlo co je na sacim potrubi je jen na teplotu.. tesne pred rj jsem hadicku rozstrihnul dam tam T a jelikoz je od rj rovnou dira pod nohy tak sem si v klidecku dotahnul hadicku az k budiku na sloupek
jo jinak nevite co by mohlo delat ze od cca 3800ot na full gas koukam na tlak a je presne na pozadavku (na budiku) a pak najednou zacne litat k 0.5bar - skace to od 0.8 k 0.5??
Napsal: 25 kvě 2011, 20:15
od prka
tuner píše:Pokud to nevis tak starsi jednotky maji cidlo nasavaneho tlaku v jednotce. Pokud ani nevis o cem je rec tak radeji nedelj chytryho

Tak to jsem nevěděl a stres3d se omlouvám.
Napsal: 25 kvě 2011, 22:47
od netopier
ja myslim ze vsetky cidla treba nechat tak ako su

Napsal: 26 kvě 2011, 05:31
od majkl1
netopier píše:ja myslim ze vsetky cidla treba nechat tak ako su

To by pak celé toto forum pozbylo na atraktivnosti.

Každý si tak trošku občas chce na autě s něčím zablbnout. Konec konců i ti nejlepší chipaři v dobách, kdy ještě ani pomalu nevěděli, že je v autě nějaká ECU, ze zvědavosti zkoušeli, co se stane když ...... A právě tato zvědavost je důležitým hnacím motorem. Ve vývoji všichni něco zmrší, ale to už k tomu prostě patří a chybami se člověk učí.

Napsal: 26 kvě 2011, 07:41
od netopier
suhlasil by som v dobe keby este nebola taka lahka moznost nechat si upravit RJ . dnes je to otazka nie vela penazi a je to uplne ina kava .
laborovat treba, ale radsej so softom:)
Napsal: 02 pro 2013, 01:17
od FandaTDI
stres3d píše:
jo jinak nevite co by mohlo delat ze od cca 3800ot na full gas koukam na tlak a je presne na pozadavku (na budiku) a pak najednou zacne litat k 0.5bar - skace to od 0.8 k 0.5??
asi s křížkem po funuse, ale zjistils to? Tipuju, že ti víc "střílej" ventily zpátky (kolísavej protitlak je ve vyšších točkách vcelku normální, ale při relativně "lineárním" poklesu...)
Napsal: 26 bře 2014, 23:35
od lukas765v
kde se da sehnat ten rezistor na změnu teploty paliva u 1.9 TDI 81kW 1L ?
Napsal: 27 bře 2014, 11:36
od FandaTDI
Tobě to auto taky něco udělalo?

(že ho chceš za každou cenu oblbovat/ku*vit všema možnejma způsobama a ani nejsi schopnej si dohledat co čim vlastně oblbuješ a jak spolu ty jednotl. oblbovátka souvisej?)
A tohle fórum ti taky něco udělalo? (že tady plevelíš další vlákno, když s tebou kluci v tom tvym vlastním měli vcelku trpělivost a "nakopli" tě aspoň trochu správnym směrem?)
Diodu doporučuju svítivě modrou a odpor co nejmenší a to hlavně ke znalostem toho, co na autě děláš

... v opačnym případě doporučuju naditou šrajtofli, abys po nějakym pokusu měl na nový čerpadlo/turbo nebo jednotku, popř. celej motor ...
btw. že jsem tak smělej, co znamená to 1L?
Napsal: 27 bře 2014, 11:58
od slovacek.milos
[quote="FandaTDI"] co znamená to 1L?
iljušin

Napsal: 27 bře 2014, 12:14
od FandaTDI
charašó, tak proto ta potřeba výkonu, jinak by se neodlepil
edit: třeba další adept na darwinovu cenu

Napsal: 30 srp 2014, 10:33
od Lojzekpetr
cus lidi koukam ze konecne nekdo vi o co jde ten odpor mate asi v TDI ze?? mam k tomu jen dodatecnou otazku sel by ten odpor naletovat i na HDI ?? diky